Jump to content

Het Bugs & Glitches Topic


.Antonio

Recommended Posts

Na een tijdje gespeeld te hebben (v.c.s. , alles was "normaal") , en in eens was ik in me eentje , nog geen voetganger meer in de buurt ?

Spooky heel erg eng , ik dacht dat de stad evt. was vergifted of aliens hadden iedereen opgegeten ( nog voor dat ik dat kon doen) , of waren ze bang geworden ? Maar toen starte ik de vigelanty misie en weldra raakten de straten van Vice City weer bevolkt .

DAt moest ik ff mede delen bij deze , groet stano666 , amen

>>> Door ASPHALT: Dit valt onder een bugje, deze kan je melden in het Bugs en Glitches topic. Ik voeg jou post daar dan ook bij.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Antonio

    10

  • M4X

    7

  • Boris H.

    6

  • BigM

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Haha , ben ik WEER...srry , ik plaats denk ik te veel , maar ik heb WEER een probleem..

Je hebt een outfit dat '' Hired Muscle'' heet , toch? Als je die aandoet , verder niks , maar zodra je een missie doet en er start een Cutscene , Zie je dat Vic Handschoenen draagt!!! Zodra het filmpje afgelopen is en je krijgt weer controle over Vic , zie je gewoon blote handen , en GEEN handschoennen..bug?

Link to comment
Delen op andere websites

Haha , ben ik WEER...srry , ik plaats denk ik te veel , maar ik heb WEER een probleem..

Je hebt een outfit dat '' Hired Muscle'' heet , toch? Als je die aandoet , verder niks , maar zodra je een missie doet en er start een Cutscene , Zie je dat Vic Handschoenen draagt!!! Zodra het filmpje afgelopen is en je krijgt weer controle over Vic , zie je gewoon blote handen , en GEEN handschoennen..bug?

Is idd bug, viel mij ook op tijdens het spelen van het spel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha , ben ik WEER...srry , ik plaats denk ik te veel , maar ik heb WEER een probleem..

Je hebt een outfit dat '' Hired Muscle'' heet , toch? Als je die aandoet , verder niks , maar zodra je een missie doet en er start een Cutscene , Zie je dat Vic Handschoenen draagt!!! Zodra het filmpje afgelopen is en je krijgt weer controle over Vic , zie je gewoon blote handen , en GEEN handschoennen..bug?

Is idd bug, viel mij ook op tijdens het spelen van het spel ;)

ok , ben ik niet de enige :schater: maar het is wel jammer..

Link to comment
Delen op andere websites

dat is gaaf die handschoenden dus..?

Het is maar hoe je het ziet ^_^

Er zijn wel meer van die kleine foutjes in VCS, maar dat is verder niks om je druk over te maken. Als je geen handschoenen wilt zien kan je altijd nog een andere outfit kiezen toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een Emipire Missie aan het doen , protection racket om precies te zijn..moest ik zon truck met radios pakken ... mannetjes gedood , wou ik een auto pakken ( sentinel , waar mannetjes drive-by's in doen ) drukte ik op Driehoekje , ging ik erin..wou ik er later uit , KON DAT NIET!!! ik heb alles geprobeerd maar ik zat vast ind auto...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een Emipire Missie aan het doen , protection racket om precies te zijn..moest ik zon truck met radios pakken ... mannetjes gedood , wou ik een auto pakken ( sentinel , waar mannetjes drive-by's in doen ) drukte ik op Driehoekje , ging ik erin..wou ik er later uit , KON DAT NIET!!! ik heb alles geprobeerd maar ik zat vast ind auto...

Astu: Bugs en Glitches topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een bug. Het komt wel vaker voor (althans bij mij) dat de straten gewoon ineens verlaten zijn. En dan stijgt mijn wanted level ook niet hoger als 2. En dat blijft zo, totdat ik ga rondrijden met een auto ofzo. Dan komen er langzaam weer peds en voertuigen.

Er is een manier om deze bug expres te kunnen opwekken.

Bedenk wel dat je maar 60% kans hebt dat het uiteindelijk ook lukt.

- Volg deze stappen -

- Neem een witte Infernus en zet deze in je Clymentus Suite garage

- Safe in een Robery bedrijf

- Haal je Infernus op en ga nu naar het Westelijke eiland

- Begin keihard te rijden vanaf Phils old place (eerste safehouse naar de Barracks)

- Rijd net zo hard totdat je niemand meer tegenkomt.

Best handig als je dan Vigilante of Paramedic start.

Je cliënt spawnt wel, maar de rest niet. Dit verloopt

na een tijdje gewoon ook weer.

Groetje

CG

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een Emipire Missie aan het doen , protection racket om precies te zijn..moest ik zon truck met radios pakken ... mannetjes gedood , wou ik een auto pakken ( sentinel , waar mannetjes drive-by's in doen ) drukte ik op Driehoekje , ging ik erin..wou ik er later uit , KON DAT NIET!!! ik heb alles geprobeerd maar ik zat vast ind auto...

Astu: Bugs en Glitches topic.

oeps , sorry....daar heb ik eigelijk niet aan gedacht..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een Emipire Missie aan het doen , protection racket om precies te zijn..moest ik zon truck met radios pakken ... mannetjes gedood , wou ik een auto pakken ( sentinel , waar mannetjes drive-by's in doen ) drukte ik op Driehoekje , ging ik erin..wou ik er later uit , KON DAT NIET!!! ik heb alles geprobeerd maar ik zat vast ind auto...

Astu: Bugs en Glitches topic.

oeps , sorry....daar heb ik eigelijk niet aan gedacht..

Geeft niet, je kunt het niet meer terugdraaien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Haha , ben ik WEER...srry , ik plaats denk ik te veel , maar ik heb WEER een probleem..

Je hebt een outfit dat '' Hired Muscle'' heet , toch? Als je die aandoet , verder niks , maar zodra je een missie doet en er start een Cutscene , Zie je dat Vic Handschoenen draagt!!! Zodra het filmpje afgelopen is en je krijgt weer controle over Vic , zie je gewoon blote handen , en GEEN handschoennen..bug?

:puh: deze bug heb ik ook vind het wel gaaf die handschoenen! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...