Black Force Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 hoi, ik las net op een ps3 nieuws site, dat GTA IV in New York gaat afspelen, wie geloofd dit en wie lijkt dit leuk? ik geloof er in ieder geval niks van en het lijkt me ook niks aan Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 zeer onwaarschijnlijk, want liberty city is NY, en daar doen ze het niet weer denk ik. Reageren
Black Force Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 ja zoiets dacht ik ook al, en het lijkt me ook niet zo leuk, ze kunnen beter een keer iets europees doen. Reageren
Boris H. Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Misschien dat ze heel de staat New York doen en dat er aan de kust van New York City Liberty City Zit. Want in de heuvels van Shoreside Vale heb je toch van die wegen waar je niet op kan. Die wegen hebben allemaal namen zoals Aaronsville e.d. dat je vanuit new york door Aaronsville rijdt en dan in Liberty City komt. Boris H. Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 In dit topiv gaat het al over LC in GTAIV. In dit topic gaat het over steden in GTAIV. En in dit topic gaat het over Londen in GTAIV. Een beetje onnodige topic dus. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) hoi, ik las net op een ps3 nieuws site, dat GTA IV in New York gaat afspelen, wie geloofd dit en wie lijkt dit leuk? ik geloof er in ieder geval niks van en het lijkt me ook niks aan Ik denk dat het je nog niet helemaal duidelijk is. De volgende GTA (GTA IV dus) gaat afspelen in Europa, dat is een feit. Als eerste hebben ze New York City al gebruikt en als tweede is het allang aangegeven door Sam Houser (dacht ik) dat de volgende GTA zich gaat afspelen in Europa. Hier zijn al heel veel topics over, het wordt een nieuwe trilogie, dus dat betekent dat NYC er niet bij kan zitten.... Dit is inderdaad een onnodig topic, op dit topic kan wel een slotje.... Bewerkt: 25 november 2006 door Thomas Crown Reageren
Black Force Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 In dit topiv gaat het al over LC in GTAIV. In dit topic gaat het over steden in GTAIV. En in dit topic gaat het over Londen in GTAIV. Een beetje onnodige topic dus. sorry ik heb niet gekeken of er al andere Topics over waren, Reageren
Boris H. Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Voor alle mensen hier nog ff een link naar het nieuwsbericht. >>>LINK<<< Boris H. Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik denk dat het je nog niet helemaal duidelijk is. De volgende GTA (GTA IV dus) gaat afspelen in Europa, dat is een feit. Flauwekul. Er is nog niets bekend over de locatie van GTA IV. Dat kan Londen worden, New York, Bogota of iedere andere willekeurige stad. Wat betreft het nieuwsbericht van PS3only, ik zou berichten waarin een tekst als "er zouden feiten zijn gelekt" voorkomt sowieso links laten liggen. Het leeuwendeel van dit soort berichten komt voort uit verzonnen onzin. Kom eerst maar eens met een bron van de geruchten aan, dan praten we verder. Reageren
Blizz Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik vind het veel te vroeg om nu al feiten vrij te geven. In de zomervakantie ofzo volgend jaar dan zullen we al meer weten maar nu zeker nog niks. Reageren
BigM Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 ik vind dat HEt ZOU kunnen maar lc moest toch op new york slaan oftwewel dan word het weer een liberty city reeks maar een vriend van mij had dat inderdaad ook al uns gezecht en dat had ik verteld op het fora dus ik zal er niet van opkijken Reageren
maikel jonson Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) onmogelijk dat het new york wordt mischien iets detroit ZOALS: WETHERSTONE CITY wie weet mischien EDDIT: new york = liberty city Bewerkt: 12 januari 2007 door maikel jonson Reageren
nationalist Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik denk dat het je nog niet helemaal duidelijk is. De volgende GTA (GTA IV dus) gaat afspelen in Europa, dat is een feit. Flauwekul. Er is nog niets bekend over de locatie van GTA IV. Dat kan Londen worden, New York, Bogota of iedere andere willekeurige stad. Wat betreft het nieuwsbericht van PS3only, ik zou berichten waarin een tekst als "er zouden feiten zijn gelekt" voorkomt sowieso links laten liggen. Het leeuwendeel van dit soort berichten komt voort uit verzonnen onzin. Kom eerst maar eens met een bron van de geruchten aan, dan praten we verder. het gaat BRUSSEL worden hoopik dat is tenminste een echte wereldstad in europa ! Reageren
BangBros Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Lijkt me nep nieuws, heb je de bron? en zo niet zal ik je uitleggen waarom het zich niet in NewYork Omdat GTA III en Liberty City Stories zich al in NewYork dus het lijkt me fake news, of ze willen aandacht of wat anders, maar zou je de bron kunnen vinden ?. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.