Jump to content

Maak je eigen cover + Verhaallijn!


White Gold

Recommended Posts

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BigM

    26

  • Thundercover

    24

  • White Gold

    23

  • Clowntje_93

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is beter om gewoon een poll aan te maken waar iedereen kan stemmen welke hij of zij het beste vind, want stel nou dat er 7 leden op dit forum zijn. 3 daarvan zijn jury lid en vinden bijvoorbeeld mijn document slecht, 4 van de 7 zijn echter geen jury lid en vinden mijn document het best. Dan heb ik dus verloren omdat er de verkeerde mensen in de jury zaten. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

misschien te laat :N

maar kan ik nog mee doen??

Ik denk het wel, de wedstrijd duurt namelijk tot 1 januari 2007, dus je hebt nog tijd zat ;)

@wakkiegeslacht: Ziet er goed uit, ga zo door!

Link to comment
Delen op andere websites

Okey, ik voeg jullie toe! En btw iederreen kan mee doen tot 1 januarie 2006 want dan moet alles ingeleverd worden! SUCCES :D

Edit: Je bedoelt zeker... 1 Januari 2007 :sst:

denk het wel anders is iedereen te laat :(

Link to comment
Delen op andere websites

maar dan moet er wel een nieuw topic aangemaakt worden...

dan zou iedereen in dat topic die meedoet zijn verhaal+cover moeten plaatsen, en voor de rest er niets posten

en als de poll klaar is zeggen we wie heeft gewonnen(ps wannneer sluit de poll?)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen post z'n aanmelding hier, dan maken we als de inschrijf tijd voorbij is een poll aan waar in iedereen kan stemmen op wie het best is. Dan word op een gegeven moment de poll gesloten en dan weten we wie dit heeft gewonnen. Ik heb trouwens nog een idee, je hebt een winaar voor de beste cover en een winaar voor de beste verhaallijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...