DenkaanHenk Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 De eerste Missie van Gonzales ontbreekt die wil ik downloaden kun je lekker golfen met Gonzales.
NIELS_ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Mooi gemaakt man, SummerBase! Ik dacht ik wil dit ook wel doen, maar jij was me voor, ik wou eerst van het spel zelf genieten
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 geweldig weer gedaan summerB. blijf zo door gaan het word steeds ook maar beter en beter met jou he fijn dat je ons met die save games zo wilt helpen de koningin mag jou best wel een medaile geven alle klappen voor summerB.
Mohanad Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Maar is dat nou als ik dat ding download dat ik dan die missie ga overslaan ???
Advancegta Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Maar is dat nou als ik dat ding download dat ik dan die missie ga overslaan ??? Als je bijvoorbeeld de missie Cleaning House download betekend dat dat de volgende missie die je kunt gaan doen de missie Conduct Unbecoming is. Oftewel de missie die jij wilt gaan spelen moet je niet downloaden, nee je download de voorgaande savegame.
InneX Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Netjes! heel mooi, goed gedaan... ikbaal alleen een beetje..nog maar 10 missies
The GamerII Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 w00t echt te gek ik kwam maar niet uit een paar missie's
GTAVCSFreak Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Echt te gek... Op SummerB. Kunnen we rekenen!!!! Yessssss Ga zo door SB
deagle Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Echt , heel goed werk! Zelf heb ik nog niet echt problemen gehad met bepaalde missie's maar toch is het handig voor leden die bepaalde misise's niet kunnen halen . KUTGW!
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Echt HEEL goed werk, SummerBase! Ik heb alleen 2 vragen: 1. Werken deze savegames ook op de Engelse versie van het spel, of alleen de Nederlandse 2. Als je nou bijvoorbeeld de savegame 'Domo Arigato Domestoboto' hebt, is dan die missie al gedaan of moet je die dan als eerste doen? Bewerkt: 7 januari 2007 door Insanity Prawn Boy
Pietje II Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) 1. Werken deze savegames ook op de Engelse versie van het spel, of alleen de Nederlandse Deze savegames zijn voor de Europese Vice City Stories-versie, de PAL-regio zeg maar. De door SummerBase behaalde savegames zouden dus gewoon op jouw GTA Vice City Stories-versie moeten werken. 2. Als je nou bijvoorbeeld de savegame 'Domo Arigato Domestoboto' hebt, is dan die missie al gedaan of moet je die dan als eerste doen? De naam van de savegame is de naam van de laatste missie die in de desbetreffende savegame behaald is. Veel plezier verder met de savegames! Bewerkt: 7 januari 2007 door Pietje II
Advancegta Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Echt HEEL goed werk, SummerBase! Ik heb alleen 2 vragen: 2. Als je nou bijvoorbeeld de savegame 'Domo Arigato Domestoboto' hebt, is dan die missie al gedaan of moet je die dan als eerste doen? SummerBase zelf heeft een engelse versie van VCS, deze Savegames zijn dus behaald met een Engelse VCS versie en werken zowel op de Engelse als Nederlandse versie. Echt HEEL goed werk, SummerBase! Ik heb alleen 2 vragen: 2. Als je nou bijvoorbeeld de savegame 'Domo Arigato Domestoboto' hebt, is dan die missie al gedaan of moet je die dan als eerste doen? Deze informatie staat in de beginpost, ik zet het hieronder voor je neer. Hoe werkt het, en hoe zit dit topic in elkaar? 1) Als je bijvoorbeeld de Savegame Jive Drive download, dan is deze missie behaald. 2) Je hoeft dus niet nog een keer die Jive Drive te behalen, want die heb je al! -------------- Veel plezier ermee! Edit: Ik ben te laat Bewerkt: 7 januari 2007 door Advancegta
emre Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) goed zo summerrbase ga zo door respect Bewerkt: 21 februari 2007 door emre
byboy Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 staat er ergens een file waar je het spel 99% uit hebt gespeelt pl0x ty
WALLAH Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 welke savegame is het verst? oftewel is er ook een 100% savegame Kijk bij Downloads en dan Gta Vice City stories
Recommended Posts