Jump to content

GTA IV in New York?


Black Force

Recommended Posts

Misschien dat ze heel de staat New York doen en dat er aan de kust van New York City Liberty City Zit.

Want in de heuvels van Shoreside Vale heb je toch van die wegen waar je niet op kan.

Die wegen hebben allemaal namen zoals Aaronsville e.d.

dat je vanuit new york door Aaronsville rijdt en dan in Liberty City komt.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi,

ik las net op een ps3 nieuws site, dat GTA IV in New York gaat afspelen, wie geloofd dit en wie lijkt dit leuk?

ik geloof er in ieder geval niks van en het lijkt me ook niks aan :bonk:

Ik denk dat het je nog niet helemaal duidelijk is. De volgende GTA (GTA IV dus) gaat afspelen in Europa, dat is een feit. Als eerste hebben ze New York City al gebruikt en als tweede is het allang aangegeven door Sam Houser (dacht ik) dat de volgende GTA zich gaat afspelen in Europa.

Hier zijn al heel veel topics over, het wordt een nieuwe trilogie, dus dat betekent dat NYC er niet bij kan zitten....

Dit is inderdaad een onnodig topic, op dit topic kan wel een slotje....

Bewerkt: door Thomas Crown
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het je nog niet helemaal duidelijk is. De volgende GTA (GTA IV dus) gaat afspelen in Europa, dat is een feit.

Flauwekul. Er is nog niets bekend over de locatie van GTA IV. Dat kan Londen worden, New York, Bogota of iedere andere willekeurige stad.

Wat betreft het nieuwsbericht van PS3only, ik zou berichten waarin een tekst als "er zouden feiten zijn gelekt" voorkomt sowieso links laten liggen. Het leeuwendeel van dit soort berichten komt voort uit verzonnen onzin. Kom eerst maar eens met een bron van de geruchten aan, dan praten we verder.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat HEt ZOU kunnen

maar lc moest toch op new york slaan oftwewel dan word het weer een liberty city reeks

maar een vriend van mij had dat inderdaad ook al uns gezecht en dat had ik verteld op het fora

dus ik zal er niet van opkijken 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik denk dat het je nog niet helemaal duidelijk is. De volgende GTA (GTA IV dus) gaat afspelen in Europa, dat is een feit.

Flauwekul. Er is nog niets bekend over de locatie van GTA IV. Dat kan Londen worden, New York, Bogota of iedere andere willekeurige stad.

Wat betreft het nieuwsbericht van PS3only, ik zou berichten waarin een tekst als "er zouden feiten zijn gelekt" voorkomt sowieso links laten liggen. Het leeuwendeel van dit soort berichten komt voort uit verzonnen onzin. Kom eerst maar eens met een bron van de geruchten aan, dan praten we verder.

het gaat BRUSSEL worden hoopik :puh: dat is tenminste een echte wereldstad in europa !

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me nep nieuws, heb je de bron? en zo niet zal ik je uitleggen waarom het zich niet in NewYork

Omdat GTA III en Liberty City Stories zich al in NewYork dus het lijkt me fake news, of ze willen aandacht of wat anders, maar zou je de bron kunnen vinden ?.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...