Jump to content

Het Bugs & Glitches Topic


.Antonio

Recommended Posts

Als ik een auto in m'n garage op het eerste eiland parkeer. en dan ga ik save'n of missie doen of iets anders, en dan kijk ik in m'n garage voor m'n auto, dan is hij weg. Weet iemand hier meer over?

>>> Door Dizzee: Plaats hier al je bugs & glitches. Alle vorige topics betreffende bugs en glitches zijn samengevoegd tot 1 topic.<<<

dat heb ik ook altijd

IVM met je foto van die taxi, heb je gemod? Want ik zie +'sjes staan naast je health & armor bar....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Antonio

    10

  • M4X

    7

  • Boris H.

    6

  • BigM

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

haha modden op psp met vcs? dat gaat volgens mijn nog niet hoor...

als je fan bent zal je wel weten na het spel 100 procent uit te spelen dat je extra levens en oneindig ammo krijgt...

en lees goed, er kwam een reactie op mijn post:

QUOTE(Gangsta-CJ @ 28 Dec 2007, 19:15:25)

hih ik heb iets raars meegemaakt...

een taxi plakte aan het plafond:post-71541-1198865676.jpg

js007: bij mij gebeurt dat dikwijls maar het is wel een andere auto, altijd een soort van een gezins wagen

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik met mijn little willie aan het vliegen was,crashte ik met mijn vliegtuig en net toen het ontplofte in de lucht sprong ik eruit en ik viel door de grond heen, Ik spawnde weer aan de straatkant,maar er was werkelijk niemand meer te bekennen er waren geen auto's en er waren geen mensen meer in heel vice city.Dus het leek een beetje op de film

I Am Legend. Dus ik zit een beetje lol te trappen met een geparkeerde auto keihard door de lege straten rijden,en toen ging ik dood en ik respawnde bij het ziekenhuis en toen was het spel weer normaal. :bonk:

en dit was mijn levensverhaal... :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag was ik bezig met de Extortion missie. Ik was bij missie 12 van de 15 ofzo en ik schoot per ongeluk een motoragent dood, en kreeg dus 2 sterren wanted level. Als een gek naar een Pay 'N' Spray rijden, totdat ik halverwege bedacht dat het wel opvallend rustig was op de weg, wat agenten betreft. Sterker nog, ik zag er in de verste verte geen een. Om het verder te testen ben ik auto's op gaan blazen met een minigun en nog wat dingetjes die normaal gesproken voldoende zijn om op z'n minst een drie sterren wanted level te krijgen. Het bleef echter op 2 sterren staan.

Daarna, in de Pay 'N Spray gereden en opnieuw een motoragent opgezocht. Daarbij viel het me op dat ik helemaal geen politieauto tegenkwam, alleen dus heel soms een motoragent. Normaal gesproken is het genoeg voor een ster wanted level om een auto te jatten in het zicht van zo'n agent, alleen nu kreeg ik niks. Schieten op een auto naast die agent? Nog steeds niets. Pas wanneer ik op hem schoot kwam hij achter me aan.

Leek mij een bug, of zie ik het verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een bug. Het komt wel vaker voor (althans bij mij) dat de straten gewoon ineens verlaten zijn. En dan stijgt mijn wanted level ook niet hoger als 2. En dat blijft zo, totdat ik ga rondrijden met een auto ofzo. Dan komen er langzaam weer peds en voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was bezig met 'extortion'. Loop ik een gebouw uit wat ik net overgenomen heb spawn ik in de zee. :(

Aangezien ik niet helemaal terug kon zwemmen tot de kust ging ik dood. Was namelijk 2× het breedte van de Westelijk eiland waar dit gebeurte vandaan gespawnd. Dus ging ik dood.

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

ik speelde multyplayer met een vriend

en ik reed onder een brug en hing een auto op het plafond

eerst dacht ik dat ik mis had gezien ik ri terug en nu hangd er een moto aan het plafond

ik rij nog eens terug en er hangt weer een auto aan het plafond.

ik nam gebouwen over en ik moest allemaal mensen doden die het zelfde gekleed waren als ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ik nam gebouwen over en ik moest allemaal mensen doden die het zelfde gekleed waren als ik.

ik zou zeggen het kan niet

was je gebouwen van motogang ( bikers )

cholo ( chinezen )

of die andere gang ( rode gebouwen op map )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een bug met een jetski.

Als je met een Jetski beetje gaat botsen komt er beetje rook uit.

En dan ga je naar de achterkant van je huis: De clymenus Suite.

En daar ga je Jetski met klein beetje rook eruit parkeren bij de achterkant van je huis.

En dan moet je gaan saven.

En dan kom je weer terug naar achterkant van je huis.

En dan zie je je Jetski verdronken zie je de rook nog steeds.

En als je in stapt dan zit je heel hoog in de lucht.

Stap je af val je weer naar beneden of je staat in de lucht met een onzichtbare Jetski.

Bewerkt: door zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik had nog een bug.ik zat vast in het hek bij die jump ramp bij de haven :? .kon gelijk naar de andere kant van het eiland rijden voor een nieuwe polaris V8 :-( .

trouwens is het niemand opgevallen dat ze zeiden dat je heel ver weg kon over het water.maar bij mij op de Playstation keert hij gelijk weer terug.

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik reed gisteraaf naar het policestation in het 2e deel, nakte een politie-auto en ging rijde met de sirene aan, kom ik onderweg een andere politie-auto tegen en ik bots er tegen aan.

Vervolgens geen wanted sterren maar iets anders vreemds..

Zodra ik me sirene aan zette kwamen er overal politie-auto's vandaan die ginge allemaal achte me rijde en ze volgde me overal heen. ( Zonder wanted sterren !! )

Stapte ik uit, deden hun dat ook..

Bug of niej ??

Ciao larsio

Link to comment
Delen op andere websites

Steeds als ik een auto of ander voertuig in m'n garage zet en ik ben bijvoorbeeld een paar missies aan het doen ben, ga ik daarna weer terug naar m'n safehouse om op te slaan en dan merk ik dat m'n auto's opeens WEG zijn!

Hoort dit zo en is er iets tegen te doen, of zit er een bug in de garage van VCS?

Link to comment
Delen op andere websites

Steeds als ik een auto of ander voertuig in m'n garage zet en ik ben bijvoorbeeld een paar missies aan het doen ben, ga ik daarna weer terug naar m'n safehouse om op te slaan en dan merk ik dat m'n auto's opeens WEG zijn!

Hoort dit zo en is er iets tegen te doen, of zit er een bug in de garage van VCS?

Garage?

Nee,voor je safehouse staat een gele vlak: een parkeervlak.

Probeer daar eens auto's,motors in te zetten ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...