Jump to content

GTA Vice City Stories - de Savegames


SummerBase

Recommended Posts

header.png

Welkom in het 'GTA VCS : De Savegames' topic. Het topic waar je alle Savegames in diverse pakketen kunt downloaden en vervolgens op je PSP kunt zetten. Wil jij die ené missie nog een keer doen? Of wil je helemaal geen missies doen, maar wil je gewoon wat rondrijden en gebruik maken van de dingen die je pas kan doen na de Storyline dan zit je hier op het goede adres. In dit topic staan alle missies van de complete storyline van VCS netjes op een rij gesteld zodat je gewoon even snel een savegame kan downloaden. Dit maal heb ik het helemaal alleen gedaan, maar dat heeft een reden. Ik had het spel al eerder en we wilden het zo snel mogelijk af hebben dus ik ben begonnen en ik heb het ook direct maar afgemaakt. Voor nu; Veel plezier bij het gebruiken van deze Service.

Hoe pak je een .zip uit?

1) Open of download Winzip, dit programma download je op: 'Winzip.com'.

2) Ga naar Bestand (file) > Archief (archive) openen. En zoek het desbetreffende .zip bestand.

3) Sleep dan de savegame map (ULES00502S92F0) naar het bureaublad.

4) De savegame is uitgepakt, lees anders ook even de Online Readme!

Hoe werkt het, en hoe zit dit topic in elkaar?

1) Als je bijvoorbeeld de Savegame Jive Drive download, dan is deze missie behaald.

2) Je hoeft dus niet nog een keer die Jive Drive te behalen, want die heb je al!

Informatie

1) Ik Gebruik voor de savegames Slot 1.

2) Ik gebruik besturing 1.

3) Savegames gemaakt op Europese versie.

~ Uitleg - Van PC naar PSP!

In het .ZIP bestand dat je hebt gedownload uit het 'GTA VCS De Savegames' topic vind je een map.

Deze map heeft als het goed is de naam 'ULES00502S92F0' gekregen. Kopier (CTRL + C) deze map.

Sluit de PSP aan via de USB-Kabel, ga in de PSP naar de map: 'PSP > SAVEDATA'.

Zorg dat de map huidige ULESS00502S92F0 tijdelijk een andere naam heeft.

Plak (CTRL + V) dan de map: 'ULES00502S92F0' in de SAVEDATA. Zorg dat de naam van deze map,

exact gelijk is aan de huidige waarde, namelijk : 'ULES00502S92F0' anders zul je Corrupt Data krijgen.

- Als dit alles gelukt is start je GTA Vice City Stories op en Laad Savegame Slot 1.-

- - -- - -

main%20land.png
  • Soldier
    Savegame: Download
    ----------
  • Cleaning House
    Savegame: Download
    ----------
  • Conduct Unbecoming
    Savegame: Download
    ----------
  • Cholo Victory
    Savegame: Download
    ----------
  • Boomshine Blowout
    Savegame: Download
    ----------
  • Truck Stop
    Savegame: Download
    ----------
  • Shakedown
    Savegame: Download
    ----------
  • Fear the Repo
    Savegame: Download
    ----------
  • Waking Up the Neighbors
    Savegame: Download
    ----------
  • O, Brothel, Where Art Thou
    Savegame: Download
    ----------
  • Got Protection
    Savegame: Download
    ----------
  • Marked Men
    Savegame: Download
    ----------
  • When Funday Comes
    Savegame: Download
    ----------
  • Takin' Out the White- Trash
    Savegame: Download
    ----------
  • D.I.V.O.R.C.E
    Savegame: Download
    ----------
  • To Victor, the Spoils
    Savegame: Download
    ----------
  • Jive Drive
    Savegame: Download
    ----------
  • Hose the Hoes
    Savegame: Download
    ----------
  • Robbing the Cradle
    Savegame: Download
    ----------
  • The Audition
    Savegame: Download
    ----------
  • Nice Package
    Savegame: Download
    ----------
  • Balls
    Savegame: Download
    ----------
  • Papi don't Screech
    Savegame: Download
    ----------
  • Havana Good Time
    Savegame: Download
    ----------
  • Money for Nothing
    Savegame: Download
    ----------
  • Caught as an Act
    Savegame: Download
    ----------
  • Leap and Bound
    Savegame: Download
    ----------
  • The burn Deal
    Savegame: Download
    ----------
  • Snitch Hitch
    Savegame: Download
    ----------
  • From Zero to Hero
    Savegame: Download

vice%20city.png

  • Brawn of the Dead
    Savegame: Download
    ----------
  • Accidents Will Happen
    Savegame: Download
    ----------
  • Blitzkrieg
    Savegame: Download
    ----------
  • The Mugshot Longshot
    Savegame: Download
    ----------
  • Hostile Takeover
    Savegame: Download
    ----------
  • Turn on, Tune in, Bug out
    Savegame: Download
    ----------
  • The Colonel's Coke
    Savegame: Download
    ----------
  • Kill Phil
    Savegame: Download
    ----------
  • Say Cheese
    Savegame: Download
    ----------
  • Unfriendly Competition
    Savegame: Download
    ----------
  • High Wire
    Savegame: Download
    ----------
  • Taking the Fall
    Savegame: Download
    ----------
  • White Lies
    Savegame: Download
    ----------
  • Where it Hurts Most
    Savegame: Download
    ----------
  • Purple Haze
    Savegame: Download
    ----------
  • Kill Phil Part 2
    Savegame: Download
    ----------
  • Steal the Deal
    Savegame: Download
    ----------
  • The Exchange
    Savegame: Download
    ----------
  • Farewell To Arms
    Savegame: Download
    ----------
  • Burning Bridges
    Savegame: Download
    ----------
  • Blitzkrieg Strikes Again
    Savegame: Download
    ----------
  • Lost and Found
    Savegame: Download
    ----------
  • So Long Schlong
    Savegame: Download
    ----------
  • Domo Arigato Domestobot
    Savegame: Download
    ----------
  • In the Air Tonight
    Savegame: Download
    ----------
  • Light my Pyre
    Savegame: Download
    ----------
  • Over the Top
    Savegame: Download
    ----------
  • Last Stand
    Savegame: Download
    ----------

end.png

Voorwaarde

De savegames mogen ten allen tijden gebruikt worden voor eigen gebruik. De hosting is verzorgd door 'SummerBase', de links zijn uitsluitend voor Gtaforum.nl bedoelt. Het is dus niet de bedoeling dat je de links op je website plaatst om daarmee de eer aan te strijken. Merken wij dat een andere website/forum de links gebruikt dan veranderen wij de Root-sector. Waarmee de downloads voor mensen buiten Gtaforum niet mogelijk meer worden. Als je een savegame van dit topic download dan mag je die zelf ook hosten zolang de inhoud van het .rar bestand precies hetzelfde blijft, de Readme mag je niet aan tasten. Bij de publicering van deze savegames moet vermeld staan dat ze behaald zijn door: 'SummerBase'.

Regels

Er zijn ook een aantal regels waar je jezelf aan moet houden. Dit zijn niet direct voorwaarden waar je jezelf aan moet houden. Aan deze Regels moet je jezelf houden anders kan het omschreven worden als een overtreding.

---

1) Geen Plagiaat: Gebruik van anders werken zonder toestemming of bronvermelding.

2) Vermeld altijd de Bron als je onze werken in dit geval de savegame gebruikt, ook op het forum.

3) Een link geven naar het topic is altijd beter dan het pakket zelf geven, maar het is niet verboden.

4) Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade via een savegame. Op eigen Risico dus!

Verslag

Om nu een specifiek verslag over mezelf te gaan maken, lijkt me wat overbodig

, maar ik kan wel even snel een klein verhaaltje maken over het punt: 'Hoe is het project gelopen'. Nou Zaterdag (4 November '06) kwam ik erachter dat ze ergens in Groningen in een Export zaak Vice City Stories hadden, ik ging er dus heen en we hadden afgesproken het project zo snel mogelijk te starten. En ja dan heb je even 60 savegames in pakketjes fijn en wel. Nou die wil ik natuurlijk delen, vandaar dit topic. Maar ik zet ze natuurlijk niet in de kou, want we gaan een 100% savegame maken waarschijnlijk, maar wanneer die komt is nog niet duidelijk. Tot dan kan je nog even gebruik maken van dit topic.

Het Team

SummerBase - Stuur SummerBase een Persoonlijk Bericht.

---



Fouten, reacties en complimenten zijn welkom in dit topic!

© 2006 - SummerBase.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Advancegta

    3

  • Ghost_Rider

    3

  • SummerBase

    2

  • DenkaanHenk

    2

Geweldig topic. Het spel is net uit en meneer SummerBase komt nu al met een heel savegame topic. Respect; voor alle tijd en moeite die je hierin hebt gestoken. Ik baal er van dat ik geen VCS heb en ik dus niet dit topic kan 'gebruiken'.

Ga zo door SummerBase - met dit soort leuke en goede dingen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

_O_ Respect! _O_

_O_ Respect! _O_

_O_ Respect! _O_

_O_ Respect! _O_

_O_ Respect! _O_

_O_ Respect! _O_

_O_ Respect! _O_

Ik had 't al gezegd op msn toen je me vertelde dat je ermee bezig was(toen al was 't klaar om te hosten) maar goed om het nog maar even hier te zeggen: diep respect voor deze prestatie. Ik wed dat je zeker 1 van de eerste zo niet dé eerste bent ter wereld met het hosten van alle GTA VCS save-games. Ik kan er maar niet over uit, maar goed je weet 't denk ik nu wel.

Keep it up, alvast succes met het GTA 4 savegame topic.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist al langer van dit project af en weet dat je hier ook veel aan hebt gewerkt en dat je school er onder geleid heeft maar het is het waard! Prachtig werk en ik weet zeker dat je er veel mensen mee hebt geholpen. Ook heel knap dat het je zo snel is gelukt , het moest en zou op vrijdag klaar zijn. _O_

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik moet je uiteraard even complimenteren Freek (SummerBase). In eerste instantie zou ik er ook aan meewerken, maar door een verkeerde samenloop van omstandigheden en tijdnood zou het het beste zijn dat jij alle savegames zou doen, jij had er de kans voor en de tijd begon te dringen. Desalniettemin ziet het er top uit, dus ik heb alleen maar lof voor je. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nice work Freek! Ik wist het al een tijdje, dit keer in heb je het in je eentje gedaan, maar het resultaat blijft goed, je ziet duidelijk dat je er mee bezig bent geweest, je was de laatste tijd niet erg actief, maar je was de hele tijd VCS aan het spelen! Jammer genoeg heb ik er net zoals bij het LCS topic niet veel aan, maar veel mensen zullen hier blij mee zijn!

Keep it up, alvast succes met het GTA 4 savegame topic.. ;)

Als we er dan nog zijn, zal dat topic er zeker komen Golait!

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik wil je nog even complimenteren, Summie! Je had me al een beetje op de hoogte gehouden van je topic, waar ik destijds al erg enthousiast over was. Je hebt het spel nog maar 6 dagen, maar nu al zo'n mooi topic gemaakt, helemaal in je ééntje! Erg mooi! :)

Link to comment
Delen op andere websites

welke savegame is het verst? oftewel is er ook een 100% savegame

Er is nog geen 100% savegame omdat je hier minimaal toch een week mee bezig moet zijn, maar ik ben al druk bezig. Dus nog even geduld, maar de laatste in de rij is het verst, en daar zijn dus alle missies behaald.

-Tevens iedereen ontzettend bedankt voor het positieve commentaar, bedankt dit geeft me extra motivatie voor projecten in de toekomst! _O_ -

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...