Jump to content

Maak je eigen cover + Verhaallijn!


White Gold

Recommended Posts

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BigM

    26

  • Thundercover

    24

  • White Gold

    23

  • Clowntje_93

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

WAU GEWELDIG ZO VEEL :bier:

Ik ga meteen lezen doornemen en alles bekijken

maar na overleg ga ik mijn rates aanpassen maar ik zal het voor jou weerr even aanpassen

maar die rate voor jou zal je niks verder helpen naar de finale dat beslissen de overige jury leden

ik ga nu lezen .. in een edit zal de rate komen te staan :cya:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WAU! ik ben nu aant lezen

je hebt echt een heel spel gemaakt man

geweldig gedaan en goed tijd in gestoken

ik weet zeker dat je een goede kans hebber nu bent voor de titel

je hebt echt alles gedaan tot de zij missies totaan de laatste missie

alle personages heb je perfect verzonnen

ook leuk

ook leuk hoe jij de reden hebt gegeven voor waarom bijvoorbeeld tommy vercetu weer terug komt

de radio stations heb je leuk gedaan en gemixt met vroegere radio stations uit eerdere gta's tot een nieuwe creattie wat ik helemaal perfect vond

ook je auto'lijst

het is perfect in elkaar gezet . toen ik alles las kreeg ik er gewoon een kik van dat iemand dit kan maken

hopelijk word dit een echte gta game want dit is zo goed gemaakt

ook grappig met die wikigta badges

en leuk dat jij een van de eerste bent die de nieuwe gta ook een naam hebt gegeven

ma na overleg met andere jury leden hebben we gezecht om nog NIET te raten en daar hou ik me dan ook aan maar deze ster heb je volmondig verdient ster%20favorieten%20icoon.gifhopelijk is dit een pracht die je zelf hebt gemaakt want mijn respect voor jou groeit dan erg snel

doeidoei :)

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

GTA: IV

London

covergtaivcopyjt6.png

8 juli 2005 - Een dag na de aanslagen. London is helemaal in de war, daarom zoekt de regering iemand die de rust terug kan opbouwen. Dat ben jij, John Theking. De regering kiest jou uit, omdat je bekend staat voor je goede handelingen. Dit weten ze omdat je in het leger zat, samen met Vic Vance in 1984. Wanneer hij uit het leger werd geschopt, ging jij weg. Als jij probeert de rust te handhaven, kom je in contact met drugs en wapendealers. De regering verliest het vertrouwen in jou, en tussen alle schade moet je vluchten voor de regering, en tegelijkertijd drugs dealen, en mensen vermoorden. Welkom in London anno 2005.

Missie 1:Poor guys! Regering:

Je moet alle slachtoffers die vast zitten in de tram bevrijden, met een brandblusser. Dan moet je ze naar de ambulance brengen, hoe sneller hoe meer geld. Als dat is gelukt breng je wat slachtoffers met de ambulance naar het ziekenhuis. Beloning: minimaal 200 $, maxiaal 500 $

Een andere keer doe ik de rest van missies, dit is basis.

Kan special marc nog eens uitgebreid raten aub?

Link to comment
Delen op andere websites

de volgende opmerking is voor die-hard

leuk gedaan die-hard

leuk gedaan het verhaal leuk dat je vic vance er ook weer bij trekt

alleen je storyline was aan de korte kant en dat is ook een van de punten waar dit forum om drijt

je cover vond ik gewoon leuk genoeg

meer kan ik niet echt zeggen want hij was vrij aan de korten kant maar wel leuk genoeg voor de deelnamen :engel:

maar het oordeel valt pas op 1 januari dus nog zat kans :)

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Link to comment
Delen op andere websites

wooowhh zeker wel mooi en lang ook !!

Ik kan echt niets meer zeggen echt mooi !

Mag ik 1 ding vragen.. hoelang deed je hierover..? :bonk:

Ik heb het nu over need my speed hea niet die-hard :bier:

Het is nog niet af hoor, maar ik ben op 26 September begonnen (geloof ik). Ik maak wel vaker missie documenten voor de lol, alleen die zijn nu allemaal verwijderd op deze na. Deze is denk ik wel het beste document van al mijn documenten. :)

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

nou need my speed

als jij dit al voor je lol doet heb ik al helemaal respect voor je

in mijn edit bericht heb ik heel je walktrough zowat besproken en ik was zeer positief(zie mijn eerdere post)

verder denk ik dat robinsky dacht dat het nep was maar ik ga daar niet van uit alleen ik vraag me nu wel af wat jij doet als jij je verveelt

gta maken :clown::bonk:

groet :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog hard bezig met de missiebeschrijvingen want het zijn ook zoveel missies maar ik kan wel even voorstellen:

Tokugen Toshywaka:

Om deze persoon gaat GTA:Kengatu City totaal. Zijn aardsvijand is Ensei Tonkada, die ook kans maakte op leiderschap in de Yakuza(de Japanse maffia). Maar Tokugen zou worden benoemd tot Waka-Gashira. In de nacht voor zijn leiderschap begint wordt zijn huis aangevallen door Tonkada's mannen. Zijn vrouw en twee zoontjes worden op een beestachtige manier om het leven gebracht, en ze ontvoeren Tokugen om hem in het water te dumpen. Maar onderweg ontsnapt hij uit de auto. Hij zal helemaal onderaan weer moeten beginnen met niets. Hij krijgt in zijn avontuur naar wraak en eerherstelling hulp van o.a. de kleinzoon van Ken Rosenberg, Oscar Rosenberg genaamd, en van Hakari Nasara, die hem uiteindelijk verraadt aan Einsei, en dan om het leven wordt gebracht door Tokugen. Natuurlijk weet hij ook Tonkada uiteindelijk te doden en komt alles goed. Daarmee eindigt GTA: Kengatu, maar Tokugen zelf kwam te overlijden op 28 september 2032, toen werd hij door een drive-by van de Triads doorzeefd door kogels, maar da's een andere GTA. :*D

Hakari Nasara:

Hakiri is een doodgewone drugsdealer, die uit is op wraak en geld. Zijn moeder is vermoord door de SPANK en coke-dealer Atari Hokowa. In het begin denkt hij dat het gedaan is door Ensei Tonkada, en daarom besluit hij jou(Tokugen Toshywaka) te helpen. Maar jullie komen erachter dat het Atari was, en in de missie 'Say Goodnight, Mister Hokowa' vermoord jij hem(Hakari raakt dan ernstig gewond en kan maar de helft van de missie meevechten). Vanaf dan loopt hij kreupel en is zijn gerichtigheid er niet echt beter op geworden. Hij krijgt uiteindelijk veel geld van Ensei als hij Tokugen uit de weg ruimt, dat probeert hij ook met 6 huurmoordenaars aan zijn zij in de Liberty City missie: 'Belleville Betrayal'. Dan vlucht je terug naar Kengatu. Hakari sterft in de missie 'Turning of the Tide.'

Ensei Tonkada:

Van deze man zien we bar weinig. Hij wil je alsmaar dood hebben, en betaalt daar blijkbaar erg hoge bedragen voor, als zelfs je beste vriend je daarvoor verraad. Jullie waren altijd al rivalen geweest, en wilden altijd bovenaan de Yakuza staan. Jij werd gestemd als winnaar, en Ensei greep toen met geweld de macht. Hij doode de 5 Elders Of The Yakuza, de oudste leden die in de raad zitten, en slachtte meer dan 30 mensen in het hoofdgebouw van de Yakuza af. In de laatste missie(genaamd 'The Meaning Of The Word "Businnes"') moet je hem achterna zitten. Dan vlucht hij het hoofdgebouw in. Hij grijpt een Katana en gooit er ook een naar jou. Dan heeft hij een levensbalkje. Als die ongeveer half leeg is, komt er een explosie en spring Ensei in een filmpje een helikopter in. JIJ springt hem achterna en in de helikopter is er een gevecht met de blote handen en voeten. Is het balkje bijna leeg, dan springt Ensei met een parachute naar beneden. Je krijgt de helikopter in bestuur en wacht hem daar beneden op met een geweer. Ensei wil eerst vluchten maar pakt dan een Desert Eagle. Dan komt er nog een groot vuurgevecht(Zijn balkje gaat opeens heel langzaam omlaag) en dan ligt ie bloedend op de grond. Na een korte wisseling van woorden knalt Tokugen Ensei door zijn kop met de laatste woorden: 'This is Kengatu City, Ensei, and THIS is the meaning of the word BUSINNESS!!!'

Meer karakters volgen binnenkort...

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er allemaal goed uit mensen. Ga zo door! Denk eraan: je hebt nog een hele maand de tijd (waarom zeg ik dat eigenlijk de hele tijd?), dus tijd zat.

@Die-hard: Leuke koerswijziging in de GTA-serie, de regering vraagt jou om hulp :bonk: Je cover ziet er goed uit!

@Speciial Marc: Mooie nieuwe signature heb je voor dit topic :klap: Toch houd ik die van mezelf :puh:

Bewerkt: door thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Denk eraan: je hebt nog een hele maand de tijd (waarom zeg ik dat eigenlijk de hele tijd?), dus tijd zat.

Ja, waarom zeg je dat de hele tijd? :clown:

@ NineEleven:

Ja, zeker weten! Waarom doen we eigenlijk nog mee, als NMS toch wint? :clown:

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...