Jump to content

Balloons


.Antonio

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • weci

    9

  • .Antonio

    5

  • donsalva

    3

  • Advancegta

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

*bumb* ik had ook nog ff een vraagje over deze balloon:

map2kx5.png

Ik heb hem al :Y Ik heb ze nu allemaal :D:*D

ff bumpen maar volgens Dizzee moet hier verder gaan, oke, geef me de schuld niet want zie dit link maar dat Dizzee gezegd heeft!!!

waar kan ik volgens dit gequotend ballon vinden, want ik wil liefst op grond staan en dan mikken met de super sniper rifle met laser, waar kan ik hem eigenlijk vinden? of is die op bijna aan de bovenste verdieping?

Link to comment
Delen op andere websites

Die ballon is moeilijk te schieten. Je hebt daar een groot gebouw met een groot gat in de bebouwing. (bij Vice City kwam je er doorheen tijdens de missie G-Spotlight). De ballon hangt in het midden van deze ruimte. Je kunt er waarschijnlijk komen doormiddel van een helicopter. Ik ben zelf nog niet ver genoeg, en heb ook nog geen sprong gevonden waardoor je er zonder heli kan komen. Vanaf de grond is hij niet te raken omdat je geen zicht krijgt op de ballon.

Link to comment
Delen op andere websites

*bumb* ik had ook nog ff een vraagje over deze balloon:

map2kx5.png

Ik heb hem al :Y Ik heb ze nu allemaal :D:*D

ff bumpen maar volgens Dizzee moet hier verder gaan, oke, geef me de schuld niet want zie dit link maar dat Dizzee gezegd heeft!!!

waar kan ik volgens dit gequotend ballon vinden, want ik wil liefst op grond staan en dan mikken met de super sniper rifle met laser, waar kan ik hem eigenlijk vinden? of is die op bijna aan de bovenste verdieping?

Het lukt niet met een sniper-rifle. Ik heb geprobeerd vanop enkele daken maar het lukt niet.

Je hebt dus een helicopter (of Little Willy) nodig om in een gat door het gebouw te vliegen. De ballon bevind zich dan in het midden van het gat.

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij helpen met de balloons op de kermis?

ik kan ze nergens vinden

Hey donsalva,

Ik kan je hier mee helpen, alleen er zijn wel 3 balloons op de kermis. ballon 73 hangt juist onder de w van Chunder Wheel. Ballon 74 hangt onder de botsauto's arena in het zuiden. Ballon 76 is in het zuiden van de kermis, tussen 2 gebouwen, heel dicht bij de body armor.

Ik hoop je genoeg geholpen te hebben, als het niet zo is zeg het maar!

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij helpen met de balloons op de kermis?

ik kan ze nergens vinden

Hey donsalva,

Ik kan je hier mee helpen, alleen er zijn wel 3 balloons op de kermis. ballon 73 hangt juist onder de w van Chunder Wheel. Ballon 74 hangt onder de botsauto's arena in het zuiden. Ballon 76 is in het zuiden van de kermis, tussen 2 gebouwen, heel dicht bij de body armor.

Ik hoop je genoeg geholpen te hebben, als het niet zo is zeg het maar!

GTA-Freak2

dank je. maar die laatste 2 kan ik echt niet vinden.

Kan het iets duidelijker?

Link to comment
Delen op andere websites

Veel duidelijker kan ik het niet geven! balloon 74 hangt onder de botsauto's, voor precies te zijn in het zuiden, dicht bij die bakken waardoor je op de botsauto's kan. Balloon 76 is eigenlijk heel gemakkelijk te vinden! Kijk gewoon waar een body armor ligt bij de kermis op dit kaartje. Als je de body armor ziet liggen, dan moet je iets naar boven kijken, en dan zie je de red balloon direct.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel duidelijker kan ik het niet geven! balloon 74 hangt onder de botsauto's, voor precies te zijn in het zuiden, dicht bij die bakken waardoor je op de botsauto's kan. Balloon 76 is eigenlijk heel gemakkelijk te vinden! Kijk gewoon waar een body armor ligt bij de kermis op dit kaartje. Als je de body armor ziet liggen, dan moet je iets naar boven kijken, en dan zie je de red balloon direct.

thanks ik heb ze nu! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...