ACID Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 M'n VideoKaart is een Nvidia 5900 maar werkt deze ook met TDU ? Als je dit topic even had doorgelezen had je wat nuttige informatie gevonden, ik heb de desbetreffende post van Jorair even voor je gequote; Ik heb ze even voor je opgezocht, hier zijn ze:Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit, Windows Vista 512MB System RAM 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor 128MB Direct3D compatible video card Supporting DirectX 9.0 DirectX 9.0c Driver DirectX 8.1 compatible sound card Supported Video Card Chipsets: ATI X1900 series ATI X1800 series ATI X1600 series ATI X1300 series ATI X850 series ATI x800 series ATI x700 series ATI x600 series ATI Radeon 9800 series ATI Radeon 9700 series ATI Radeon 9600 series ATI Radeon 9500 series NVIDIA GeForce 7800 series NVIDIA GeForce 6800 series NVIDIA GeForce 6600 series NVIDIA GeForce 6200 series NVIDIA GeForce FX series maar mijne staat er niet bij betekent dat ik hem dan niet kan spelen ? Reageren
SamShine Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 M'n VideoKaart is een Nvidia 5900 maar werkt deze ook met TDU ? Als je dit topic even had doorgelezen had je wat nuttige informatie gevonden, ik heb de desbetreffende post van Jorair even voor je gequote; [blaat] maar mijne staat er niet bij betekent dat ik hem dan niet kan spelen ? Inderdaad, je zal dus een nieuwe moeten kopen óf Test Drive: Unlimited aan je neus voorbij moeten laten gaan. Reageren
ACID Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 M'n VideoKaart is een Nvidia 5900 maar werkt deze ook met TDU ? Als je dit topic even had doorgelezen had je wat nuttige informatie gevonden, ik heb de desbetreffende post van Jorair even voor je gequote; [blaat] maar mijne staat er niet bij betekent dat ik hem dan niet kan spelen ? Inderdaad, je zal dus een nieuwe moeten kopen óf Test Drive: Unlimited aan je neus voorbij moeten laten gaan. oke paar vragen over de pc versie maar hoe moet je iemand online uitdagen om mee te racen ? en kun je ook met meerde mensen tegelijk online racen ? zoja hoe ? Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 klinkt wel vet maar need for speed was ook free roaming tog ? dus beetje van het zelfde Reageren
ACID Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 paar vragen over de pc versie maar hoe moet je iemand online uitdagen om mee te racen ? en kun je ook met meerde mensen tegelijk online racen ? zoja hoe ? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) M'n VideoKaart is een Nvidia 5900 maar werkt deze ook met TDU ? Als je dit topic even had doorgelezen had je wat nuttige informatie gevonden, ik heb de desbetreffende post van Jorair even voor je gequote; [blaat] maar mijne staat er niet bij betekent dat ik hem dan niet kan spelen ? Inderdaad, je zal dus een nieuwe moeten kopen óf Test Drive: Unlimited aan je neus voorbij moeten laten gaan. NIET HELEMAAL WAAR! ik heb de beta gespeeld met een kaart die er helemaal niet bijstaat : Geforce 7300. en toch kon ik hem met goede grafix spelen Oke, met een 5900 zul je 'm waarschijnlijk niet kunnen spelen maar als je een andere in de 7 of 8 serie hebt ookal staat hij niet in de lijst kan het nog Bewerkt: 21 februari 2007 door Dikbuik Reageren
ACID Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 paar vragen over de pc versie maar hoe moet je iemand online uitdagen om mee te racen ? en kun je ook met meerde mensen tegelijk online racen ? zoja hoe ? Reageren
JoGuM Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 klinkt wel vet maar need for speed was ook free roaming tog ? dus beetje van het zelfde EGT NIET test drive lijkt vrijwel nergens op nfs, behalve dat free roaming zoals in de pc gameplay staat: 'alles wat ik miste bij nfs, ferrari's en cockpits' maar wanneer komt ie op de ps2 en de pc uit, van de ps2 zou die de 16e uitkomen, maar bij de replay bij mij in de stad hebben ze hem niet Reageren
ACID Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 klinkt wel vet maar need for speed was ook free roaming tog ? dus beetje van het zelfde EGT NIET test drive lijkt vrijwel nergens op nfs, behalve dat free roaming zoals in de pc gameplay staat: 'alles wat ik miste bij nfs, ferrari's en cockpits' maar wanneer komt ie op de ps2 en de pc uit, van de ps2 zou die de 16e uitkomen, maar bij de replay bij mij in de stad hebben ze hem niet pc en ps2 versie komen op 2 maart 2007 uit ---------- ik heb een vraagje over TDU alles wat je in singleplayer kunt doen (zoals auto's kopen, huizen kopen, carriere's doen) kan dit ook allemaal in multiplayer ? >>> Door Jowx: Dubbelposts samengevoegd.. <<< Reageren
Impulse_W Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Woohoo! Test Drive Ulimited is een zeker uberpwnage spel Alleen jammer dat mijn PC hem niet aan kan. Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 heey ik heb een vraagje, ik heb test drive unlimited net pas op de ps2 en weet iemand waar ik de Delivery Missions kan vinden? alvast bedankt Reageren
Jowx Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Verplaatst naar het 'Free Roaming & Race Games Forum'.. Topics samengevoegd. ^^ Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 ik zou wel willen maar ik weet niet hoe ik foto's kan maken,,,,, en ik heb 2 vraagjes weten jullie waarvoor tcs(of zoiets) 1 2 of off voor staat en waar ik de Delivery Missions kan vinden groeten >>> Door Dutchy3010: Gesplit uit showroom van TDU en samengevoegd met het algemene topic. Dit soort vragen kan je beter hier stellen...<<< Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 nog ffies wachten en dan ligt deze game ook in de winkel Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Test Drive Unlimited is een heel mooi spelletje, ben niet de enigste die dat zeg en zelf kijk ik heel hard uit naar de game. Ik verwacht met pasen een X360. Wat laat jah, keuzes maken is moeilijk. Ik doe er nogal redelijk lang over eer ik die heb gemaakt Mijn eerste X360 zal dus wel degelijk TDU zijn. De video's en de afbeeldingen die ik opgezocht heb, zijn in een woord fantastisch. Om nog maar te zwijgen over het fantastisch grote aanbod van auto's, en eindelijk een spel waar je het driver perspective hebt.. Het werd tijd dat ze die eens uitvonden die je niet alleen brengt naar een heerlijk eiland maar die talrijke extraatjes bevat. Een zin: Ik hoop eigenlijk dat ik me met deze game kan amuseren tot de vroege uurtjes.. Ook al is er geen nachtcyclus in TDU Maar dat zijn er precies 2.. xD Bewerkt: 19 maart 2007 door Merticus XVII Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.