Jump to content

Vreemd


braver

Recommended Posts

WTF ik snap het niet hoor?

Ik vraag gwn om een verklaring en er zijn er hier die zitte zegge dat ik zit te zeveren.

Ik ga dit niet voor de lol doen hoor daar hou ik mij niet mee bezig :duh:

Ik steel die wagen die op de baan staat ik neem er een screenshot van omdat ik er nog niet had ingezeten, ik rijd verder hij wordt zwart en ik neem er nog 1. hier is niks vals aan fzo hoor dat die tekst van fbi washington er nog op sta is nrml want test dat maar uit de naam van je auto staat er een second of 4 a 5 op.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand dit verklaren?:

Ik heb veel politie achter me. Ik steel een WITTE fbi auto van die mannen die achter mij zaten, ik rij er 2 a 3 seconden mee en hij wordt ZWART? Heeft iemand dit nog gehad?

hier screens :) :

EERST:

screen15zu5.png

3 seconden later:

screen16ew7.png

Dat heet een flip-flop lak :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan een foutje zijn ... denk ik

maar ik geef 1 tip nooit cheaten dat is de domste wat iemand kan doen daar gaat je spel en je psp naar de klote

:bonk::bonk::bonk: Hoeveel keer nog dit is niet voorgekomen door te cheaten of wat dan ook :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben weer zoiest gelijkaardigs tegengekomen maar heb er geen screens van. ( En nee dat is niet toevallig ik had gewoon niet verwacht dt het ging gebeuren).

Ik had dus weeral een aantal sterren en ik zie de FBI afkomen. Het was een wagen of 3 en allemaal in het wit. Ik bots tegen 1 van die auto's en ze worden allemaal zwart, en elke auto die ik daarna tegenkwam was ook nog altijd zwart, maar ze waren dus eerst weer wit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

*bump*

Heel raar, ik had dit ook bij 5 sterren. Ik steelde een witte fbi washington, en enkele sec. later werd hij zwart. Toen ik er daarna nog een steelde, bleef hij wit. Maar na even rondgereden te hebben, werd die ook zwart. Geen screens helaas.

Dus het is waar, geen onzin wat er in dit topic wordt gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...