Jump to content

De LegerBasis.


DenkaanHenk

Wat vinden jullie van De LegerBasis ?  

131 leden hebben gestemd

  1. 1. En wat vinden jullie van het verhaal van Victor Vance en het Leger ?

    • Perfect
      32
    • Goed
      43
    • Ruim Voldoende
      21
    • Voldoende
      14
    • Matig
      10
    • Slecht
      7


Recommended Posts

Het leek me leuk om hier een poll over te maken omdat dit onderwerp één van het belangrijkste verhaal in GTA Vice City Stories is.

Wat vinden jullie van De LegerBasis ?

En wat vinden jullie van het verhaal van Victor Vance en het Leger ?

Zelf vind ik het perfect ik vind de LegerBasis erg mooi en het verhaal met Victor Vance en het Leger vind ik ook perfect het past echt goed in GTA Vice City Stories vind ik.

Alleen 1 nadeeltje dat de missies best wel snel zijn gedaan binnen een kwartier zijn ze al gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    2

  • Da Phoenix

    2

  • Toni Caprioni

    1

  • DdJDean

    1

Ik vind het wel een ''goed'' waard. . Ik vind het wel heel erg mooi eruitzien, alleen jammer dat je na een hele kleine aantal missies al eruit gekickt word. En ik heb het niet echt op het leger in Vice City, ze vallen je in GTA Vice City alleen maar lastig, en Jerry Martinez werkt er.....

Maar in GTA Vice City Stories is het leger er goed in bewerkt en vind ik het wel lachen om naar die legerbasis te zien, een hele verandering en eerst nog een barack voor jezelf!!!

Bewerkt: door Thomas Crown
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm hebben ze wel redelijk verzonnen . Alleen je word er beetje erg snel uit gegooid naar mijn mening.

Verder vind ik de reden daarvoor wel goed. Ik vind het alleen nergens op slaan dat hij verandert is en dat daar nergens in het spel een verklaring voor is : Voor zover ik Zag :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De legerbasis vond ik wel een leuk idee, met je eigen barracks en die militairen kleren. Ik vind het echter jammer dat er maar 3 missies van korte duur zich in het legerkamp afspelen, wat meer missies of langere missies had het wat leuker gemaakt. Ook leek het me leuk als je zijmissies voor het leger kon doen. Maar zoals het nu is vind ik de legerbasis goed, er had wat verbeterd kunnen worden maar hij is zeker niet slecht. Het verhaal over het algemeen vind ik wat matig, ik vond het verhaal van Liberty City Stories wat leuker, maar dit is zeker niet slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het gewoon...''perfect'',want ik ben weer terug in mijn lievelings stad: vice city.

En ik vind het wel beter dan lcs, maak niet uit of de missies korter zijn want je koopt

hem toch niet voor 1 uur. Ik heb hem al van: 1-12-06 en het is nu: 3-12-06 en ik ben

nu pas 8,7%. Nou ehh,

greettzzz, Roneri

Link to comment
Delen op andere websites

jah ik vind het wel leuk aleen hadden er van mij wel wat meer missies mogen zijn echt jammer dat je bij je 3de missie al weg gaat en die kleren van victor zijn anders dan die van de anderen soldaaten

maar toch vind ik die kleren wel mooi

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...