Isafdar Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Ik weet niet of het al gezegd is, maar voetgangers zeggen soms iets over Liberty City.. en San Andreas, dat ze er heen willen ofzo. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 de missies kill phil en kill phil 2 zijn gebaseerd op de kill bill films van quinten tarentino. Reageren
maarte41 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) Ik heb er 2 gevonden. 1. De easteregg van de lichten in de vorm van iets dat we allemaal kennen is er nog steeds. Het is wel een beetje veranderd. Klik voor info over de gta vice city versie. 2. De beveiligingsagenten hebben Pig op hun petje staan. Ik weet niet of dit in gta vice city ook al zo was. (De cheat bobble head world staat aan.) Bewerkt: 10 november 2006 door maarte41 Reageren
Boris H. Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Ik vond 2 easter eggs namelijk missienamen die lijken of hetzelfde zijn als muzieknummers. De eerste is de missie van Lance Vance: Missienaam: Blitzkrieg Verwijzing naar: The Ramones - Blitzkrieg Pop De tweede is in een missie van Gonzalez: Missienaam: Purple Haze Verwijzing naar: Jimi Hendrix - Purple Haze Met vriendelijke groet Boris H. Reageren
maarte41 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Volgens mij is de naam Blitzkrieg afgeleid van een soort aanval. Kort uitgelegd: Bij een blitzkrieg wordt de vijand door een verrassingsaanval op zijn centrale commandocentrum lamgeslagen en gedwongen tot een bijna onmiddellijke capitulatie. Klik voor meer uitleg. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik heb geen screen (misschien kan iemand dat programmatje van sony sturen om screenshots te maken, geen cheatdevice) maar ik heb wel een easteregg, namelijk dat er een supermarkt is die FIDL heet, wat is bedoelt als een soort LIDL Reageren
Advancegta Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Zoals in wel meerdere GTA's maken ze een grapje bij MR Whoope door middel van een lichaamsdeel, zo ook in Vice City Stories. Ik heb hiervoor men PSP onder de scanner gelegt en het is deze keer wel duiddelijk te zien. Voor de mensen die het nog niet doorhadden dit zijn dus borsten . Reageren
NIELS_ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 LoL, dat is dus de geniale humor van rockstar!!! Reageren
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 LoL, dat is dus de geniale humor van rockstar!!! overdrijven is ook nog iets in deze wereld maar toch vind ik het wel leuk dat ze traditioneel blijfen Reageren
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 ik heb zelf ook een easter egg gevonden kennen julie die easter egg van gta III en lcs nog die eene waarmee ze de stylus van de nintendo ds belagelijk maakte ik heb het over deze is ook in vice city .. in de buurt van het huis van gonzales is een steegje met een soort tuin hekje die half open staat . ga daar door heen draai je dan gelijk om en kijk naar de muur links van het hekje daar staat precies het zelfde als de screen maar dan met : #5 < eronder weet niet zeker of dit een egg is maar ik denk van wel screens volgen nog Reageren
NIELS_ Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Overdrijven doe ik niet, ik vind rockstar geniaal met sommige grappen, en ze houden toch mooi traditie (met mr. Whoopie) Bewerkt: 12 november 2006 door NIELS_ Reageren
JelleVD Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Heeft iemand ook gecheckt of appartement 3C er nog in zit of dat hij is vervangen voor iets anders? JelleVD Reageren
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Heeft iemand ook gecheckt of appartement 3C er nog in zit of dat hij is vervangen voor iets anders? JelleVD Ja ik heb gekeken hij staat er wel maar je kan hem helaas niet meer betreden Reageren
Volvo-Friesland Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Heb er ook nog een ontdekt, je weet waar Snushine auto's staat? In VC stond daar een spinternieuwe garage, nu een bouwterrein met een bord erbij hoe het eruit moet gaan zien. Erg intresant. Reageren
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Heb er ook nog een ontdekt, je weet waar Snushine auto's staat? In VC stond daar een spinternieuwe garage, nu een bouwterrein met een bord erbij hoe het eruit moet gaan zien. Erg intresant. dat is geen easter egg hoor .. hij moet gewoon nog gebouwt worden gta vcs speelt zich twee jaar eerder af dan vc vergeet dat niet he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.