Jump to content

Het grote Eastereggtopic!

Die-hard

Recommended Posts

Heb er ook nog een ontdekt, je weet waar Snushine auto's staat? In VC stond daar een spinternieuwe garage, nu een bouwterrein met een bord erbij hoe het eruit moet gaan zien. Erg intresant.

dat is geen easter egg hoor .. hij moet gewoon nog gebouwt worden

gta vcs speelt zich twee jaar eerder af dan vc vergeet dat niet he

I know, maar ik vond hem nog wel grappig. :puh:

Delen op andere websites

• Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Advancegta

20

• Pietje II

16

• BigM

15

• mertin

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb er ook nog een ontdekt, je weet waar Snushine auto's staat? In VC stond daar een spinternieuwe garage, nu een bouwterrein met een bord erbij hoe het eruit moet gaan zien. Erg intresant.

dat is geen easter egg hoor .. hij moet gewoon nog gebouwt worden

gta vcs speelt zich twee jaar eerder af dan vc vergeet dat niet he

I know, maar ik vond hem nog wel grappig. :puh:

Ja, inderdaad, altijd leuk om nog ff Vice City erbij te pakken :puh:
Delen op andere websites

Ik heb neit echt een EE gevonden, maar meer een verwijzing.

In de cutscene van de missie 'Papi don't Screech' van Umberto zie je een poster aan de muur waarop 'Los Santos' staat. Een verwijzing naar Los Santos, San Andreas dus.

Delen op andere websites

In dit topic post je al je easteregg's. :)

(ook verwijzen etc.)

Ik heb er alvast een ivm met Amsterdam in het winkelcentrum.

Amsterdam staat wereldwijd bekend om zijn coffeeshops, dat weten ze bij rockstar ook:

(zelf ontdekt :D )

screen1pb0.png

Btw. old amsterdam is die dure kaas van 10 euro per kilo(Die vind me broer lekker me ma koopt voor hem GELD VERSPILLING)

Delen op andere websites

Ik las net ergens dat er een missie "Money for Nothing" heet. Dan heb ik dus ook een verwijzing gevonden

( :klap: voor GTA-Sheep) want dat is een nummer van Dire Straits. Ergens uitgebracht rond 1985 schat ik zo in en nog steeds een erg goed nummer :)

Delen op andere websites

Ik las net ergens dat er een missie "Money for Nothing" heet. Dan heb ik dus ook een verwijzing gevonden

( :klap: voor GTA-Sheep) want dat is een nummer van Dire Straits. Ergens uitgebracht rond 1985 schat ik zo in en nog steeds een erg goed nummer :)

Jaa vet nummer he :puh: vooral de intro :D Hij werd inderdaad in juli '85 uitgebracht :)

Delen op andere websites

Brawn of the Dead -> Dawn of the Dead (1978) imdb

Following an ever-growing epidemic of zombies that have risen from the dead, two Philadelphia SWAT team members, a traffic reporter, and his television-executive girlfriend seek refuge in a secluded shopping mall.

Niet geheel ontoevallig vindt de missie ook plaats in een 'mall' :bier:

Edit: @ hieronder: Het zijn wel degelijk Eastereggs, ze verwijzen naar een waargebeurd iets, iets IRL. Dat jij het al ontdekt had maakt het niet geen Easteregg. Wel zijn missienamen nogal vaak EEs maar daarom niet minder orgineel. Ik vind het persoonlijk wel leuke EEs.

Nog eentje, lijkt me dat "When Funday Comes" van het liedje "When Sunday Comes" is afgeleid. Het liedje gaat erover dat problemen etc over zijn wanneer het zondag wordt. Aardige overeenkomst met de missie.

Bewerkt: door Preddy
Delen op andere websites

aahh kom op at zijn toch allemaal geen eatereggs

ik ben daar zelf ook allang achter gekomen

maar5 een easter egg is zoals die lul op dat gebouw zoek nu eens originele

eastereggs en dat nummer sucks trouwens die money for nothing

Delen op andere websites

aahh kom op at zijn toch allemaal geen eatereggs

ik ben daar zelf ook allang achter gekomen

maar5 een easter egg is zoals die lul op dat gebouw zoek nu eens originele

eastereggs en dat nummer sucks trouwens die money for nothing

Een easter egg is is een easter egg als de makers doelbewust een grapje in het spel hebben gestopt, waarvan het leuk is dat wij ze vinden. In dit geval is een titel van een liedje niet zozeer een easter egg maar zeker wel een verwijzing en bovendien (voor mensen die van taal houden) wel degelijk een leuke. Het feit dat jij hem allang gevonden had én het bovendien een slecht nummer vind doet hier natuurlijk helemaal niets aan af.

Delen op andere websites

Ik heb op dat gebouw waar je de laatste missie moet doen iets vreemds gezien. Als je op de rechter deur (op het dak) kijkt, zie je dat het net een kaart lijkt van een bepaald gebied. Het lijkt op een stad met een rivier in het midden (GTA IV :*D ). Ik kan geen screenshots maken, want ik heb fw. 2.82. Mischien maak ik er vandaag met een camera een foto van, maar anders moet je zelf gaan kijken.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...