Jump to content

De LegerBasis.


DenkaanHenk

Wat vinden jullie van De LegerBasis ?  

131 leden hebben gestemd

  1. 1. En wat vinden jullie van het verhaal van Victor Vance en het Leger ?

    • Perfect
      32
    • Goed
      43
    • Ruim Voldoende
      21
    • Voldoende
      14
    • Matig
      10
    • Slecht
      7


Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    2

  • Da Phoenix

    2

  • Toni Caprioni

    1

  • DdJDean

    1

De legerbasis in VCS is 10X better dan in VC.

Ziet er mooier uit.

Alleen jammer dat je slechts 3 missies in het leger zit.

Maar als je er uit geschopt ben je in ieder geval van Martinez zijn maffe gedoe af.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig kan je naar de storymode weer het leger in (omdat je dan je army fatigues terugkrijgt).

dus na de missie last stant moet ik ook probeeren ruum voldoende het leger past niet egt bij gta

Link to comment
Delen op andere websites

Legerbasis van 'ViceCity Stories' vind ik opzich best klein er mocht wel wat meer in zoals wagens, tanks,geheime gangen, meer gebouwen waar je in kon.

Opzich is hij wel goed alleen ik zou wel beter vinden als hij net zo groot zou zijn net zoals in San Andreas waar je ook nog eens ondergronds in kon want ik vind dat zo gaaf bij SanAndreas!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vice City Stories te leen van iemand en de legerbasis maakt een goede indruk. Het past wel goed bij het verhaal en het is grappig. De legerbasis zelf vind ik er mooier uit zien dan in 1986.

Helemaal mee eens!!.Ik vindt hem een ruim voldoende waard Waarom:Ik vind de basis opzicht heel mooi.Mooier dan VC.Maar alleen de missies zijn wat weinig en sommige ook een beetje domper,dus genoeg voor een ruim voldoende :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond het perfect alleen jammer dat er tijdens de tijd dat je daar verblijft niet meer soldaten rondlopen. Ik had graag een peloton zien voorbij marcheren of één of andere officier die je de huid vol scheldt omdat je niet doet wat gevraagd wordt. Ook had ik wat meer militiare voertuigen in de kazerne zien staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ondaks het feit dat ik legerbasisen en alles met legers enzo. haat, vind ik deze basis toch een ruim voldoende waard. Hij is groter dan in VC, en er zijn straten. Er had van mij wel iets anders mogen komen.

Mvg, Apple-Mac :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...