Jump to content

Test Drive Unlimited


Mb.

Recommended Posts

  • Reacties 287
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    40

  • Mb.

    36

  • Cosmo

    25

  • Merticus XVII

    23

Top Posters In This Topic

Wie heeft er een keer zin om te touren online? Op de PSP. Stuur mij maar een PB/PM als je zin heb.

BTW hoe zet ik op de PSP me lichten aan en uit?

als ik mijn nieuwe psp heb wil ik wel een keer met je rijden hoor, ik heb hem ook maar mijn psp doet het niet meer(verdronken :N ), nogmaals als ik mijn nieuwe psp krijg (de nieuwe elite) wil ik wel met je pspe :D en met TDU je lichten van je auto? je moet gas loslaten geloof ik en dan 1 of 2 keer op driehoekje drukken dan gaan ze aan :tu:

greettzzz, Tha-Ran

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil ook wel meedoen,maar als ik hem op de pc hebt zie ik bijvoorbeeld tha-Ran op de pc want hij speelt op de psp?!

Dus als ik jou goed snap heb jij hem op de PC. Maar kan ik op mijn PSP toch samen online met jou spelen :{

BTW mijn online naam is 'ZodiacNL'

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou graag meedoen op de psp, en ik wil ook graag mijn savegame geven maar ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen, ik heb het geprobeert met bestanden toevoegen maar dat lukt niet want ik moet een hele map kunnen krijgen maar als ik moet bladeren en ik druk op die map, gaat hij open?!? en dan moet ik kiezen tussen 4 bestanden kiezen?!? weet oo niet welke, en ik heb hem uitgespeelt :D

greettzzz, Tha-Ran

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou graag meedoen op de psp, en ik wil ook graag mijn savegame geven maar ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen, ik heb het geprobeert met bestanden toevoegen maar dat lukt niet want ik moet een hele map kunnen krijgen maar als ik moet bladeren en ik druk op die map, gaat hij open?!? en dan moet ik kiezen tussen 4 bestanden kiezen?!? weet oo niet welke, en ik heb hem uitgespeelt :D

greettzzz, Tha-Ran

Doe dan alle bestanden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...