braver Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Kan iemand dit verklaren?: Ik heb veel politie achter me. Ik steel een WITTE fbi auto van die mannen die achter mij zaten, ik rij er 2 a 3 seconden mee en hij wordt ZWART? Heeft iemand dit nog gehad? hier screens : EERST: 3 seconden later: Reageren
Rayman800 Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Beetje raar maar het is geen wereldramp. Reageren
braver Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Beetje raar maar het is geen wereldramp. Weet ik wel maar ik wou gwn wete of dit een bug is of dit een idee van rockstar was Reageren
Advancegta Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Volgens mij probeer je ons voor de gek te houden. Aangezien jij screens van Vice City Stories kan maken kunnen we veronderstellen dat je de cheatdevice gebruikt. Die heeft vast wel een optie waarmee je zeer simpel de kleur van je auto kan veranderen. Ook kan jij gewoon een cheat hebben gebruikt dat de tijd stilstaat (de cheatdevice zal ook wel zoiets hebben). Maar wellicht is het wel degelijk een bug tenslotte kunnen wij dat ook nog niet zeker weten en elk spel heeft een paar bugs. Maar als dit waar is denk ik dat Vice City Stories toch wel grote bugs heeft zo ook al de bug dat autos aan de onderkant van een viaduct rijden. Maar zoals Rayman800 al zegt is het inderdaad geen wereldramp en ik verwacht ook niet dat je dit veel vaker tegen gaat komen maar het kan natuurlijk altijd. Reageren
Rickos Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 KAn iemand daar niet gewoon een nieuw topic over maken en samenvoege gewoon een tiopic over bugs ofzo want dit is een beetje zonde elke keer verschillende dingen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Heb je het spel gedownload of gekocht. Daar zit aan wel verschil tussen he hij is nog niet te koop alleen maar bij 3 winkels in nederland en dat zijn de 3 nedgame's Edit:Sorry hoor maar ik vertrouw steeds minder mensen die zeggen dat ze GTA VCS hebben terwijl die niet uit is. Bewerkt: 5 november 2006 door denkaanhenk Reageren
braver Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Volgens mij probeer je ons voor de gek te houden. Aangezien jij screens van Vice City Stories kan maken kunnen we veronderstellen dat je de cheatdevice gebruikt. Die heeft vast wel een optie waarmee je zeer simpel de kleur van je auto kan veranderen. Ook kan jij gewoon een cheat hebben gebruikt dat de tijd stilstaat (de cheatdevice zal ook wel zoiets hebben). Maar wellicht is het wel degelijk een bug tenslotte kunnen wij dat ook nog niet zeker weten en elk spel heeft een paar bugs. Maar als dit waar is denk ik dat Vice City Stories toch wel grote bugs heeft zo ook al de bug dat autos aan de onderkant van een viaduct rijden. Maar zoals Rayman800 al zegt is het inderdaad geen wereldramp en ik verwacht ook niet dat je dit veel vaker tegen gaat komen maar het kan natuurlijk altijd. Kerel ik gebruik dat cheatdevice momenteel niet want dat is niet goed voor het saven en screens maak je niet met het cheatdevice bij VCS maar met devhook. En moest ik het gebruiken kan je dat zien aan de screen want als het cheatdevice aanstaat staan er getalletjes boven je health en armor enzo. En op 3 seconden verander je die kleur niet hoor Ik snap het zelf ook niet hoe het komt Bewerkt: 5 november 2006 door braver Reageren
katalizt Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Volgens mij probeer je ons voor de gek te houden. Aangezien jij screens van Vice City Stories kan maken kunnen we veronderstellen dat je de cheatdevice gebruikt. Die heeft vast wel een optie waarmee je zeer simpel de kleur van je auto kan veranderen. Ook kan jij gewoon een cheat hebben gebruikt dat de tijd stilstaat (de cheatdevice zal ook wel zoiets hebben). Maar wellicht is het wel degelijk een bug tenslotte kunnen wij dat ook nog niet zeker weten en elk spel heeft een paar bugs. Maar als dit waar is denk ik dat Vice City Stories toch wel grote bugs heeft zo ook al de bug dat autos aan de onderkant van een viaduct rijden. Maar zoals Rayman800 al zegt is het inderdaad geen wereldramp en ik verwacht ook niet dat je dit veel vaker tegen gaat komen maar het kan natuurlijk altijd. Kerel ik gebruik dat cheatdevice momenteel niet want dat is niet goed voor het saven en screens maak je niet met het cheatdevice bij VCS maar met devhook. En moest ik het gebruiken kan je dat zien aan de screen want als het cheatdevice aanstaat staan er getalletjes boven je health en armor enzo. En op 3 seconden verander je die kleur niet hoor Ik snap het zelf ook niet hoe het komt ik gebruik ook devhook voor screenshots etc :S Heb het nog niet gezien. Reageren
BigM Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Kan iemand dit verklaren?:Ik heb veel politie achter me. Ik steel een WITTE fbi auto van die mannen die achter mij zaten, ik rij er 2 a 3 seconden mee en hij wordt ZWART? Heeft iemand dit nog gehad? hier screens : EERST: 3 seconden later: Ik denk gewoon een bug ofzo iets Reageren
braver Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2006 kzal het nog eens uitproberen Reageren
Rickos Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 kzal het nog eens uitproberen hoe heb je daar screens van kunnen maken dat moet je dan toch al weten als ik zoiets ontdek dan kann ik niet op hetzelfde moment een foto maken vreemd Reageren
tiesto Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik had het in SA ook wel eens, dan had ik een auto gepimpt en even later staat hij weer wit in me garage.. dus het is gewoon een bug, niets aan te doen Reageren
YaMo Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Wel heel toevallig dat je net 3 seconden voor hij zwart werd een screenshot had genomen. Reageren
Juju Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik weet niet of het kan, maar een filmpje maken kan heel veel helpen . Reageren
mertin Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 met de tekst : FBI washiton: best toevallig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.