Jump to content

Balloons


.Antonio

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • weci

    9

  • .Antonio

    5

  • donsalva

    3

  • Advancegta

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook een vraagje over een ballon.

Er hangt er zo ene in het luchthavengebouw.

Hoe kan ik die te pakken krijgen??? :clown:

Gr W.

je kan bv. ook een flik in de luchthaven in elkaar meppen met die nieuwe moves en zijn pistool pakken, en de balloon kapot schieten, naar buiten gaan, vergeet je wapens niet !, stap in een auto en rij naar de pay-enspray of pak een police bribe

:D MASTERMIND

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Waar is de ballon bij het huis van diaz dan? help me alsjeblieft :cya:

Helaas kan ik door mijn beperking wat betreft het maken van screens van Vice City Stories maken, omdat ik het spel legaal heb, maar ik kan je absoluut wel uitleggen waar hij is. Als ik je aan mag raden; neem van tevoren wel een wapen mee die een beetje ver kan schieten. Ik denk dat je als voorbeeld kunt nemen: 'Assualt Riffle of een Sniper', maar dat terzij. Hij zit onder de dakkapel aan de kant zoals hij op 'deze' kaart staat aangegeven. Hij hangt dan boven in de lucht, maar wel onder de dakrichel; randje. Als je hem daar weg schiet heb je weer een ballon erbij en $16,- ook de procenten natuurlijk. Ik hoop dat je hem vindt, anders roep je maar! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo, ik ben op zoek naar de rode ballonnen,

maar ik vind er een paar niet.

Ik vind de rode ballon op het stort niet (zie kaart)

en ik vind de ballon in Vice Point niet ( zie kaart)

De ballon in Downtown die ik ook op de kaart heb aangeduid

vind ik wel, maar ik krijg hem niet kapot geschoten.

Ik heb al vanalles geprobeert.

Ik heb hem al met een Sniper proberen kapot te schieten, maar dat lukte niet.

Daarna heb ik geprobeert de ballon kapot te schieten met een Little Willie, maar dat lukte ook niet. :?

Hebben jullie soms één of andere tip om hem kapot te krijgen??????? :clown:

post-55867-1167389928_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard wil ik jou helpen. De Red Balloons zijn echt niet zo moeilijk te vinden als het lijkt, je moet alleen wel een beetje kennis hebben van de manier van dingen verstoppen door Rockstar Games. Laten we eerst maar beginnen met de Red Balloon in Vice Point, oftewel Red Balloon 64.

  • Red Balloon 64 in Vice Point kon degene die dit topic geopend heeft ook al niet vinden, dus eigenlijk had je deze ballon al kunnen hebben door even in dit topic te bladeren. :clown:
    Maar goed, wanneer je op de locatie kijkt waar Red Balloon 64 te vinden zou moeten zijn, zie je een aantal villa's, met daartussenin een binnenplaats, waar in het midden een zwembadje met dáár middenin een hutje staat. In dat hutje staan diverse dranken opgesteld, en ja: daar moet je zijn. In het hoge dak van het hutje is Red Balloon 64 te vinden. Bekijk =>deze<= post voor een foto van Red Balloon 64.
  • Red Balloon 24, oftewel de Red Balloon in de Junkyard, is eigenlijk van hetzelfde laken en pak. Deze zit namelijk óók verstopt ónder iets. In ieder geval, wanneer je bij de Junkyard arriveert, zul je een grote groene steenvergruizer zien staan. Aan de noordkant van deze vergruizer is een enorme 'trap' (weliswaar zonder treden) oftewel een breed schuin stuk waarmee je naar boven kan lopen. Nu moet je onder dit schuine stuk zijn. Helemaal bovenaan zul je Red Balloon 24 aantreffen.
  • Red Balloon 39 heb je wel gevonden, maar het lukt je niet om hem kapot te schieten, zei je. Nou, als ik heel eerlijk mag zijn heb ik deze Red Balloon per ongelukt kapot geschoten tijdens de missie 'Last Stand', toen ik met de Hunter dat grote gebouw aanviel. Kortom: misschien zou je moeten wachten totdat je de laatste missie van de verhaallijn 'Last Stand' kan doen, zodat je met de raketten van de Hunter 'm kapot kan schieten. Of mocht je de missie 'Last Stand' al voltooid hebben, dan kan je altijd de Hunter even nemen die op Escobar International Airport geparkeerd staat (als je in de Hunter stapt zal de zijmissie 'Skywolf' starten; druk tweemaal op de [^]-toets (up-toets van de D-pad) om de zijmissie te beëindigen). Vlieg zodoende naar het gebouw toe en schiet in een wilde weg raketten af in de richting van de Red Balloon. Vette kans dat je hem nu wel raakt. Anders raad ik je aan om een Rocket launcher te nemen; wie weet helpt dat ook wel.

Ik wens je heel veel succes verder met het verzamelen van alle Red Balloons! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt vast deze:

Als ik het me goed herinner hangt hij ergens onder het hoekje van het huis.

Ik had hem zo gevonden.

Als het nou niet lukt kun je altijd nog kijken op je map:

(Naar start,en dan X 2 seconden ingedrukt houden en dan red balloons aanvinken)

Succes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gaan kijken, maar ik zie hem nie.

En als ik op mijn kaart kijk, dan zie ik dat er geen ballon is en d.w.z.

dat ik hem nog nie heb.

Wat nu???? :?

Je moet op je kaart X 2 á 3 sec. ingedrukt houden en dan als je een menu ziet (Een kleine)

NIET X Loslaten en dat show discovered extras.

en dan Red balloons dan zie je de ballonen die je verrot geschoten hebt :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleempje:

Ik kan niet aan de kaart met de 99 red balloons komen, telkens als ik hem wil afdrukken, drukt hij af zonder de bolletjes die de balloons aangeven.

Kan iemand misschien de kaart uploaden (via imageshack ofzo), en de link plaatsen?

Hartelijk bedankt!!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je even wat beter had gekeken had je zelf ook een oplossing voor het probleem kunnen vinden. Het is inderdaad niet mogelijk om de normale kaart met Red Balloons af te drukken of hier te plaatsen aangezien hij dan vrijwel altijd een lege kaart geeft. Gelukkig is er bij de Red Balloons een optie om een printvriendelijke kaart te weergeven. Bij de kaart van de Red Balloons, daarboven zit een oranje balk met de volgende tekst: Red Balloons (Kleur - Printervriendelijk - Hulp bij afdrukken). Waarschijnlijk staat bij jouw kleur ingesteld, druk met de linkermuisknop op Printervriendelijk en nu zul je wel een geschikte kaart krijgen om af te drukken met jouw printer. Het enige nadeel is dat de kaart in zwart wit is maar ik neem aan dat dit niet een al te groot probleem zal vormen. Heel veel plezier en succes met het verzamelen van al je Red Balloons!

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleempje:

Ik kan niet aan de kaart met de 99 red balloons komen, telkens als ik hem wil afdrukken, drukt hij af zonder de bolletjes die de balloons aangeven.

Kan iemand misschien de kaart uploaden (via imageshack ofzo), en de link plaatsen?

Hartelijk bedankt!!

De manier van AdvaceGTA kan natuurlijk maar ik vind de printvriendelijke map altijd wat minder goed te bekijken. Ik zelf doet het altijd door middel van de 'Print Srceen' knop rechts boven op het toetsenbord.

Ik heb hem nog even voor je geupload:

[Klik voor de groote versie]

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk bedankt!!

@advanceGTA: ik vind de printvriendelijke kaart ook niet iets mider goed, de preciese plaats van de ballon valt minder goed te bepalen.

@ASPHALT: bij mij geraakt de hele map niet in 1 keer 'gefotografeerd' met de printscreen.

Maar dankzij jullie heb ik hem, nogmaals bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...