Jump to content

Het grote Eastereggtopic!

Recommended Posts

• Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Advancegta

20

• Pietje II

16

• BigM

15

• mertin

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

King Knuts was al een Easter Egg in GTA Liberty City Stories. Hier werd er verband gelegd met de eetzaak Burger King. In Vice City Stories komen we King Knuts weer tegen en wel in de Vice Point Mall. Een simpele verwijzing naar LCS dus, en een verwijzing naar Burger King. Hier vind je info over de King Knuts in LCS.

LCS_KingKnuts.jpg

King Knuts in LCS

afbeelding013rr2.jpg

King Knuts in Vice City Stories.

---------------------------

Tevens heb ik in de Vice Point Mall een winkel gevonden genaamt T&A. Vervang de T door een C en juist je hebt de kledingwinkel C&A. Toevallig dat deze winkel ook een kleding winkel is en het logo lijkt ook wel wat op het logo van C&A. Zie mijn bijgesloten screen.

afbeelding016kp0.jpg

Bewerkt: door Advancegta

Ik heb iets gevonden in verband met de 'Easter Eggs'. Het zijn er 10. Dat kan je op het bordje bij het Hyman Memorial Stadium. Daar staat aan de linker kant een bordje, zogenaamd bedoeld voor toeristen, maar wat er precies op staat is dit:

'You are standing on USJ 005a, a fine new addition to our great city that isn't [contrived] at all.

Have you found the 10 Easter Eggs?

Rockstar leeds would like to thank you for playing the game and letting us have a rockin' christmas party'

Er zijn dus 10 Easter Eggs

En ja, nummer 10 heb ik gevonden, onder een brug in Washington Beach, waar ook een red ballon is.

Er staat nl.

'#10

That's it'

Screens:

Edit: Hier nog even het kaartje met waar de Easter egg gevonden is:

>>> Door Dizzee: Topic met het vorige EE-topic samengevoegd. De volgende keer de zoekfunctie gebruiken a.u.b.<<<

Bewerkt: door Bassiej26
Ik heb iets gevonden in verband met de 'Easter Eggs'. Het zijn er 10. Dat kan je op het bordje bij het Hyman Memorial Stadium. Daar staat aan de linker kant een bordje, zogenaamd bedoeld voor toeristen, maar wat er precies op staat is dit:

'You are standing on USJ 005a, a fine new addition to ouryo our great city that isn't [contrived] at all.

Have you found the 10 Easter Eggs?

Rockstar leeds would like to thank you for playing the game and letting us have a rockin' christmas party'

Er zijn dus 10 Easter Eggs

En jam, nummer 10 heb ik gevonden, onder een brug in Washington Beach, waar ook een red ballon is.

Er staat nl.

'#10

That's it'

Screens:

er is een easter egg-topic maar goed, goed gevonden :klap:

kun je misschien ook nog op n kaartje aangeven waar die brug precies is, want er zijn er een aantal

Bewerkt: door Xclusive
Geplaatst:

whahah grappig hoor

goed gevonden van die tien EE

alleen van dat plaatje met die #10 erop had ik zelf ook al gezien

Geplaatst:

misschien iemand die een lijstje kan maken

bijvoorbeeld zo

en als je zon nummer vind je dit lijstje post

wat?

waar

welk nummer

kaartje[evt]

Geplaatst:

Deze heb ik al gevonden (voornamelijk met hulp van fora):

VCS_eeggs.gif

#3: bij de kelder ingang achter de huizen

#6: achter het stadion tegen de muur

#7: op de binnenplaats naar het noorden, onder het afdakje

#10: onder de brug

Aanvullingen zet ik er graag bij, dus als iemand iets vindt :-)

Geplaatst:

die nummer 7 heb je echt heel knap gevonden, nou zoek ik niet naar easter eggs, maar daar zou ik nou echt nooit gezocht hebben, wat heb je daar echt te zoeken :cab::schater:

Geplaatst:

Cok O Pops is een merk van ontbijtgranen. In GTA San Andreas kan je dit merk tegenkomen onder de vorm van reclame op busjes of gewoon in de keuken als verpakking van de ontbijtgranen. In VCS vind je het weer terug in een winkel.

pokszp8.jpg

naamloosmu8.png

---------------------------

Marty Chonks runt de Bitch 'n' Dog Food Factory. Omdat hij in ernstige geldproblemen zit roept hij de hulp van Claude in om af te rekenen met wat problemen. Zijn opdrachten bestaan er altijd uit om personages op te halen en af te leveren bij de fabriek, waar ze vermoord worden. Het bewijsmateriaal, de auto waar de personen in vervoerd zijn, moet hierna worden vernietigd of onherkenbaar worden gemaakt. Tijdens de laatste missie wordt de suggestie gewekt dat de lijken worden verwerkt in het hondevoer. Het lijstje van mensen die je moet ophalen bestaat uit een criminele werknemer van Marty Chonks, twee ingehuurde criminelen, de vrouw van Marty Chonks, en tenslotte de nieuwe verloofde van zijn vrouw.

Bij die laatste gaat het echter niet zoals Marty Chonks geplanned had. De verloofde bleek Carlos te zijn, iemand aan wie Marty geld schuldig is. Carlos heeft genoeg van Marty's excuses, schiet hem neer, en neemt de Bitch 'n' Dog Food Factory over. Het is niet de bedoeling geweest hem een "echt" personage te maken, na de missie dat hij Marty vermoordt, kan je gewoon uit de auto stappen om hem ook te vermoorden, het heeft geen enkele invloed op het verdere verloop, Carlos komt ook nooit verder meer voor in een andere GTA.

De missies van Marty Chonks zijn geïnspireerd op de film The Cook, The Thief, His Wife & Her Lover.

Aldus WikiGTA, je bekijkt de pagina hier. In VCS vind je Bitch 'n' Dog Food weer terug in een supermarkt. Daar vind je een blikje waar de tekst op staat. Een verwijzing naar GTA3 dus.

bitvr8.jpg

Geplaatst:

Ik heb vandaag nummer 1 gevonden van de 10 Easter Eggs en voor zover ik weet is die hier nog niet gepost. Nummer 1 bevind zich in Trailer Park en wel op de achterkant van een Caravan. Ik heb even een screen, een kaartje lijkt me niet nodig omdat ik jullie weet te vertellen dat het om de Caravan gaat die vlakbij Marty's Caravan staat. Er zijn er overigens tot nu toe al 5 bekend dus doe je best en mischien vind jij er ook wel een :D

fdgfdgvm6.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...