Jump to content

Test Drive Unlimited

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Een erg mooi spel. Ik heb de demo gedownload voor op me xbox360 en ik heb genoten van het spel.

Je kon in de demo zelfs online spelen, de sfeer van het spel was overal te vinden. Het leukste aan het spel vind ik de keuze van het eiland. Een mooi groot eiland vol heuvels en bochten in de wegen. Ik raad jullie dit spel allemaal aan! Ik ben zelf ook van plan het spel te gaan kopen.

Ik geef het spel (nu al) een 9,4/10. :dans:

Bewerkt: door Twenty Eyes
  • Reacties 287
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

40

• Mb.

36

• Cosmo

25

• Merticus XVII

23

Top Posters In This Topic

Hoi

Ik ben denk ik ook van plan het spel te kopen..

Alleen is elk landschap het zelfde ( zo kaal en groen beetje australisch achtig..) of hoort dat juist zo ??

Hoe zijn de graphics ?? ( heb een ps2 )

Edit: Zijn er ook bmw's Waar je in kan rijden ?

Mvg Cosmo

Bewerkt: door Cosmo
Hoi

Alleen is elk landschap het zelfde ( zo kaal en groen beetje australisch achtig..) of hoort dat juist zo ??

Mvg Cosmo

nou het landschap is overal verschillend (bergen,kust,dorpjes/stadjes)

de graphics zijn schitterend (lees: Next Gen)

en er zijn geen BMW's

ik hoop dat ik je vragen hiermee beantwoord heb

------------

Mvg ACID

Bewerkt: door ACID
Geplaatst:
Hoi

Mvg Cosmo

en er zijn geen BMW's

------------

Mvg ACID

die vraag van graphics ben ik het niet eens, teminste voor de ps2. Ik heb vandaag een filmpje gezien van de ps2 en daar is het beeld veel slechter dan op de pc of xbox 360. Maar ik weet dit dus niet zeker

Ik heb het spel nu

alleen hoe kan je je autos verkopen en hoe kan je een invite van een auto club accepteren ??

want k heb 2 autos en de andere mag wel weg

Kan je ook de autos upgraden ( qua moter en snelheid etc. ) ?

*weet iemand nog een cheat voor credits ?

Geplaatst:
Hoi

Mvg Cosmo

en er zijn geen BMW's

------------

Mvg ACID

die vraag van graphics ben ik het niet eens, teminste voor de ps2. Ik heb vandaag een filmpje gezien van de ps2 en daar is het beeld veel slechter dan op de pc of xbox 360. Maar ik weet dit dus niet zeker

ja oke, ik dacht dat hij het over de pc versie had, want daar zijn de graphics ontzettend mooi

ik heb ook een filmpje gezien van ps2 versie, en ja daar zijn de graphics idd wat slechter

Paar vraagjes over tdu

ik heb m voor ps2

- Hoe kan je je auto verkopen want ik heb er 2

- als je word uitgenodigd voor een club hoe accepteer je dan ?

- is er een cheat voor credits of zoiets ?

- Kan je autos qua moter ofzo upgraden ( snelheid etc. ) ?

- En zijn de graphics beter op een hd ready tv ? (heb nog niet geprobeerd.. maar ze zeggen dat de ps2 graphics het slechtste zijn =l

Mvg Cosmo

Geplaatst:

Deze game is waardeloos.

Ik heb hem gekocht vanaf de Release, en raad is?

Hij deed het niet. Nadat ik op Atari forums om hulp gevraagt had, bleek bijna iedereen problemen te hebben.

Daarom heb ik deze game ook gelijk terug gebracht.

Geplaatst:
Paar vraagjes over tdu

ik heb m voor ps2

- Hoe kan je je auto verkopen want ik heb er 2

- als je word uitgenodigd voor een club hoe accepteer je dan ?

- is er een cheat voor credits of zoiets ?

- Kan je autos qua moter ofzo upgraden ( snelheid etc. ) ?

- En zijn de graphics beter op een hd ready tv ? (heb nog niet geprobeerd.. maar ze zeggen dat de ps2 graphics het slechtste zijn =l

Mvg Cosmo

Weet iemand hier wat overrr want w8 al tijdje ?

Geplaatst:

Ik wil hem voor de ps2 gaan kopen maar ik keek ernaar en je kan alles dus mijn vragen zijn

-Kan je de ruitenwissers aan doen

-In heel veel filmpjes sie ik volkswagen,lexus,toyota,enz

-Wie koopt em nog meer voor de ps2 ik heb dit hele topic door gekeken maar sommige zeiden hij deed et niet dus j weet et :puh:

Greetz gekkiej01

---------

Ik vind deze game gaaf maar wat is het verschil tussen de ps versie en de ps2 en ik heb nog een paar vraagjes

1-Bij bartsmit is test drive unlimeted 40 euro zeggen ze, maar dat is pcdvd versie is dat de egte of niet

2-Ik keek naar een filmpje en toen zag je een volkswagen en mercedes en een bmw is dit een mod ofzo of hoort dat bij de het spel?

3-is het beeld beter dan bij de pc of ps2 en trouwens bij de ps2 hebben ze hartstikke veel klachten is de pc versie beter of de ps2 versie

Greetz gekkieJ01 :klap:

Geplaatst:
Deze game is waardeloos.

Ik heb hem gekocht vanaf de Release, en raad is?

Hij deed het niet. Nadat ik op Atari forums om hulp gevraagt had, bleek bijna iedereen problemen te hebben.

Daarom heb ik deze game ook gelijk terug gebracht.

Het is niet dat als een game werkt, hij waardeloos is. Als meerdere mensen het probleem hebben is het misschien mogelijk dat er een productiefout inzit, of iets anders? Het is de taak van Atari om uit te zoeken wat er mis ging..

Atari, je hebt veel werk :puh:

Ik wil hem voor de ps2 gaan kopen maar ik keek ernaar en je kan alles dus mijn vragen zijn

In Test Drive Unlimited is het helaas niet mogelijk ruitenwissers te laten werken. Soms maken die kleine dingetjes het spel enorm populair... :)

Maar laten we eerlijk zijn. De makers hebben dit waarschijnlijk ook expres er niet ingezet om het spel toch een racegame te laten lijken. Hadden ze er meer van die mogelijkheden er in gezet was het misschien een simulator 0_0

-In heel veel filmpjes sie ik volkswagen,lexus,toyota,enz

Dat klopt ^_^

En er zijn nog meer auto's.. Een lijstje kan je vinden door Google te gebruiken.

-Wie koopt em nog meer voor de ps2 ik heb dit hele topic door gekeken maar sommige zeiden hij deed et niet dus j weet et :puh:

Zelf zit ik op een forum van Test Drive Unlimited, en daar heeft de meerderheid toch TDU voor de Xbox360 en PC.

Maar wie zoekt die vind.. ;)

Geplaatst:

@ gekkieJ01:

Als je al op de hoogte bent van dit topic, dan is een extra topic niet nodig.

Topics en posts samengevoegd, in het vervolg gewoon je vraag in hetzelfde topic zetten. ;)

1-Bij bartsmit is test drive unlimeted 40 euro zeggen ze, maar dat is pcdvd versie is dat de egte of niet

Tuurlijk is dat de echte versie, Bart Smit verkoopt geen warez..

Waarom had je em op gesloten gedaan ik kon niet meer iets zeggen :duh:

mjaa ff weer onntopic ik ga het voor de pc kopen dus dit topic kan op :slotje:

EDIT Sorry ze mogen gwoon nog doorkletsen ik praatte maar wat dus niet op slot

>>> Door Jowx: Commentaar op slotjes kan je in mijn postvak bezorgen, lees je PB's.. <<<

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:

Hey ik heb een probleem met dit spel.In het begin moet je de code invoeren (op PC)Daarna een profiel maken maar bij mij gaat hij dan meteen op online en dat doet het niet dus waarom kan ik niet gewoon freeroamen.

MVG Gino

Geplaatst:

Maak een offline account aan ;)

En als je niet online kunt moet je Test Drive Unlimited unblocken (Windows Firewall)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...