Jump to content

Maak je eigen cover + Verhaallijn!


White Gold

Recommended Posts

Iedereen gefeliciteerd! Ik zal meteen de winnaars in de sigs verwerken. De winnaars krijgen deze vanmiddag nog via PM.

Edit: winnerremakebyarriochel7.gif <<< De avatar van Speciial_Marc.5 voor de winnaars ;)

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BigM

    26

  • Thundercover

    24

  • White Gold

    23

  • Clowntje_93

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik moet er wel een link voor hebben, als ik hem kopieer zit er geen animatie in. :D

Jawel hoor. Dat is ook met smilies. Als je hem dan in bv paint opent, zie je geen animatie. Maar als je hem bv naar msn kopieert weer wel.

Oh ja: Ik denk dat ik liever mijn goede oude Portugal signature houd ^_^

Want daar ben ik erg aan gehecht, maar toch bedankt>de sig is trouwens top!

Link to comment
Delen op andere websites

nu de wedstrijd gedaan is, wat vonden jullie van mijn kaartje, en hebben jullie het dan uiteindelijk nog kunnen 'unpacken' ? :puh:

Ja, ik het is gelukt met het programma wat je had aangewezen.

@ $NeoSyp$, de link van de avatar: http://img175.imageshack.us/img175/3708/wi...yarriochel7.gif

@ wijst, de contest is voorbij, zoals in dit topic te lezen is zijn de winnaars bekend.

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

De contest is voorbij, dus hier kan wel een ijzerwerk aan komen te hangen. Maar ik blijf ermee doorgaan GTA's te schrijven, contest of niet! ^_^

Alle winnaars nog gefeliciteerd, alle andere deelnemers succes nog bij een andere wedstrijd, en de juryleden bedankt! En nog bedankt voor die mooie sig, hij is erg goed gelukt! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...