Galiorix Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ja maar ook als ik dit heb? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ja maar ook als ik dit heb? Volgens mij krijg je dit als je een nieuw bestand maakt op 16 bit in PhotoShop. Je hebt hem daarna denk ik in PhotoShop opgeslagen als '.png', in ImageReady heb je het bestand geopend en tot slot geprobeerd hem op te slaan. Echter zal dit (volgens mij) niet gaan volgens deze volgorde. Je moet weer een nieuw bestand maken in PS, en hem op 8 bit zetten: Als je klaar bent, ga je naar ImageReady. Sluit hiervoor PhotoShop niet af, want het kan gewoon met de sneltoets 'CTRL' + 'SHIFT' + 'M'. Eenmaal daar voeg je enkele animaties toe, en sla je hem uiteindelijk op via 'File' > 'Save optimized as'. Je kan overigens proberen je huidige bestand ook als 8 bit op te slaan. Dit door alles te kopiëren naar een nieuw 8 bit bestand. Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 oow ok bedankt! Ik maak denk ik alles ff opnieuw , dat gaat denk ik net iets sneller en wat ik gedaan had was toch niet zo ingewikkeld Reageren
golddealer Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Het gaat niet bij mij!! Hij geeft maar bij een layer een plaatje aan En de rest, daar zie je gewoon blokjes achtergrond bij.. Dit is na het gummen en het is vreemd :S!! Alleen bij een layer doet hij het als ik het filmpje afspeel. Reageren
Monsieur Albert Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Nice tut... ga dadelijk eens experimenteren.. Reageren
skills Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 mooie tut nu kan ik nog meer experimenteren dit is mijn resultaat Reageren
BaasB Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Wow, hier heb ik al lang niet meer gekeken. Maar zitten zeker mooie resultaten tussen. Die van jou is ook zeker mooi gelukt, skills! Reageren
skills Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 bedankt ik ben nu aleen nog aan het kijken of dat filmpje misschien heel iets langzamer kan Reageren
Forumrunner Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Mijn outcome . EDIT : BaasB, Zou je van dit filmpje van 0:13 - 0:17 een gif. afbeelding kunnen maken? Bewerkt: 6 januari 2009 door Forumrunner Reageren
BaasB Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Mijn outcome . Leuke outcome hoor, vind 'm erg orgineel gemaakt! EDIT : BaasB, Zou je van dit filmpje van 0:13 - 0:17 een gif. afbeelding kunnen maken? Vooruit dan maar, omdat je het zo lief vraagt. Zoiets dan? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Ja, Goed zo . Bedankt. EDIT : Dit is hem : EDITEDIT : Hoe doe je dat eigenlijk? Bewerkt: 7 januari 2009 door Forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.