Jump to content

gta vice city stotres NIET op ps2


generalkoentje

Recommended Posts

zou dat?

ik geloof er weinig van, aangezien VCS waarschijnlijk een directe port is van PS2 naar PSP zal het weinig moeite zijn voor R* om hem ook op de ps2 uit te brengen, dus makkelijk geld verdienen voor ze.

Heb je ook een link waar dit uit blijkt of neem je nu gewoon een gerucht aan ? :)

Link to comment
Delen op andere websites

zou dat?

ik geloof er weinig van, aangezien VCS waarschijnlijk een directe port is van PS2 naar PSP zal het weinig moeite zijn voor R* om hem ook op de ps2 uit te brengen, dus makkelijk geld verdienen voor ze.

Heb je ook een link waar dit uit blijkt of neem je nu gewoon een gerucht aan ? :)

Dit 'gerucht' heeft Rockstar Games al vóór de release van GTA Vice City Stories bekend gemaakt, dus het is simpelweg een feit.

Maar ja, je weet uiteraard maar nooit... Rockstar Games vertelde overigens wel dat in GTA Vice City Stories technieken gebruikt zijn die voor de PlayStation 2 verouderd waren, dus dat maakt de kans ook weer kleiner...

Link to comment
Delen op andere websites

zou dat?

ik geloof er weinig van, aangezien VCS waarschijnlijk een directe port is van PS2 naar PSP zal het weinig moeite zijn voor R* om hem ook op de ps2 uit te brengen, dus makkelijk geld verdienen voor ze.

Heb je ook een link waar dit uit blijkt of neem je nu gewoon een gerucht aan ? :)

Dit 'gerucht' heeft Rockstar Games al vóór de release van GTA Vice City Stories bekend gemaakt, dus het is simpelweg een feit.

Maar ja, je weet uiteraard maar nooit... Rockstar Games vertelde overigens wel dat in GTA Vice City Stories technieken gebruikt zijn die voor de PlayStation 2 verouderd waren, dus dat maakt de kans ook weer kleiner...

Ok, dat klinkt aannemelijk, maar nog zie ik geen bewijs :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al heel lang bekend... Mij maakt het niet uit.. Ik heb psp, het is ook alleen maar beter voor Sony, want er worden meer nieuwe dingen verkocht, dan hebben zij meer geld, dan betalen ze de rekeningen en hebben ze meer geld over om WC-papier te kopen, en dat is belangrijk. hahahahha (genoeg gelachen).

Ik wist het dus al en het boejt me niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, dat klinkt aannemelijk, maar nog zie ik geen bewijs :)

Wat is dat? Twijfelt gij aan mijn woorden?! Bespottelijk! :clown:

Even serieus: er zijn genoeg nieuwsberichten en artikels verschenen waarin staat dat Rockstar Games verteld heeft dat GTA Vice City Stories níet voor de PlayStation 2 uit zal komen. Ik heb één artikel hierover voor jou opgezocht: =>klik hier<=.

Zo, genoeg bewijs? :)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zat het dan met met Liberty City Stories op de PS2? Was het toen al bekend voor de release van de PSP-versie? Of ontkenden ze dat het ook op de PS2 uitkwam. Als het het laatste antwoord is geloof ik er bitter weinig van dat Vice City Stories niet naar PS2 komt. Dus hoe zat het daar mee?

Bewerkt: door Mr.Twente
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat in januari bekend gemaakt werd dat lcs op de ps2 zou uitkomen. Na de release op de psp dus.

Of er voor de release van de psp versie werd ontkent dat hij op de ps2 zal uitkomen weet ik niet meer zeker.

Voor vcs denk ik dat hij gewoon volgend jaar op de ps2 zal uitkomen. Dat dit ontkent werd verwonderd mij niet, hierdoor zullen meer mensen een psp kopen voor vcs en betalen ze 50 euro hiervoor in plaats van de afgeprijsde ps2 versie. Als R* al voor de psp release zou zeggen dat ze hem goedkoper gaan uitbrengen voor de ps2 zullen veel mensen daarop wachten en verdient R* dus ook minder.

Link to comment
Delen op andere websites

wat maakt het uit of vcs op de ps2 komt je kan hem ook op de pc spelen.

Met een emulator vanaf de PlayStation 2-versie af ja. Maar daar gaan we niet over praten, want dat is illegaal. Bovendien is er geen PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories, als dat nu nog niet duidelijk is... Je kan dus niet eens emuleren naar de pc.

Nogmaals is dit volledig illegaal dus ga nu geen slapende honden wakker maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...