Farid. Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Steeds als ik een auto of ander voertuig in m'n garage zet en ik ben bijvoorbeeld een paar missies aan het doen ben, ga ik daarna weer terug naar m'n safehouse om op te slaan en dan merk ik dat m'n auto's opeens WEG zijn!Hoort dit zo en is er iets tegen te doen, of zit er een bug in de garage van VCS? uhm, in welke garage zet je je auto's, want de eerste garage die je krijgt daar zit die bug, bij de andere niet(tenminste bij mij niet ) Farid Reageren
M4X Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Steeds als ik een auto of ander voertuig in m'n garage zet en ik ben bijvoorbeeld een paar missies aan het doen ben, ga ik daarna weer terug naar m'n safehouse om op te slaan en dan merk ik dat m'n auto's opeens WEG zijn!Hoort dit zo en is er iets tegen te doen, of zit er een bug in de garage van VCS? uhm, in welke garage zet je je auto's, want de eerste garage die je krijgt daar zit die bug, bij de andere niet(tenminste bij mij niet ) Farid Dit is alleen niet bij de Clemenus Suite, en ook in mindere maten bij je andere savehouses, en het komt het meeste voor bij je eerste savehouse. Als je dus een mooie auto of motor vind zul je deze naar je Clemenus Suite op het tweede eiland moeten brengen, als je geen risico wilt nemen. Daar kan je maximaal drie voertuigen in bewaren, anders verdwijnen ze ook. Overigens is deze bug al erg lang bekend, zie dit topic Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Steeds als ik een auto of ander voertuig in m'n garage zet en ik ben bijvoorbeeld een paar missies aan het doen ben, ga ik daarna weer terug naar m'n safehouse om op te slaan en dan merk ik dat m'n auto's opeens WEG zijn!Hoort dit zo en is er iets tegen te doen, of zit er een bug in de garage van VCS? Garage? Nee,voor je safehouse staat een gele vlak: een parkeervlak. Probeer daar eens auto's,motors in te zetten welk geel vlak? en blijft m'n auto dan ook staan als ik het spel afsluit? Reageren
Nissan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Steeds als ik een auto of ander voertuig in m'n garage zet en ik ben bijvoorbeeld een paar missies aan het doen ben, ga ik daarna weer terug naar m'n safehouse om op te slaan en dan merk ik dat m'n auto's opeens WEG zijn!Hoort dit zo en is er iets tegen te doen, of zit er een bug in de garage van VCS? Garage? Nee,voor je safehouse staat een gele vlak: een parkeervlak. Probeer daar eens auto's,motors in te zetten Steeds als ik een auto of ander voertuig in m'n garage zet en ik ben bijvoorbeeld een paar missies aan het doen ben, ga ik daarna weer terug naar m'n safehouse om op te slaan en dan merk ik dat m'n auto's opeens WEG zijn!Hoort dit zo en is er iets tegen te doen, of zit er een bug in de garage van VCS? Garage? Nee,voor je safehouse staat een gele vlak: een parkeervlak. Probeer daar eens auto's,motors in te zetten welk geel vlak? en blijft m'n auto dan ook staan als ik het spel afsluit? @jeroen-batman: hij verward zichzelf met GTA IV. Daar heb je geen garages maar parkeervlakken. Je kan ze herkennen aan teksten zoals Residents Only enz. @Honkbalpet: Waarschijnlijk zet je de auto er verkeerd in. Bedenk ook dat als je b.v in je Little Havana Safehouse 2 voertuigen zet, dat dan 1 van de 2 verwijderd wordt. Nee je auto blijft niet staan. Je kan hem alleen in je garage zetten om hem te saven Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Hi, Ik was met mijn Biplane het vliegen over de leger basis, en opeens sloeg het vliegtuig op hol. Het draaide zo snel als een helicopter propeller in de lucht naar 3 seconden was hij ontploft. Is iemand deze bug ook al tegen gekomen? (P.S het is bij de playstation 2 gebeurt) Bewerkt: 10 mei 2008 door GTA_PEEKCITY Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ha je zei het al in chat over die bug. Nee het is mij niet overkomen maar ik heb dan ook de psp versie. Ik ga kijken of mij die bug ook overkomt. Reageren
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Cholo's Chinezen Het zijn toch echt Mexicanen... Nee, in de missie Cleaning House van Martinez legt Phil Cassidy uit wat Cholos zijn, Victor: What's a cholo? Phil: Cuban Crazy gang banger Reageren
Miek Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Hi,Ik was met mijn Biplane het vliegen over de leger basis, en opeens sloeg het vliegtuig op hol. Het draaide zo snel als een helicopter propeller in de lucht naar 3 seconden was hij ontploft. Is iemand deze bug ook al tegen gekomen? (P.S het is bij de playstation 2 gebeurt) Ik weet het: Nadat je uit het leger ben gerschopt, zullen de legerleden naar je schieten wanneer je ook maar in de buurt komt van het leger. Daardoor hebben ze naar het Biplane geschoten. Reageren
Nissan Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ik nam een Hunter en vloog over het Fort Baxter om over het water naar Bryan Forbes zijn appartement te vliegen. Toen verscheen onder in beeld: Missile Lock. Er vloog een raket naar hem Hunter en de Hunter ontplofde Sinds wanneer hebben ze daar een RPG?? Reageren
1974 Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ik nam een Hunter en vloog over het Fort Baxter om over het water naar Bryan Forbes zijn appartement te vliegen.Toen verscheen onder in beeld: Missile Lock. Er vloog een raket naar hem Hunter en de Hunter ontplofde Sinds wanneer hebben ze daar een RPG?? Geen idee,dat ze altijd die raketten naar boven schieten is altijd irritant (al heb ik het zelf nooit gehad ). Reageren
leone Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Sinds ik de ziekenwagenmissie voltooid heb gaat er altijd 1/4 leven af als ik load game doe. Is deze bug ook al bekend ? Reageren
M4X Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Sinds ik de ziekenwagenmissie voltooid heb gaat er altijd 1/4 leven af als ik load game doe. Is deze bug ook al bekend ? Probeer eens je health vol te krijgen en dan je game te saven met een volle healthbar. Ik denk dat je health dan wel weer vol is als je je game probeert te laden Reageren
leone Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Sinds ik de ziekenwagenmissie voltooid heb gaat er altijd 1/4 leven af als ik load game doe. Is deze bug ook al bekend ? Probeer eens je health vol te krijgen en dan je game te saven met een volle healthbar. Ik denk dat je health dan wel weer vol is als je je game probeert te laden Ik heb het geprobeert voor ik save neem ik een hartje en heb een volle health bar. Ik save en het blijft vol , maar wanneer ik dan load game doe is er 1/4 van mijn health af. Komt dit doordat ik het plusje bij mijn health heb van de air rescue zijmissie ? Reageren
keessie Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 hey ik heb nog twee bugjes gevonden 1. als je heel hard met een auto tegen een telefoonpaal/stroompaal rijd dan vliegt hij soms in je motorkap en als je dan wil wegrijden lukt dat niet omdat die paal in je auto zit. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ 2. ik ging zwemmen naar zo'n pillaar van een brug dus ik spring op het betonnen blok(waar die pilaar op staat) en opeens zat ik zelf in die pilaar en kon er niet meer uit grz Keessie Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ik nam een Hunter en vloog over het Fort Baxter om over het water naar Bryan Forbes zijn appartement te vliegen.Toen verscheen onder in beeld: Missile Lock. Er vloog een raket naar hem Hunter en de Hunter ontplofde Sinds wanneer hebben ze daar een RPG?? Geen idee,dat ze altijd die raketten naar boven schieten is altijd irritant (al heb ik het zelf nooit gehad ). Yeah right, je verwart San Andreas met VCS hoor. In VCS hebben ze geen RPG(in SA Sam installatie) waarmee ze je uit de lucht willen schieten. MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.