Jump to content

~( Need For Speed : Carbon - Car Showroom }~


Puma

Recommended Posts

Beetje ehm... te gekleurd :)

Dit heeft niet echt met de showroom te maken, maar ik wou het toch even laten zien...

Ik had straks een radarrace gereden, en toen kwam ik uit op 1827 punten... Die Colin is zo'n teammaat van je, die rijdt de hele tijd achter je aan.

radarraceyz1.jpg

Lol? Ik heb gewoon meer dan dubbel zoveel punten als sommige tegenstanders!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    10

  • Backsmash

    5

  • ikt

    5

  • Dx11

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

is niet zo heel erg bijzonder hoor. gewoon steeds op het goede moment nitro geven en niet tegen muren rijden. ik heb gisteren de 118e plaats van de wereld veroverd op een drift track. online is niet echt leuk want er zitten veel cheaters.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij het zo goed weet, post dan een pic van jouw auto's.. heb je geen Carbon? Moet je hier ook geen replies sturen vind ik :N ..

Ik heb geen Carbon, omdat ik het onrealistisch vind :)

Is mijn mening, en kan je niks aan veranderen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hi mrtuning,

ik vind je auto's niet zo heel erg mooi eigenlijk. je hebt alle autosculpt onderdelen op 100% gezet wat ik niet mooi vind. velgjes van de rx8 zijn wel mooi.

btw bij mij als ik ga driften en ik heb geautosculpte onderdelen gaan de onderdelen standaard en dat is ook als ik nos gebruik. is dit bij iedereen?

Link to comment
Delen op andere websites

hi mrtuning,

ik vind je auto's niet zo heel erg mooi eigenlijk. je hebt alle autosculpt onderdelen op 100% gezet wat ik niet mooi vind. velgjes van de rx8 zijn wel mooi.

btw bij mij als ik ga driften en ik heb geautosculpte onderdelen gaan de onderdelen standaard en dat is ook als ik nos gebruik. is dit bij iedereen?

beste Backsmash.

dit is mijn style :Y van dat driften weet ik niet :N zal eens kijken ;) of op ps2 ook zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

SOrry hoor, maar ik vind die Lambo (van Cosmo) echt überlelijk getuned :N:N .. Een sportwagen moet je under the hood tunen of een beetje een 'clean' tuning geven, maar je hebt er echt alles opgepleurd wat er maar op kan, de stickers passsen totaal niet bij de auto en de bodykit ook niet. Op een Lamborghini (Murcielago) moet je een kleine spoiler doen, geen luchthapper en al helemaal niet zo'n schoorsteen..

Sorry, 3/10.

P.S. Dit is mijn mening, vat dit niet te negatief op maar ik vind het gewoon niet zo'n mooie auto, dat kan toch :*D ! Ga weer lekker verder met tunen, en succes met NFSC!! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...