Jump to content

gta vice city stotres NIET op ps2


generalkoentje

Recommended Posts

ik zit zo te denken , rock* heeft eerst lcs op de psp uitgebracht , verkoop psp in de hoogte , lcs verkocht als zoete broodjes , dan hebben ze lcs geport naar de psp , verkocht ook wel goed , 3x winst dus !

nu is er vcs uitgekomen , psp verkoopt weer goed , vcs verkoopt ook heel goed en waarom zouden ze de moeite effe niet doen om vcs effe te porte naar de ps2 ? dat is nogmaals winst !

rock* wil niet van 2 walletjes eten , maar van 3 en iedereen is happy , so ...

Link to comment
Delen op andere websites

maar dat is juist rock* , ze zeggen dat het een exclusieve is en dan porten ze het later nog naar een andere console , dat is de rock* goudmijn.en trouwens niemand klaagt , want we kunnen het toch weer op de ps2 spelen en iedereen is gelukkig , zeker rock* , omdat ze weten dat het weer eens is gelukt om veel geld binnen te rapen (en misschien nog een deal met sony , om het eerst uit te brengen op psp en daardoor die console zijn koopcijfers in de hoogte te jagen ???).

Link to comment
Delen op andere websites

Is het nou echt zo moeilijk voor jullie om te begrijpen? De PlayStation 2 is gewoon verouderd. In GTA Vice City Stories zijn technieken gebruikt die niet echt meer haalbaar zijn voor de PlayStation 2. Tevens houdt Rockstar Games zich nu meer bezig met Grand Theft Auto: IV, dus is er niet echt veel plek meer voor een PlayStation 2-versie... Accepteer het nou maar gewoon.

Mocht er toch een PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories op de markt komen, dan is dat gewoon mooi meegenomen. Maar reken er maar niet op.

PS: De PlayStation Portable is een product van Sony Computer Entertainment. Rockstar Games brengt alleen spellen voor dit product uit, verder niets. Dit zeg ik even aangezien ik zag dat er verwarring ontstaan was in verband met drie producten van Rockstar Games, terwijl dit er maar twee zijn.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Tevens houdt Rockstar Games zich nu meer bezig met Grand Theft Auto: IV, dus is er niet echt veel plek meer voor een PlayStation 2-versie...

Dit is niet echt een argument, elke game-producent werkt zelden aan één game, het zijn er meestal meerdere. Zoals je natuurlijk wel weet is "Rockstar Games" onderverdeeld in meerdere "groepen" (om het zo maar even te noemen). Liberty City Stories en Vice City Stories zijn bijvoorbeeld ontwikkeld door "Rockstar Leeds", en niet door "Rockstar North" (al heeft Rockstar North wel meegewerkt aan LCS, maar dat even terzijde). Aangezien GTAIV door "Rockstar North" ontwikkeld word, heeft "Rockstar Leeds" gewoon alle ruimte om de playstation 2 versie van Vice City Stories te kunnen ontwikkelen. Natuurlijk is het wel zo dat veel mensen van "Rockstar Games" aan beide projecten meewerken, maarja, zoveel werk is het nou ook weer niet om een port naar de playstation 2 te maken. Ik bedoel, ze hoeven niet een geheel nieuwe game te ontwikkelen ofzo.

De PlayStation 2 is gewoon verouderd. In GTA Vice City Stories zijn technieken gebruikt die niet echt meer haalbaar zijn voor de PlayStation 2.

Ook dit kan van Rockstar net zo goed een smoesje zijn om iedereen te laten geloven dat er geen playstation 2 port komt. Natuurlijk is de playstation 2 in sommige opzichten redelijk verouderd inderdaad. Er zijn misschien wat nieuwe technieken gebruikt, maar het is nog altijd niet "next-gen" en dus zou Rockstar in principe er best voor kunnen zorgen dat ze dit op een bepaalde manier op gaan lossen om alsnog een playstation 2 versie te kunnen ontwikkelen. Of ze dit ook daadwerkelijk gaan doen blijft natuurlijk de vraag, ik houd ze in ieder geval niet tegen.

Misschien wil ik het wel iets té graag aangezien ik geen PSP heb maar wel een playstation 2, waar deze game dus mooi tussen mijn collectie zou staan. Maarja, we zullen zien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar LCS óók op de PS2 liet uikomen omdat er geen zekerheid was dat GTA op de PSP geen succes werd. Nu bekend is dat GTA op de PSP wel degelijk een succes is, heeft Rockstar waarschijnlijk besloten om GTA:VCS niet op de PS2 te laten uikomen omdat ze met alleen de PSP al genoeg zekerheid hebben. ;)

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gezeik zeg! Die heaumeau's van R* gaan die PS2 versie echt wel rieliesuh, geloof mij nou maar. Niets ten nadele van al die "PietII-jes' precies hier op dit forum, maaruh, knisperende euri's, dollars en/ of ponden laten die jongens van Rukster echt nie ligguh hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet wel zeker dat het niet door gaat

gtaIV word gewoon zo uitgebreit (waarschijnlijk)

dat de ps2 dat niet aankan ..ze zijden ook dat de psp het niet aan kan dus dan de ps2 al helemaal niet aangezien de psp krachtiger is :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gezeik zeg! Die heaumeau's van R* gaan die PS2 versie echt wel rieliesuh, geloof mij nou maar. Niets ten nadele van al die "PietII-jes' precies hier op dit forum, maaruh, knisperende euri's, dollars en/ of ponden laten die jongens van Rukster echt nie ligguh hoor!

En die 'Pietje II's' willen alleen maar even opheldering geven. Jammer genoeg zijn er weer een stel van die 'Pichelmee'tjes' die tegen de stroming in moeten varen...

En als ik jou zo zie praten over Rockstar Games zou ik zelfs wensen dat GTA Vice City Stories voor jou niet op de PlayStation 2 uit zou komen...

Dit is niet echt een argument, elke game-producent werkt zelden aan één game, het zijn er meestal meerdere. Zoals je natuurlijk wel weet is "Rockstar Games" onderverdeeld in meerdere "groepen" (om het zo maar even te noemen). Liberty City Stories en Vice City Stories zijn bijvoorbeeld ontwikkeld door "Rockstar Leeds", en niet door "Rockstar North" (al heeft Rockstar North wel meegewerkt aan LCS, maar dat even terzijde). Aangezien GTAIV door "Rockstar North" ontwikkeld word, heeft "Rockstar Leeds" gewoon alle ruimte om de playstation 2 versie van Vice City Stories te kunnen ontwikkelen. Natuurlijk is het wel zo dat veel mensen van "Rockstar Games" aan beide projecten meewerken, maarja, zoveel werk is het nou ook weer niet om een port naar de playstation 2 te maken. Ik bedoel, ze hoeven niet een geheel nieuwe game te ontwikkelen ofzo.

Rockstar North heeft ook meegewerkt aan GTA Vice City Stories. :Y

In principe vind ik wel dat je gelijk hebt, een ontwikkelaar van spellen kan uiteraard aan meerdere projecten tegelijk werken. Dit vooral omdat Rockstar Leeds de 'vader' is van de 'PSP-Stories'-reeks... Ik beweer nu ook niet dat ze GTA Vice City Stories absoluut niet voor de PlayStation 2 uit zullen gaan brengen, maar er zijn argumenten genoeg en Rockstar Leeds heeft dit al voor de uitgave van GTA Vice City Stories bevestigd. In ieder geval gun ik het jullie van harte hoor, maar mij zul je er in ieder geval niet over horen klagen als het niet zal gebeuren... :puh:

dat de ps2 dat niet aankan ..ze zijden ook dat de psp het niet aan kan dus dan de ps2 al helemaal niet aangezien de psp krachtiger is :Y

Tijdens de aankondiging van GTA IV heeft Rockstar Games al bevestigd dat GTA IV voor de PlayStation 3 en voor de XBox 360 uit zal gaan komen. Niks PlayStation 2 dus, dit is zelfs nog nooit aan bod gekomen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus....R* is Sinterklaas nie! Stelletje geldwolven zijn t! Die kans op een extra zakcentjes om zuurtjes voor hun kinderen te kopen laten ze echt nie ligguh hoor. Ook al zou die versie er schmeck uitzien dan nog brengen ze die op de markt.

En v.w.b. die 'ouwe' PS2: mn oma van 80 roept ook altijd dat ze t niet meer aan kan, maar ondertussen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...