Jump to content

Test Drive Unlimited


Mb.

Recommended Posts

  • Reacties 287
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    40

  • Mb.

    36

  • Cosmo

    25

  • Merticus XVII

    23

Top Posters In This Topic

Ik heb ff een vraagje, ik heb een ps3 waar dit spel helaas niet voor uit is gekomen, is het de moeite waard om de ps2 versie te kopen of is die niet zo geweldig?

Nogmaals.

Ik heb de PS2 versie niet, maar ik wou toch even reageren. Ik heb gehoord dat de PS2 graphics iets minder zijn dan op de PC, maar ik denk niet dat er verder veel verschil zit tussen de PC- en PS2-versie. En aangezien er niet tot weinig verschil tussen zit, reageer ik ook even met mijn PC-versie. Ga voor jezelf na of het je een leuk spel lijkt. Houd je van racen, een tropisch eiland en vette auto's, kies dan voor het spel. Zo simpel is het eigenlijk. Denk je dat er meer nadelen als voordelen aanzitten, dan koop je hem gewoon niet. Ik raad je reviews en previews door te lezen, zodat je een beetje een beeld krijgt van de PS2-versie. Een ding kan je ik wel meegegeven: De PC-versie is tiptop in orde. :D

Link to comment
Delen op andere websites

De PSP versie graphics schijnen nog beter te zijn dan de PS2 versie

Nou dat denk ik niet, want voor op een PSP heb je mooie beelden. Maar de PS2 ziet er beter uit. Maar houd er wel rekening mee. Dat je wel wat minder functies heb. Onderandere geen beeld van binnen. Beel minder mooi enz. Als je een keuze had tussen de PC en PS2 had ik voor de PC gegaan, want ik denk dta er weinig mensen op de PS2 het spel online spelen. En op de PC juistw el. En dit maakt het spel juist leuk. Ik heb hem zelf op de PSP. En of de storyline heb ik weinig te zegen. Ik heb gelijk een 1000% savegame gedownload, want het online touren vodn ik veel leuker. Hiervoor heb ik ook meerendeels het spel gekocht. Dus kijk goed...

ik heb ook 2 vraagjes

1. kan ik mijn koplampen aanhouden? ik kan dat alleen als ik (xbox360) de A knop ''ingedrukt houd'' en mijn achterlichten blijven uit

2. ik krijg geen club invites op de 360 :N

grtz

1: Wie weet als je hem heel snel indrukt dat hij aan blijft staan. Anders zou je even in het menu moeten kijken voor de bestring. Staat het er niet in dan kan je altijd nog het bijgeleverde boekje raadplegen.

2:Wie weet moet je een andere auto kopen. Dan krijg je mischien weer van andere clubs invites. Of wat mischien ook nog een optie is de gewone races doen. Inplaats van alleen club races. Lost dit het probleem niet op dan zou ik het ook niet weten. Dan kan je denk ik beter een nieuwe savegame aanamken. En kijken of hij op de nieuwe savegame het zelfde probleem heeft.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

1. kan ik mijn koplampen aanhouden? ik kan dat alleen als ik (xbox360) de A knop ''ingedrukt houd'' en mijn achterlichten blijven uit

Er is geen enkele manier om je koplampen aan te laten, als je de A knop niet gebruikt :)

Ze worden Flash Headlights genoemt. Het woordje Flash verklaart alles.

Misschien een hulpmiddeltje, plaats je duim wat verder op de A button, in de richting van de X button. Zo duw je de A btton in en heb je in noodgevallen altijd de X button.

Over je tweede vraag heb ik helaas geen antwoord. Ik heb 1x op Xbox Live Gold gespeelt, en heb dit niet kunnen proberen. Een nieuwe savegame is niet nodig! Ik vermoed dat je gewoon moet blijven wachten tot iemand jou in je club wilt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...