Jump to content

GTA Vice City Stories - de Savegames


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Advancegta

    3

  • Ghost_Rider

    3

  • SummerBase

    2

  • DenkaanHenk

    2

geweldig weer gedaan summerB.

blijf zo door gaan

het word steeds ook maar beter en beter met jou he

fijn dat je ons met die save games zo wilt helpen

de koningin mag jou best wel een medaile geven

alle klappen voor summerB.

:klap::klap::klap::klap::klap::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar is dat nou als ik dat ding download dat ik dan die missie ga overslaan ??? :D

Als je bijvoorbeeld de missie Cleaning House download betekend dat dat de volgende missie die je kunt gaan doen de missie Conduct Unbecoming is. Oftewel de missie die jij wilt gaan spelen moet je niet downloaden, nee je download de voorgaande savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Echt HEEL goed werk, SummerBase! :dans::bier:

Ik heb alleen 2 vragen:

1. Werken deze savegames ook op de Engelse versie van het spel, of alleen de Nederlandse

2. Als je nou bijvoorbeeld de savegame 'Domo Arigato Domestoboto' hebt, is dan die missie al gedaan of moet je die dan als eerste doen?

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

1. Werken deze savegames ook op de Engelse versie van het spel, of alleen de Nederlandse

Deze savegames zijn voor de Europese Vice City Stories-versie, de PAL-regio zeg maar. De door SummerBase behaalde savegames zouden dus gewoon op jouw GTA Vice City Stories-versie moeten werken.

2. Als je nou bijvoorbeeld de savegame 'Domo Arigato Domestoboto' hebt, is dan die missie al gedaan of moet je die dan als eerste doen?

De naam van de savegame is de naam van de laatste missie die in de desbetreffende savegame behaald is.

Veel plezier verder met de savegames! :cya:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Echt HEEL goed werk, SummerBase! :dans::bier:

Ik heb alleen 2 vragen:

2. Als je nou bijvoorbeeld de savegame 'Domo Arigato Domestoboto' hebt, is dan die missie al gedaan of moet je die dan als eerste doen?

SummerBase zelf heeft een engelse versie van VCS, deze Savegames zijn dus behaald met een Engelse VCS versie en werken zowel op de Engelse als Nederlandse versie.

Echt HEEL goed werk, SummerBase! :dans::bier:

Ik heb alleen 2 vragen:

2. Als je nou bijvoorbeeld de savegame 'Domo Arigato Domestoboto' hebt, is dan die missie al gedaan of moet je die dan als eerste doen?

Deze informatie staat in de beginpost, ik zet het hieronder voor je neer.



Hoe werkt het, en hoe zit dit topic in elkaar?

1) Als je bijvoorbeeld de Savegame Jive Drive download, dan is deze missie behaald.



2) Je hoeft dus niet nog een keer die Jive Drive te behalen, want die heb je al!

--------------

Veel plezier ermee!

Edit: Ik ben te laat :-(

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 6 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...