Jump to content

Vreemd


braver

Recommended Posts

Kan iemand dit verklaren?:

Ik heb veel politie achter me. Ik steel een WITTE fbi auto van die mannen die achter mij zaten, ik rij er 2 a 3 seconden mee en hij wordt ZWART? Heeft iemand dit nog gehad?

hier screens :) :

EERST:

screen15zu5.png

3 seconden later:

screen16ew7.png

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij probeer je ons voor de gek te houden. Aangezien jij screens van Vice City Stories kan maken kunnen we veronderstellen dat je de cheatdevice gebruikt. Die heeft vast wel een optie waarmee je zeer simpel de kleur van je auto kan veranderen. Ook kan jij gewoon een cheat hebben gebruikt dat de tijd stilstaat (de cheatdevice zal ook wel zoiets hebben). Maar wellicht is het wel degelijk een bug tenslotte kunnen wij dat ook nog niet zeker weten en elk spel heeft een paar bugs. Maar als dit waar is denk ik dat Vice City Stories toch wel grote bugs heeft zo ook al de bug dat autos aan de onderkant van een viaduct rijden. Maar zoals Rayman800 al zegt is het inderdaad geen wereldramp en ik verwacht ook niet dat je dit veel vaker tegen gaat komen maar het kan natuurlijk altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het spel gedownload of gekocht.

Daar zit aan wel verschil tussen he hij is nog niet te koop alleen maar bij 3 winkels in nederland en dat zijn de 3 nedgame's

Edit:Sorry hoor maar ik vertrouw steeds minder mensen die zeggen dat ze GTA VCS hebben terwijl die niet uit is.

Bewerkt: door denkaanhenk
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij probeer je ons voor de gek te houden. Aangezien jij screens van Vice City Stories kan maken kunnen we veronderstellen dat je de cheatdevice gebruikt. Die heeft vast wel een optie waarmee je zeer simpel de kleur van je auto kan veranderen. Ook kan jij gewoon een cheat hebben gebruikt dat de tijd stilstaat (de cheatdevice zal ook wel zoiets hebben). Maar wellicht is het wel degelijk een bug tenslotte kunnen wij dat ook nog niet zeker weten en elk spel heeft een paar bugs. Maar als dit waar is denk ik dat Vice City Stories toch wel grote bugs heeft zo ook al de bug dat autos aan de onderkant van een viaduct rijden. Maar zoals Rayman800 al zegt is het inderdaad geen wereldramp en ik verwacht ook niet dat je dit veel vaker tegen gaat komen maar het kan natuurlijk altijd.

Kerel ik gebruik dat cheatdevice momenteel niet want dat is niet goed voor het saven en screens maak je niet met het cheatdevice bij VCS maar met devhook. En moest ik het gebruiken kan je dat zien aan de screen want als het cheatdevice aanstaat staan er getalletjes boven je health en armor enzo. :) En op 3 seconden verander je die kleur niet hoor :) Ik snap het zelf ook niet hoe het komt

Bewerkt: door braver
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij probeer je ons voor de gek te houden. Aangezien jij screens van Vice City Stories kan maken kunnen we veronderstellen dat je de cheatdevice gebruikt. Die heeft vast wel een optie waarmee je zeer simpel de kleur van je auto kan veranderen. Ook kan jij gewoon een cheat hebben gebruikt dat de tijd stilstaat (de cheatdevice zal ook wel zoiets hebben). Maar wellicht is het wel degelijk een bug tenslotte kunnen wij dat ook nog niet zeker weten en elk spel heeft een paar bugs. Maar als dit waar is denk ik dat Vice City Stories toch wel grote bugs heeft zo ook al de bug dat autos aan de onderkant van een viaduct rijden. Maar zoals Rayman800 al zegt is het inderdaad geen wereldramp en ik verwacht ook niet dat je dit veel vaker tegen gaat komen maar het kan natuurlijk altijd.

Kerel ik gebruik dat cheatdevice momenteel niet want dat is niet goed voor het saven en screens maak je niet met het cheatdevice bij VCS maar met devhook. En moest ik het gebruiken kan je dat zien aan de screen want als het cheatdevice aanstaat staan er getalletjes boven je health en armor enzo. :) En op 3 seconden verander je die kleur niet hoor :) Ik snap het zelf ook niet hoe het komt

ik gebruik ook devhook voor screenshots etc :S

Heb het nog niet gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand dit verklaren?:

Ik heb veel politie achter me. Ik steel een WITTE fbi auto van die mannen die achter mij zaten, ik rij er 2 a 3 seconden mee en hij wordt ZWART? Heeft iemand dit nog gehad?

hier screens :) :

EERST:

screen15zu5.png

3 seconden later:

screen16ew7.png

Ik denk gewoon een bug ofzo iets

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...