Jump to content

Maak je eigen cover + Verhaallijn!


White Gold

Recommended Posts

Jammer dat je niet mee doet want je cover ziet er prima uit . Van je storyline had ik dan toch wel erg veel verwacht . Nouja ... :-( .. wakkie geslacht . het is goed als jij je inzending later doet alleen dan word hij niet meer beoordeelt en zonder prijs !

Verder wil ik even meedelen dat volgends mij de jruy leden bezig zijn met de sig . Ik heb iedergeval wel al een leuke avatar voor jullie

winnerremakebyarriochel7.gif Deze is alleen wel voor de winnaar laat dat duidelijk zijn . Alleen als we twee winaars hebben mag er gedeelt worden :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BigM

    26

  • Thundercover

    24

  • White Gold

    23

  • Clowntje_93

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zei niet dat ik hem later wil doen.

Jullie mogen gewoon raten wat ik so far heb...

Ik heb nog wel ff vlug kaartje gemaakt. De namen van de wijken zijn dan misschien ook niet zo origineel.. :puh:

Bewerkt: door Wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Post je cover, story, etc. in het daarvoor bestemde topic. We (in ieder geval ik) zal niet zo heel streng zijn als je het op 1 januari inlevert. Alleen al de story van Need my Speed is al 62 pagina's :duh:

@carcrash: Ziet er goed uit, ga zo door!

En voor de duidelijkheid: je hoeft niet een cover en een story en een kaartje en een... Je mag ook gewoon alleen een cover. Er zijn drie categoriën: cover, story, orginaliteit.

Veel succes verder iedereen :bier:

@Speciial_marc.5: Goede avatar! Natuurlijk zijn er meerdere winnaars, er zijn immers 3 categoriën :puh:

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

ik doe niet meer mee, kben ziek :( , ik kan me op niks meer concentreren, dus hierbij geef ik verstek, alleen zou ik wel eens weten wat jullie van mijn kaart vonden...

Multi omdat jij ziek bent, krijg jij van mij een week uitstel.. en zou ik de avater ook mogen zien? :D.. Lol :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel als je wilt. Maar de kans is wel kleiner dat je wint als je met 10 missies komt aanzetten. Ik had er ook maar 41, maar dat gat vulde ik weer op met challenges, collecteables, bedrijvenmissies enzovoorts.

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe niet meer mee, kben ziek :( , ik kan me op niks meer concentreren, dus hierbij geef ik verstek, alleen zou ik wel eens weten wat jullie van mijn kaart vonden...

Multi omdat jij ziek bent, krijg jij van mij een week uitstel.. en zou ik de avater ook mogen zien? :D.. Lol :bonk:

Zie deze post voor de avatar.

Alsjeblieft niet meer dan 1 week uitstel, anders zijn we in 2008 nog bezig :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Mag mijn buurmeisje (zij heeft geen account) 1 week uitstel voor deze wedstrijd?

Haar computer is gecrascht dus kon ze niet aan haar verhaal werken! als ze een week uitstel krijgt kan ze op mijn computer dat ding afmaken!

Plz dan zijn er nog meer verhalen!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee anders gaat het allemaal onnodig lang duren . Je kan niet alles somaar uitstellen . En de andere mogen daar niet van profiteren . Voor zover ik weet gaat het gewoon vandaag gebeuren . Ik begreep dat thundercover ook wel heel graag wou dat het door ging .Vandaag is er een winaar . Hoe dan ook :Y

Link to comment
Delen op andere websites

zeg, wanneer is de uitslag nou bekend??? :?

is dat nog vandaag of een paar dagen later? :cya:

De uitslag zal deze week plaatsvinden. White Gold heeft mij een dag toegestuurd waarop hij de uitslag bekend maakt. Ik weet niet of ik de dag bekend mag maken, maar het is deze week ;)

Edit: In deze post zegt White Gold dat zaterdag de uitslag komt. Nog even wachten tot zaterdag dus ^_^

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...