Jump to content

[PS][IR] GIF afbeelding / filmpje in je signature plaatsen


BaasB

Recommended Posts

Ja maar ook als ik dit heb?

Volgens mij krijg je dit als je een nieuw bestand maakt op 16 bit in PhotoShop. Je hebt hem daarna denk ik in PhotoShop opgeslagen als '.png', in ImageReady heb je het bestand geopend en tot slot geprobeerd hem op te slaan. Echter zal dit (volgens mij) niet gaan volgens deze volgorde. Je moet weer een nieuw bestand maken in PS, en hem op 8 bit zetten:

Als je klaar bent, ga je naar ImageReady. Sluit hiervoor PhotoShop niet af, want het kan gewoon met de sneltoets 'CTRL' + 'SHIFT' + 'M'. Eenmaal daar voeg je enkele animaties toe, en sla je hem uiteindelijk op via 'File' > 'Save optimized as'. Je kan overigens proberen je huidige bestand ook als 8 bit op te slaan. Dit door alles te kopiëren naar een nieuw 8 bit bestand.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Het gaat niet bij mij!! Hij geeft maar bij een layer een plaatje aan :( En de rest, daar zie je gewoon blokjes achtergrond bij.. Dit is na het gummen en het is vreemd :S!!

Alleen bij een layer doet hij het als ik het filmpje afspeel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 8 maanden later...
  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...