Jorair Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 @Gekkie01: Op dit forum mag je niet dubbelposten, je kan je post editten met de 'bewerk-knop'. Ik heb ze even voor je opgezocht, hier zijn ze:Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit, Windows Vista 512MB System RAM 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor 128MB Direct3D compatible video card Supporting DirectX 9.0 DirectX 9.0c Driver DirectX 8.1 compatible sound card Supported Video Card Chipsets: ATI X1900 series ATI X1800 series ATI X1600 series ATI X1300 series ATI X850 series ATI x800 series ATI x700 series ATI x600 series ATI Radeon 9800 series ATI Radeon 9700 series ATI Radeon 9600 series ATI Radeon 9500 series NVIDIA GeForce 7800 series NVIDIA GeForce 6800 series NVIDIA GeForce 6600 series NVIDIA GeForce 6200 series NVIDIA GeForce FX series Ten eerste moet je computer aan bovenstaane eisen voldoen om de game te kunnen spelen, Het kan zijn dat het spel nog met een andere video card gespeeld kan worden, alleen hapert de game dan wel hard. Ten tweede heb je op de pc dezelfde mogelijkheden als op de XBOX 360, je kan er vrij rondrijden, de graphics zijn om van te watertanden en je kan hem online spelen. Ik kan je er verder niet veel over vertellen omdat ik het spel (nog) niet heb. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Kan je ook op een motor rijden? Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Zoal al eens gezegd is geweest is het ENKEL mogelijk om een moto te kopen op de PC en de Xbox360 versie. Hee medeforumers ik wil graag weten wat de mogelijkheden op de pc zijn want dan ga ik em misschien ook op de pc kopen De mogelijkheden op de PS2 zijn identiek hetzelfde als op de Xbox 360. Je kan dus heel veel verwachten... gekkieJ01 Om op je zoveelste vraag te kunnen beantwoorden of je online kan spelen. Het is inderdaad wel mogelijk Maar als ik op de forums van Atari Europa lees kom ik heel veel errors tegen. Deze bron kan het bevestigen waar mensen hun nickname opgeven om elkaar online op de PS2 te ontmoeten Reageren
Jorair Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Ja dat kan, hieronder een lijst met alle auto's en motorbikes (en het zijn er behoorlijk wat): Cars: Aston Martin Aston Martin DB7 Vantage Zagato Aston Martin DB9 Aston Martin DB9 Roadster Aston Martin V8 Vantage Aston Martin V12 Vanquish Acura Acura NSX Acura NSX-R Audi Audi Nuvolari Quattro Audi A3 Audi TT Audi Le Mans Quattro Audi A5 Audi A7 BMW BMW M3 BMW Z8 BMW Z4 BMW M3 BMW M3 GTR BMW M5 BMW 330i BMW Z3 Bugatti Bugatti Veyron Cadillac Cadillac XLR Cadillac Cien Cadillac Sixteen Cadillac STS-V Cadillac CTS-V Chevrolet Chevrolet Corvette C6 Chevrolet Corvette C6R Chevrolet Corvette Z06 Chevrolet Corvette ZR-1 Chevrolet Cobalt SS Chevrolet Camaro SS Chevrolet Camaro Z28 Chevrolet Camaro Concept Chrysler Chrysler 300C Chrysler 300C SRT-8 Chrysler Firepower Chrysler ME Four-Twelve Cizeta Cizeta-Moroder V16T Dodge Dodge Viper SRT-10 Dodge Viper SRT-10 Coupe Dodge Viper Concept Dodge Charger R/T Concept Dodge Charger SRT-8 Dodge SRT-4 Dodge Stealth (2006) Dodge Challenger Dodge Copperhead Ferrari Ferrari 360 Modena Ferrari 360 Spider Ferrari Testarossa Ferrari Enzo Ferrari Ferrari F430 Ferrari F430 Spider Ferrari 599 GTB Ferrari 612 Scaglietti Ferrari 250 GTO Ferrari F50 Ferrari FXX Ferrari 550 Maranello Ferrari F40 Ferrari Dino Ferrari F355 Challenge Ferrari 575M Maranello Ferrari 550 Barchetta Ford Ford GT Ford Mustang GT Ford GT40 Ford GT90 Ford Reflex Ford Shelby GR-1 Honda Honda S2000 Type-V Honda S2000 Honda Civic Type-R Jaguar Jaguar XK8 Jaguar XJ220 Jaguar XJR-15 Jaguar XKR Koenigsegg Koenigsegg CC V8S Koenigsegg CCR Koenigsegg CCX Lamborghini Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Spyder Lamborghini Murciélago Lamborghini Murciélago 2.6 Lamborghini Murciélago Barchetta Lamborghini Miura Lamborghini Diablo Lamborghini Diablo 6.0 Lamborghini Countach Lamborghini Miura S Lamborghini Murciélago LP640 Lexus Lexus LF-A Lexus LF-C Lexus IS300 Lexus GS300 Lexus SC300 Lotus Lotus Exige Lotus 240R Lotus Esprit Lotus Elise Lotus Europa S Mazda Mazda Kabura Mazda RX-8 Mazda Mazdaspeed Mazda RX-7 McLaren McLaren F1 McLaren F1 LM McLaren F1 GTR '95 McLaren F1 GTR '96 McLaren F1 GTR '97 McLaren F1 GT Mercedes-Benz Mercedes-Benz 300SL Gullwing Mercedes-Benz CL65 AMG Mercedes-Benz CLK55 AMG Mercedes-Benz CLK555 AMG Mercedes-Benz CLK500 Mercedes-Benz CLK555 AMG Mercedes-Benz CL600 Mercedes-Benz SL55 AMG Mercedes-Benz SL500 Mercedes-Benz SLR McLaren Mercedes-Benz CLK-GTR Mercedes-Benz SL 600 Mercedes-Benz SL 65 AMG Mercedes-Benz SLK 55 AMG (R171) Mercedes-Benz CLK-GTR Street Version Mitsubishi Mitsubishi Lancer Evolution V Mitsubishi Lancer Evolution VI Mitsubishi Lancer Evolution VI T.M.E. Mitsubishi Lancer Evolution VII Mitsubishi Lancer Evolution VIII Mitsubishi Lancer Evolution IX Mitsubishi Lancer Evolution X Mitsubishi 3000GT/GTO Twin Turbo Nissan Nissan 350Z Nissan Skyline GT-R (R34) Nissan GT-R Concept (Tokyo Auto Show) Nissan Sport Concept Nissan 300ZX (Farilady Z) Japanese name Nissan R390 GT1 Pagani Pagani Zonda C12-S 7.3 Coupe Pagani Zonda C12-S 7.3 Roadster Pagani Zonda S Pontiac Pontiac GTO (1968) Pontiac GTO (1970) Pontiac GTO Pontiac GTO Concept Car Pontiac Solstice GXP Porsche Porsche Carrera GT Porsche 911 Turbo Porsche 911 GT2 Porsche Cayman S Porsche Boxster S Porsche Boxster S 987 Porsche Panamera RUF RUF CTR2 RUF CTR "Yellow Bird" RUF BTR RUF RGT RUF R Turbo RUF Rt 12 RUF 3400S RUF R Spyder RUF 3.8 Kompressor Saleen Saleen S7 Saleen S7TT Saleen S218 Shelby Shelby GT500 Shelby GT350 Shelby Cobra Shelby Series 1 Subaru Subaru Impreza WRX Subaru Legacy Toyota Toyota Supra Toyota GT-ONE Road Car Toyota MR2 TVR TVR Cerbera Speed 12 TVR Tuscan Speed 6 TVR Tamora TVR T350c TVR Griffith 500 TVR Cerbera Speed 6 Volkswagen Volkswagen W12 Nardo/Coupe Concept Volkswagen Concept R Volkswagen EcoRacer Volkswagen New Beetle Ragster Motorbikes Ducati Ducati 916 Ducati Paul Smart 1000 Ducati 99R Ducati '04 Monster S4R Ducati SS1000 Aprilia Aprilia Mille Factory Aprilia RS125 Kawasaki Kawasaki Ninja ZX-12R Bewerkt: 30 april 2007 door Jorair Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Okee ik ben al active voor de tdu op de pc Snel naar de winkels EDIT:Weet iemand de prijs van tdu op de pc Koningendag Bewerkt: 30 april 2007 door gekkieJ01 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ja dat kan, hieronder een lijst met alle auto's en motorbikes (en het zijn er behoorlijk wat): Cars: Aston Martin Aston Martin DB7 Vantage Zagato Aston Martin DB9 Aston Martin DB9 Roadster Aston Martin V8 Vantage Aston Martin V12 Vanquish Acura Acura NSX Acura NSX-R Audi Audi Nuvolari Quattro Audi A3 Audi TT Audi Le Mans Quattro Audi A5 Audi A7 BMW BMW M3 BMW Z8 BMW Z4 BMW M3 BMW M3 GTR BMW M5 BMW 330i BMW Z3 Bugatti Bugatti Veyron Cadillac Cadillac XLR Cadillac Cien Cadillac Sixteen Cadillac STS-V Cadillac CTS-V Chevrolet Chevrolet Corvette C6 Chevrolet Corvette C6R Chevrolet Corvette Z06 Chevrolet Corvette ZR-1 Chevrolet Cobalt SS Chevrolet Camaro SS Chevrolet Camaro Z28 Chevrolet Camaro Concept Chrysler Chrysler 300C Chrysler 300C SRT-8 Chrysler Firepower Chrysler ME Four-Twelve Cizeta Cizeta-Moroder V16T Dodge Dodge Viper SRT-10 Dodge Viper SRT-10 Coupe Dodge Viper Concept Dodge Charger R/T Concept Dodge Charger SRT-8 Dodge SRT-4 Dodge Stealth (2006) Dodge Challenger Dodge Copperhead Ferrari Ferrari 360 Modena Ferrari 360 Spider Ferrari Testarossa Ferrari Enzo Ferrari Ferrari F430 Ferrari F430 Spider Ferrari 599 GTB Ferrari 612 Scaglietti Ferrari 250 GTO Ferrari F50 Ferrari FXX Ferrari 550 Maranello Ferrari F40 Ferrari Dino Ferrari F355 Challenge Ferrari 575M Maranello Ferrari 550 Barchetta Ford Ford GT Ford Mustang GT Ford GT40 Ford GT90 Ford Reflex Ford Shelby GR-1 Honda Honda S2000 Type-V Honda S2000 Honda Civic Type-R Jaguar Jaguar XK8 Jaguar XJ220 Jaguar XJR-15 Jaguar XKR Koenigsegg Koenigsegg CC V8S Koenigsegg CCR Koenigsegg CCX Lamborghini Lamborghini Gallardo Lamborghini Gallardo Spyder Lamborghini Murciélago Lamborghini Murciélago 2.6 Lamborghini Murciélago Barchetta Lamborghini Miura Lamborghini Diablo Lamborghini Diablo 6.0 Lamborghini Countach Lamborghini Miura S Lamborghini Murciélago LP640 Lexus Lexus LF-A Lexus LF-C Lexus IS300 Lexus GS300 Lexus SC300 Lotus Lotus Exige Lotus 240R Lotus Esprit Lotus Elise Lotus Europa S Mazda Mazda Kabura Mazda RX-8 Mazda Mazdaspeed Mazda RX-7 McLaren McLaren F1 McLaren F1 LM McLaren F1 GTR '95 McLaren F1 GTR '96 McLaren F1 GTR '97 McLaren F1 GT Mercedes-Benz Mercedes-Benz 300SL Gullwing Mercedes-Benz CL65 AMG Mercedes-Benz CLK55 AMG Mercedes-Benz CLK555 AMG Mercedes-Benz CLK500 Mercedes-Benz CLK555 AMG Mercedes-Benz CL600 Mercedes-Benz SL55 AMG Mercedes-Benz SL500 Mercedes-Benz SLR McLaren Mercedes-Benz CLK-GTR Mercedes-Benz SL 600 Mercedes-Benz SL 65 AMG Mercedes-Benz SLK 55 AMG (R171) Mercedes-Benz CLK-GTR Street Version Mitsubishi Mitsubishi Lancer Evolution V Mitsubishi Lancer Evolution VI Mitsubishi Lancer Evolution VI T.M.E. Mitsubishi Lancer Evolution VII Mitsubishi Lancer Evolution VIII Mitsubishi Lancer Evolution IX Mitsubishi Lancer Evolution X Mitsubishi 3000GT/GTO Twin Turbo Nissan Nissan 350Z Nissan Skyline GT-R (R34) Nissan GT-R Concept (Tokyo Auto Show) Nissan Sport Concept Nissan 300ZX (Farilady Z) Japanese name Nissan R390 GT1 Pagani Pagani Zonda C12-S 7.3 Coupe Pagani Zonda C12-S 7.3 Roadster Pagani Zonda S Pontiac Pontiac GTO (1968) Pontiac GTO (1970) Pontiac GTO Pontiac GTO Concept Car Pontiac Solstice GXP Porsche Porsche Carrera GT Porsche 911 Turbo Porsche 911 GT2 Porsche Cayman S Porsche Boxster S Porsche Boxster S 987 Porsche Panamera RUF RUF CTR2 RUF CTR "Yellow Bird" RUF BTR RUF RGT RUF R Turbo RUF Rt 12 RUF 3400S RUF R Spyder RUF 3.8 Kompressor Saleen Saleen S7 Saleen S7TT Saleen S218 Shelby Shelby GT500 Shelby GT350 Shelby Cobra Shelby Series 1 Subaru Subaru Impreza WRX Subaru Legacy Toyota Toyota Supra Toyota GT-ONE Road Car Toyota MR2 TVR TVR Cerbera Speed 12 TVR Tuscan Speed 6 TVR Tamora TVR T350c TVR Griffith 500 TVR Cerbera Speed 6 Volkswagen Volkswagen W12 Nardo/Coupe Concept Volkswagen Concept R Volkswagen EcoRacer Volkswagen New Beetle Ragster Motorbikes Ducati Ducati 916 Ducati Paul Smart 1000 Ducati 99R Ducati '04 Monster S4R Ducati SS1000 Aprilia Aprilia Mille Factory Aprilia RS125 Kawasaki Kawasaki Ninja ZX-12R Zijn dit de voertuigen waarmee je op de pc kan rijden Reageren
Jorair Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ja dat kan, hieronder een lijst met alle auto's en motorbikes (en het zijn er behoorlijk wat):Cars: Blaat Zijn dit de voertuigen waarmee je op de pc kan rijden Ik meen me te herrinneren dat dit een lijst was die is vrijgegeven enkele weken/maanden voor de game is uitgekomen. Er kunnen dus wat veranderingen plaats hebben genomen, al zal het overgrote deel van deze lijst wel in het spel zitten. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik meen me te herrinneren dat dit een lijst was die is vrijgegeven enkele weken/maanden voor de game is uitgekomen.Er kunnen dus wat veranderingen plaats hebben genomen, al zal het overgrote deel van deze lijst wel in het spel zitten. Dat klopt, maar weet ook wel dat er download pakketten zijn die je kan vinden bij mijn weten dan op de Xbox Marktplace. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Dat is jammer want ik wou wel met een bwm rijden Kloppen de moto's wel? Owjaa en sorry voor die dubbelpost van daarnet Reageren
Mb. Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 @ Jorair: Die lijst klopt echt voor geen ene meter En op de PS2 zijn er veel andere dingen. Andere Races, geen Delivery Missions en Car Transport (Heb ik gehoord) en je hebt er geen Ferrari en Maserati. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) @ Jorair: Die lijst klopt echt voor geen ene meter En op de PS2 zijn er veel andere dingen. Andere Races, geen Delivery Missions en Car Transport (Heb ik gehoord) en je hebt er geen Ferrari en Maserati. Heey mederacers,ik heb een paar vraagjes ik doe het wel in het vragenlijstje \ 1.Jorair is dat lijstje met die cars voor de pc of voor de ps2? 2.Zit er een online mode op de pc? 3.Zijn de graphics beter? 4.Klopt het moto lijstje van Jorair wel? LET OP:Deze vragen zijn voor de pc Dit was et lijstje met vragen sommige vragen waren geloof ik al beantwoord maar ik ben dat vergeten als die vragen al gesteld waren moet je dat zeggen Bewerkt: 1 mei 2007 door gekkieJ01 Reageren
Mb. Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Kan jij ook iets anders doen in plaats van vragen stellen? 1: Dat lijstje is nep 2: Ja 3: Ligt aan je PC 4: Zie 1 Reageren
Cosmo Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Nou hij ook klaar met zijn vragen die die 1000 x vraagt .. Nu kan ik hopelijk ff ? Als ik een savegame download ( PC ) en hem erin stop Kan ik dan ook online ? ( zoja zit ik dan op iemand ander zijn account ? ) Of is het alleen voor singleplayer.. Ik kan het nu nog niet spelen Maar koop binnekort een pc bij ifc3 Hééléé Góéíé Mvg Bewerkt: 2 mei 2007 door Cosmo Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik ga misschien een poll aan maken maar ik heb een probleempje met tdu De vraag luidt IS SA GROTER DAN TDU? want sa kon me pc wel aan maar me vader zegt dat tdu me pc weer niet aankan, want ik wou em kopen maar me vader zij dat hij em niet aankon dusss Reageren
Cosmo Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Ik ga misschien een poll aan maken maar ik heb een probleempje met tdu De vraag luidt IS SA GROTER DAN TDU? want sa kon me pc wel aan maar me vader zegt dat tdu me pc weer niet aankan, want ik wou em kopen maar me vader zij dat hij em niet aankon dusss JEEEZUS Wat vraag jij veel zeg damn Gebruik anders effe google ofzo :S Je vraag: tdu is groter .. [/font] Mvg Voor diegene: kijk boven mijn andere vraag nog want die heb ik al 100 x gesteld maar geen antwoord -.-' Bewerkt: 2 mei 2007 door Cosmo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.