Jump to content

Test Drive Unlimited


Mb.

Recommended Posts

Vertel me eens meer over hoe ik sneller geld kan verdienen. Zonder online auto's te verkopen :puh:

Online heb ik nog niet. We zijn van plan Xbox Live in de grote vakantie aan te sluiten op de Xbox. Totdan kunnen jullie me enkel hier tegenkomen :7

De pakketten die je kan downloaden voor TDU zien er fantastisch uit. Enkele prachtige auto's zitten in het spel verwerkt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 287
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    40

  • Mb.

    36

  • Cosmo

    25

  • Merticus XVII

    23

Top Posters In This Topic

hallo

sinds een paar dagen speel ik ook tdu op de pc

maar hoe kan je instellingen zoals handschakelen en km/u inplaats van miles?

ik kan het zelf maar niet vinden

Esc -> Options

En dan daar even goed zoeken ;)

Handschakelen moet je alleen aan wennen. Ik zou eerst een hele tijd met automaat rijden totdat je echt Skills hebt.

Dan pas een Handbak pakken :bier:

@ Merticus XVII: Races doen en je Stake tegen de Bots op 10k zetten, dan win je 10k per keer, niet veel, maar die races zijn makkelijk dus, just give it a shot :)

Bewerkt: door Mb.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar vraagjes, Want ik ga eind deze maand een PSP kopen. Met dit spel erbij. Maar

Zijn de graphics redelijk.

En heb je op de PSP een beeld van de binnekant. Dus dat je het stuur kan zien?

MVG,

Rullez

Link to comment
Delen op andere websites

@ Mb. idd tis die SL65 AMG en SLK55 AMG maar ik ken hen beter als SL350 en SL500 hmm mja

@ daire, ga naar opties => display => metric zoeken ofzo

@ Merticus XVII, snel geld verdienen in single player, eerst $ 192.000 in je bezit hebben en dan TVR Sagaris kopen voor $ 100.000 en daarna hem upgraden op maximale voor $ 92.000

dan zoek jij op (als jij expert bent)

TDUMAP1.jpg

zie de vetgedrukte groene cirkels daar ergens

bovenste is tegen 180mph (290km/u) moeten behalen en de onderste is 160mph (274km/u)

met de TVR Sagaris met upgrade 3 kan jij gemakkelijk 300km/u in 18sec al behaald hebben

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

En wat is de geldsom als je deze beide race's haalt. Momenteel kan ik even niet op mijn X360, dus kan ik het later maar bekijken :)

TVR Sagaris, die had ik net verkocht om een nieuwe Mercedes-Benz te kopen om een award te krijgen die vaststeld dat ik 3 van dat soort in men garage had :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar vraagjes, Want ik ga eind deze maand een PSP kopen. Met dit spel erbij. Maar

Zijn de graphics redelijk.

En heb je op de PSP een beeld van de binnekant. Dus dat je het stuur kan zien?

MVG,

Rullez

Sorry voor de 2e keer. Als dit verboden is. Voeg het dan maar weer samen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar vraagjes, Want ik ga eind deze maand een PSP kopen. Met dit spel erbij. Maar

Zijn de graphics redelijk.

En heb je op de PSP een beeld van de binnekant. Dus dat je het stuur kan zien?

MVG,

Rullez

Sorry voor de 2e keer. Als dit verboden is. Voeg het dan maar weer samen.

Op de PSP is alles aan de game hetzelfde, behalve de races (zitten andere bij) en Ferrari en Maserati zitten er niet in.

Graphics zijn ook goed :)

-------

th_62019_20070605180621_122_339lo.jpgth_62024_20070605180545_122_487lo.jpg

TDU Secret Car! Zag ik net rijden op het Circuit, best lachen wagentje. Kruising tussen de RS4 en Skyline :bier:

Edit: Sorry voor de dubbelpost, niet gezien :(

@ Rullez: Net even gespeeld op de PSP, geen beeld van dat je het stuur kan zien, wel voorbumper camera :)

Bewerkt: door Jowx
Dubbelposts samengevoegd.
Link to comment
Delen op andere websites

Weten jullie waar de Lexus showroom ergens is?

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zit er überhaupt geen Lexus showroom in het spel. Of anders gezegd, hij had er wel in moeten zitten, maar hij staat leeg. Wegens tijdgeberek heeft Atari deze laten schieten waarschijnlijk. Desalniettemin, je kan hem wel downloaden, zodat je als nog van de voertuigen kan genieten. Ik weet niet precies waar eerlijk gezegd, kijk eens rond op de site van Atari.

Link to comment
Delen op andere websites

Weten jullie waar de Lexus showroom ergens is?

Die zit er niet in. Het gebouw waar de showroom hoort te zijn, zit wel in het spel maar is leeg.

Als de download packs komen, komen de lexussen vanzelf ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds een paar weken heb ik een PSP en ook al een aantal leuke en goede games gehaald. Daxter, PES 6 en VCS. Nu wil ik nog een nieuwe game kopen, een race game.

TDU voor de PSP lijkt mij persoonlijk een goede keus en ook na het lezen van een aantal berichten hier heb ik steeds meer zin om de game te spelen maar toch is er iets wat me tegen houdt.

Ik heb ook nog wat vragen:

1.Zitten er motoren in de game net als op de PC en consoles?

2. Is de manier van rijden een beetje realistisch of is het net zoals de game Outrun? (Dat vond ik namelijk vreselijk)

En ik zag hierboven dat er geen Ferrari in de game zat :$ Ik zag op Internet wel een filmpje van de PSP versie met een Enzo erin :?

Degen die mijn vragen kan beantwoorden,

Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds een paar weken heb ik een PSP en ook al een aantal leuke en goede games gehaald. Daxter, PES 6 en VCS. Nu wil ik nog een nieuwe game kopen, een race game.

TDU voor de PSP lijkt mij persoonlijk een goede keus en ook na het lezen van een aantal berichten hier heb ik steeds meer zin om de game te spelen maar toch is er iets wat me tegen houdt.

Ik heb ook nog wat vragen:

1.Zitten er motoren in de game net als op de PC en consoles?

2. Is de manier van rijden een beetje realistisch of is het net zoals de game Outrun? (Dat vond ik namelijk vreselijk)

En ik zag hierboven dat er geen Ferrari in de game zat :$ Ik zag op Internet wel een filmpje van de PSP versie met een Enzo erin :?

Degen die mijn vragen kan beantwoorden,

Bedankt

Ok, ik zal ff antwoorden :)

1: Ja :puh:

2: Zelfde handling als de andere consoles ;)

Zit geen Ferrari en Maserati in nee. Maar je krijgt er wel andere auto's voor terug :)

( Lees: Murciélago Roadster, Lamborghini Countach, Koenigsegg CCR en nog een paar :) )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...