Jump to content

Test Drive Unlimited


Mb.

Recommended Posts

:7 toen ik vanmorgen mijn psp aanzette met TDU heb ik perongeluk op New Game gedrukt en daarmee mijn oude savegame per-ongeluk gewist, daarna heb ik op internet gezocht en heb er een gevonden maar van een amerikaanse savegame, die doen het toch niet op een europese psp?? naja éhh ik ben nog verder aan het zoeken maar ik denk niet dat het wat wordt en ik heb er iets gevonden van een europese maar dat is een RAR-bestand (weet echt wat ik er mee moet doen) weten julie wat je met een RAR-bestand moet doen? :N miss kunnen julie mij helpen en daarmee probeer ik julie te helpen voor de grote tour :D ik hoor het wel Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 287
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    40

  • Mb.

    36

  • Cosmo

    25

  • Merticus XVII

    23

Top Posters In This Topic

:7 toen ik vanmorgen mijn psp aanzette met TDU heb ik perongeluk op New Game gedrukt en daarmee mijn oude savegame per-ongeluk gewist, daarna heb ik op internet gezocht en heb er een gevonden maar van een amerikaanse savegame, die doen het toch niet op een europese psp?? naja éhh ik ben nog verder aan het zoeken maar ik denk niet dat het wat wordt en ik heb er iets gevonden van een europese maar dat is een RAR-bestand (weet echt wat ik er mee moet doen) weten julie wat je met een RAR-bestand moet doen? :N miss kunnen julie mij helpen en daarmee probeer ik julie te helpen voor de grote tour :D ik hoor het wel

Lijkt me dat je een '.rar' bestand gewoon even moet uitpakken. Dit kan onder andere met WinRar, die hier te downloaden is. Na het uitpakken moet je als het goed is een mapje krijgen. Doormiddel van een USB kabel verbind je dan de PSP met je PC. Als het goed is wordt er dan een nieuwe, tijdelijke schijf (o.i.d.) aangemaakt. Ga dan naar 'PSP\SAVEDATA' en kopieer je map daarheen. Als het goed is moet hij het dan gewoon doen.

Link to comment
Delen op andere websites

:7 toen ik vanmorgen mijn psp aanzette met TDU heb ik perongeluk op New Game gedrukt en daarmee mijn oude savegame per-ongeluk gewist, daarna heb ik op internet gezocht en heb er een gevonden maar van een amerikaanse savegame, die doen het toch niet op een europese psp?? naja éhh ik ben nog verder aan het zoeken maar ik denk niet dat het wat wordt en ik heb er iets gevonden van een europese maar dat is een RAR-bestand (weet echt wat ik er mee moet doen) weten julie wat je met een RAR-bestand moet doen? :N miss kunnen julie mij helpen en daarmee probeer ik julie te helpen voor de grote tour :D ik hoor het wel

Lijkt me dat je een '.rar' bestand gewoon even moet uitpakken. Dit kan onder andere met WinRar, die hier te downloaden is. Na het uitpakken moet je als het goed is een mapje krijgen. Doormiddel van een USB kabel verbind je dan de PSP met je PC. Als het goed is wordt er dan een nieuwe, tijdelijke schijf (o.i.d.) aangemaakt. Ga dan naar 'PSP\SAVEDATA' en kopieer je map daarheen. Als het goed is moet hij het dan gewoon doen.

heel erg bedankt :D maar ik moet nu proberen om dat RAR-bestand ook hier te kunnen plaatsen zodat iedereen met de grote tour veel wagens hebben, dat weet ik alleen nog niet, PARAM.SFO en SECURE kunnen hier niet geplaatst worden :D zelf heb ik er niet zo'n verstand van dat soort dingen, B.V.D. wie dat wil doen

greettzzz,Tha-Ran

Link to comment
Delen op andere websites

heel erg bedankt :D maar ik moet nu proberen om dat RAR-bestand ook hier te kunnen plaatsen zodat iedereen met de grote tour veel wagens hebben, dat weet ik alleen nog niet, PARAM.SFO en SECURE kunnen hier niet geplaatst worden :D zelf heb ik er niet zo'n verstand van dat soort dingen, B.V.D. wie dat wil doen

greettzzz,Tha-Ran

Je hebt een savegame gedownload, zei je volgens mij net. Dan mag je hem hier denk ik niet aanbieden, want officïeel is de savegame niet van jou. Een eigen savegame kun je hier gemakkelijk plaatsen door het mapje van je savegame even in te pakken. Dit kun je dus enkel doen als je WinRar hebt. Je klikt dan met je rechtermuisknop op de map, en je kiest voor 'add to archive'. Het ingepakt bestandje ('.rar' bestand) kopieer je dan even naar een aparte map. De beste manier om je savegame dan met ons te delen, is via de bijlagen. Terwijl je een bericht typt, moet je als het goed is onder het tekstvlak 'bijlagen' zien staan. Je moet dan op de knop 'bladeren' drukken, om jouw savegame op te zoeken. Als je het bestand gevonden hebt, is een dubbelklik genoeg om hem te selecteren. Je kiest tot slot nog voor 'uploaden', zodat het bestand geupload wordt, en wij hem kunnen downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

heel erg bedankt :D maar ik moet nu proberen om dat RAR-bestand ook hier te kunnen plaatsen zodat iedereen met de grote tour veel wagens hebben, dat weet ik alleen nog niet, PARAM.SFO en SECURE kunnen hier niet geplaatst worden :D zelf heb ik er niet zo'n verstand van dat soort dingen, B.V.D. wie dat wil doen

greettzzz,Tha-Ran

Je hebt een savegame gedownload, zei je volgens mij net. Dan mag je hem hier denk ik niet aanbieden, want officïeel is de savegame niet van jou. Een eigen savegame kun je hier gemakkelijk plaatsen door het mapje van je savegame even in te pakken. Dit kun je dus enkel doen als je WinRar hebt. Je klikt dan met je rechtermuisknop op de map, en je kiest voor 'add to archive'. Het ingepakt bestandje ('.rar' bestand) kopieer je dan even naar een aparte map. De beste manier om je savegame dan met ons te delen, is via de bijlagen. Terwijl je een bericht typt, moet je als het goed is onder het tekstvlak 'bijlagen' zien staan. Je moet dan op de knop 'bladeren' drukken, om jouw savegame op te zoeken. Als je het bestand gevonden hebt, is een dubbelklik genoeg om hem te selecteren. Je kiest tot slot nog voor 'uploaden', zodat het bestand geupload wordt, en wij hem kunnen downloaden.

maar zoals ik net al zei, mijn officiele savegame is per-ongeluk verwijderd. de enigste savegame die ik heb is die gedownloade :7 maar als ik het goed begrijp mag ik ook de savegame hier niet uploaden, maar er zijn ook leden hier die niet zo ver waren als ik (ik probeer niet hoogmoedig over te komen). of anders moet iemand mij toevoegen op msn en dan kan ik ze door verzenden zodat de mensen op de tour even ver zijn als ik :duh::D

greettzzz, Tha-Ran

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

Is dit spel de moeite waard om te kopen? Als ik hem koop koop ik hem voor de Xbox 360 en niet voor PC of PSP.

Zo'n vraag is moeilijk te beantwoorden, omdat het uiteindelijke antwoord toch bij jou ligt. Denk jij dat je veel plezier aan dit spel gaat beleven, dan moet je hem kopen. Denk je dat je er snel op uitgekeken bent, dan koop je hem niet. Zo simpel is het. Ik heb hem zelf wel, en ik vermaak me er zeker mee. Over het algemeen ben ik niet echt iemand die racegames speelt, maar voor deze game heb ik toch een uitzondering gemaakt. Heerlijk om met die vette auto's over de wegen te racen, dus ik zou hem zeker aanraden. Voordat je een definitive keuze gaat maken, raad ik je aan nog enkele reviews te lezen voor de menigen van anderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraagje , kan je ook free-roamen?

In principe draait Test Drive om het free-roamen. Verwacht overigens niet iets vergelijksbaars als bij GTA, want je kan bij Testdrive niet uitstappen en rondlopen. Het free-roamen is vooral bedoeld om met je voertuigen te racen over het eiland. Je bent in principe nergens van afhankelijk, en je kunt een race doen wanneer je wilt. Je gaat daarvoor naar bepaalde plekken van het eiland, dus de races zullen niet non-stop doorlopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lachen :D , en wat kan je nog meer doen? Kan je ook tunen? :klap:

Ja, je kan tunen, maar verwacht niet zoiets als in Need For Speed ofzo.

Het tunen beperkt zicht tot enkele betere motoronderdelen enzo die je kan kopen, en zelfs dat is schaars.

Dus spoilers, bumpers, extra lage ophanging, neonlichten en 9 puntsvelgen zit er niet in (gelukkig maar).

Bij TDU draait het niet om illegale straatraces met overtunede auto's in de nacht, maar harde races met dreamcars in een mooi landschap.

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Lachen :D , en wat kan je nog meer doen? Kan je ook tunen? :klap:

Ja, je kan tunen, maar verwacht niet zoiets als in Need For Speed ofzo.

Het tunen beperkt zicht tot enkele betere motoronderdelen enzo die je kan kopen, en zelfs dat is schaars.

Dus spoilers, bumpers, extra lage ophanging, neonlichten en 9 puntsvelgen zit er niet in (gelukkig maar).

Bij TDU draait het niet om illegale straatraces met overtunede auto's in de nacht, maar harde races met dreamcars in een mooi landschap.

wel saai :duh:

tunen is mijn leven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je kunt doen:

DIT IS OP DE COMPUTER

- Free Roaming

- Auto's Kopen ( Tijdens het kopen mag je met het gas spelen, je mag alle kleuren bekijken, en een testrit maken op de openbare weg! )

- Online Gamen!

- En Last but not least: Hardcore racen!

- Je kan ook met Motoren racen

- Als je op straat een andere racer ziet ( Computer ) en je daagt hem uit, kan je gaan racen!

- Andersom ook, ze kunnen jou ook uitdage

DIT IS OP DE PLAYSTATION 2

-Free Roaming

-Auto's kopen ( Tijdens het kopen mag je met het gas spelen, je mag alle kleuren bekijken, en een testrit maken op de openbare weg! )

-niet online gamen

-Geen hardcore racen

-Geen motoren in het spel

Geen bekende automerken (kan wel op de Computer)

Dit is op de Xbox:Hetzelfde als op de playstation!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is op de Xbox:Hetzelfde als op de playstation!

dit is de ouwegelul

X360 is evenzelfde als de PC versie hoor, jaja hoe weet ik dat? omdat ik hem op X360 heb en daar kan ik

- online spelen

- moto's

- bekende merken zoals Maserati, Lexus, Ferrari enz...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...