Rickos Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 sorry ik kwam wat grof uit de hoek maar ze zijn zo voor de hand liggend ik vind het leuker om iets te zien maar idd ik ahd het niet zo grof moeten zeggen brawn of the dead is idd dawn of the dead maar ik vin de missie ook wel wat weg hebben van dead rising verder leuke eatsereggs gevonden allemaal Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb er ook een gevonden, hopelijk was het nog niet bekend. Namelijk de geschrapte legerbasis uit Vice City is ook terug aanwezig in Vice City Stories. Wie niet weet waar ik het over heb, gelieve dit even door te nemen. Ik heb het ontdekt toen ik met een Sniper aan het mikken was op het andere eiland. Je kan de Ghost tower alleen maar zien dat schermpje "Greetings from Vice City" op je scherm is geweest. Dan zie je hem helaas niet meer. Ik heb geen screens... maar ik lieg zeker niet. Reageren
Advancegta Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb er ook een gevonden, hopelijk was het nog niet bekend. Namelijk de geschrapte legerbasis uit Vice City is ook terug aanwezig in Vice City Stories. Wie niet weet waar ik het over heb, gelieve dit even door te nemen. Ik heb het ontdekt toen ik met een Sniper aan het mikken was op het andere eiland. Je kan de Ghost tower alleen maar zien dat schermpje "Greetings from Vice City" op je scherm is geweest. Dan zie je hem helaas niet meer. Ik heb geen screens... maar ik lieg zeker niet. Gelieve de volgende keer even heel het Topic door te lezen want het lid weetevengeennaam heeft deze Easter Egg op de derde pagina al een keer gepost inclusief een duiddelijke screen. Wat betreft de Easter Egg, In Vice City was het gewoon een Bug maar wie weet hebben ze het er expres in gelaten en er zo een Easter Egg van gemaakt. Hier zie je de Tower duiddelijk aanwezig. Hier is hij verdwenen. Reageren
Preddy Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Staat dan wel niet in dit topic, maar de ghost tower discussie is er ook al een week eerder dan bovenstaande geweest, zie deze post van Insanity Prawn Boy en deze van Pietje II. Bewerkt: 18 november 2006 door Preddy Reageren
Rickos Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 jammer ik vind dat het oudere vice city veel cooler er uti ziet waaromm hadden ze niet gewoon die voor vcs gebruikt dan hadje echt twee verschillende spellen gehad Reageren
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 jammer ik vind dat het oudere vice city veel cooler er uti ziet waaromm hadden ze niet gewoon die voor vcs gebruikt dan hadje echt twee verschillende spellen gehad omdat het zich twee jaar eerder af speelt hoeft het idd niet te betekenen dat heel vice eigenlijk beetje verandert zowel wil ik eens weten wat rockstar zoal heeft meegemaakt Maar toch ik zelf op rickos na vind deze vice toch wel leuker ik maakte alleen deels rickos mening af Reageren
Rickos Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 ik kan eigenlijk niet echt zeggen dat ik hem mis leuker had gevonden maar een groter vliegveld had ik wel leuk gevonden of een grotere legerbasis want die legerbasis stelt ook nu niet veel voor Dat stadion vind ik nogal onnodig zo'n groot ding terwijl je er niks kan Ook jammer dat je de vuurtoren neit meer in kan kon je lekker sniperen maar misschien is deze plattegrond ook wle leuker ik kan het niet zeggen heb de andere nooit gezien maar het lijkt dan een grotere stad + dat ik die docks wel origineel vind met zo'n arm weet je wat ik een beetje vreemd vind dat je de oude plattegrond ziet verschijnen in vcs van verre afstand waar is dat voor nodig dat volg ik niet helemaal heb trouwens ook geprobeerd heel ver boven het vliegveld te vliegen maar kom niet hoog genoeg om het tezien in vcs Voor mij hangt ook de vraag waarom niet EN, EN? Reageren
NIELS_ Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Vind je het erg als ik hier niets van snap? Reageren
Blizz Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb er ook ééntje (heb wel via zoekfunctie gewerkt en het topic niet doorgenomen dus...): Op de air ambulance staat er: VCS - 911. Wat waarschijnlijk verwijst naar de naam Vice City Stories. Ik denk dat er anders VC - 911 zou staan: Gewoon de naam van de stad. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 ligt die persoon met zijn voeten in het cement nog steeds in het water bij die rotsblokken ten noordwesten van starfish island ? Reageren
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 ligt die persoon met zijn voeten in het cement nog steeds in het water bij die rotsblokken ten noordwesten van starfish island ? mertin:dit was een soort easter egg multi-gunner ik heb wel paar gekeken maar dat was gebaseert op effe snel kijken ik weet het dus niet zeker maar deze vraag kwelt me en ga er zeker even naar zoeken groetjes Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) de laatste missie van lance noemt : light my pyre dit is een parodie op het liedje : light my fire. Bewerkt: 18 november 2006 door Multi-gunner Reageren
Ewoud Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb er ook ééntje (heb wel via zoekfunctie gewerkt en het topic niet doorgenomen dus...): Op de air ambulance staat er: VCS - 911. Wat waarschijnlijk verwijst naar de naam Vice City Stories. Ik denk dat er anders VC - 911 zou staan: Gewoon de naam van de stad. Dat is geen Easter Egg dat is gewoon de benaming van de Air Ambulance. De hulp verlenings voertuigen hebben altijd de naam van de stad, plaats, spelnaam. Reageren
Advancegta Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Sprunk is een drank waarvoor reclame word gemaakt in LCS , VC , SA. Dit doen ze door middel van reclame borden of een automaat waar je de drank kan verkrijgen. In Vice City Stories hebben ze er ook een reclame bord van, een verwijzing naar GTA : VC , SA , LCS dus. Hier vind je de Sprunk van LCS. Hier vind je een plaatje van de Sprunk automaat die je tegen kwam in GTA San Andreas. Helaas laat de kwaliteit van mij screen de wensen over, ik was dan ook genoodzaakt mijn PSP onder de Scanner te leggen. Sprunk in Liberty City Stories. Sprunk in Vice City Stories. Bewerkt: 19 november 2006 door Advancegta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.