Merticus XVII Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Hoe kan je kleding verwisselen?Kan je een ferarri kopen want ik zie zo'n tekentje niet op me kaart In een filmpje had ik gezien dat die man een vreemde vrouw op hield is dit een missie ofzo? Hoe krijg je snel geld ik rij elke dag maar met een musteng en met een huis heb pas 3 races gedaan Als je de Playstation 2 versie hebt is het niet mogelijk om redelijk wat dingen te doen. Een paar posts terug heb ik de dingen erin gezet die je niet kan terugvinden in het spel. Ferrari en kledij verwisselen zitten daarbij. Ook de Model missie's kan je niet spelen. In de X360 versie kan je dat wel. Het is dan mogelijk om moddelen thuis af te zetten met hun zware shoptassen en zo een centje bij te verdienen. Dat is het filmpje dat jij zag. Snel geld verdienen is moeilijk op de PS2 versie. Je kan op de X360 versie je auto's verkopen in het spel, en zelfs online. De prijs kan je zelf instellen. Op de PS versie ga je moeten racen om je geld te verdienen Weet iemand of je op het eerste eiland deel op de ps2 altijd zo boooring weer hebtwant ik hebn op filmpjes gezien dat het ook heel mooi weer was alleen bij mij is het nog saai Heb trouwens net een lamborghini gallardo gekocht Maar dat weer zit me beetje tegen op ps2 so saai Het weer veranderd inderdaad niet op de PS2 versie. De filmpjes die je zag zullen hoogswaarschijnlijk voor de Xbox of PC zijn. En de Lamborghini Gallardo is een uitstekende wagen Reageren
Jowx Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Posts met illegale content en reacties daarop zijn verwijderd, hou het hier legaal. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Kan je ook op een motor rijden in test drive unlimited want in verschillende filmpjes was dat et geval ,kan dat op de ps2 is mijn vraag Greetz GekkieJ01 Reageren
Cosmo Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Helaas kan dat niet ALs je ff deze topic had door gelezen per pagina had je het ook terug gevonden Er zijn wat dingen afgeschafd voor de ps2 Daarom koop ik hem nu ook voor de pc Hopelijk heb je er wat aan Mvg Cosmo Reageren
Jorair Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Kan je op de psp ook vrij rondrijden en naar de autodealer gaan om een wagen te kopen. Of is het gewoon races doen? Reageren
Jowx Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Posts met illegale content en reacties daarop zijn verwijderd, hou het hier legaal. Nogmaals bovenstaande waarschuwing, de eerstvolgende die alsnog over warez post krijgt een probleem.. De betreffende posts zijn wederom verwijderd, check ook je inbox voor de lol. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) Kan je op de psp ook vrij rondrijden en naar de autodealer gaan om een wagen te kopen.Of is het gewoon races doen? Op je PSP kan je inderdaad vrij rondrijden Om je auto te kopen bij een autodealer weet ik niet zeker. Ik heb het opgezocht maar nog geen informatie gevonden. Ik zal wel eens editten wanneer ik een antwoordje heb Bewerkt: 2 april 2007 door Merticus XVII Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik heb nou test drive unlimited op me kamer dus ff chillen en weg van school Reageren
Cosmo Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Helaas werkt tdu niet op mijn pc.... Iemand nog kopen xD ? Ik krijg ps volgende maand een nieuwe pc... Mvg Cosmo Bewerkt: 7 april 2007 door Cosmo Reageren
Mb. Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Heb Alle GoldCups gehaald, nu maar lekker de Extra missies doen en ganz geil free-roamen Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik heb hem.Is een vet spel .Ik heb laats een verkend tocht gemaakt rond het eiland en het duur de lang!Maar jammer dat hij bij mij altijd vast hangt.Ik ben bij de eerste race maar altijd gaat hij dan niet verder .Maar vaak scheur ik gewoon met me Audi op het eiland! Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik heb hem nu ook al een goede week, en ik moet zeggen dat dit wel een topspelletje is Nu begint het wat te vervelen, omdat ik Champion ben en vanalles heb geunlockt. Zo heb ik ook mijn autoserie moeten vergroten tot een maximum van 10 auto's Ik gebruik meestal klasse C zoals de Aston Martin Zagato en de Martin Vanquish, Lotus en Lamborghini Maar toch is het een topspelletje Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 bestaat er ook een geld cheat als deze vraag al bestond ,ik ha geen zin om het hele topic door te lezen ,srry voor de typfouten pols gebroken Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Test Drive Unlimited is helemaal cheatvrij. Je zult dus een beetje harder op je gaspedaal staan om je geld te innen Er is een tijdrace waarbij je 1.000.000 dollar kunt winnen. De naam van de race ontgaat me heel even, maar als je deze lange race rond Hawaï hebt voltooid heb je je geld, en kan je een gratis auto afhalen bij de Alfa Romeo dealer. Misschien een tipje hierbij: Gebruik een Kawasaki motor. De bikeshowroom unlock je door alle carshowrooms teminste een keer te hebben bezocht. Als je die Kawasaki motor hebt aangekocht ga je naar de tuningshop en upgrade je hem tot niveau 3. De tijdrace heeft een limiet van 1 uur. Als je een checkpoint haalt heb je extra bonustijd om de checkpoint limiet te halen. Die start geloof ik rond de 15 minuten. De tijdrace heb ik al meerdere keren gedaan. Het vraagt veel concentratie en veel tijd, maar de prijs is toch ongelofelijk #Edit hieronder: Was ik even vergeten Bewerkt: 15 april 2007 door Merticus XVII Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 maar ik speel het op de ps2 dus er kan geen motor worden gereden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.