Jump to content

Death row, hoe te doen?


Dx11

Recommended Posts

Ja ik heb dus al 13x death row geprobeerd, ik heb een lazer sniper en een minigun en 150 health en 150 armor het ligt er ook niet aan dat ik doodga, maar het is zo dat meestal net als ik aankom bij dat gebouw waar lance inzit, dat hij dood gaat, net een paar seconden voordat ik bij hem ben, ik ga meestal met een helicopter er naar toe dus je zou denken dat ik genoeg tijd heb, weet iemand nog alternatieve manieren voor deze missie?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dx11

    12

  • Proximitus

    6

  • Flying Dutchman

    2

  • Koen729

    2

Ja ik heb dus al 13x death row geprobeerd, ik heb een lazer sniper en een minigun en 150 health en 150 armor het ligt er ook niet aan dat ik doodga, maar het is zo dat meestal net als ik aankom bij dat gebouw waar lance inzit, dat hij dood gaat, net een paar seconden voordat ik bij hem ben, ik ga meestal met een helicopter er naar toe dus je zou denken dat ik genoeg tijd heb, weet iemand nog alternatieve manieren voor deze missie?

Ik heb nooit problemen met die missie gehad, met een heli niet en ook niet met een auto. Probeer het gewoon eens met een infernus, en altijd vol gas rijden en rustig afremmen in de bochten. Probeer ook niet te botsen, je hebt echt tijd zat. Je moet ook vooral niet gaan stressen. Ik heb de missie gehaald door onderweg zelfs nog wat wapens te kopen, dus tijd is er genoeg. Je kan hem altijd nog aanvragen in het 'Savegama Aanvraag forum' ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ik deze missie uitspeel, gaat als volgt:

Ik ga in een helicopter naar de malibu club toe, parkeer hem ernaast en loop naar binnen. zo gauw ik weer buitensta, klim ik in de heli en vlieg naar de schroothoop toe. ik parkeer de heli (als je de kaart bekijkt) in de rechterbovenhoek, aan de noord-ooster kant van de schroothoop (wel binnen de muren) dan sluip ik naar de loods, iedereen afmaken daar, lance bevrijden. daarna klim ik in de vuilniswagen. die is lekker zwaar dus word je niet gauw door die comets ondersteboven gereden. heel rustig naar het ziekenhuis rijden en klaar

als het je nog niet lukt, kun je ook je savegame in het savegame aanvraag forum psten

Link to comment
Delen op andere websites

Missiebeschrijving van WikiGTA

Je wordt gebeld door Kent Paul, hij weet iets van Lance af en vraagt je naar de Malibu te komen. Zorg voor een goede wagen die je voor de Malibu klaarzet, volle health en armor en een flink arsenaal aan wapens. Denk hierbij aan een M4, een sniper en een machinegeweer. In de Malibu vertelt Kent Paul dat Lance door Diaz gevangen is genomen. Tommy wordt kwaad en grijpt Kent bij zijn keel. Kent Paul vertelt hem dat Lance door Diaz gepakt is en naar de Yunk Yard gebracht is. Daar moet je het zelf maar uitzoeken.

Je moet Lance uit de handen van Diaz' mannen bevrijden voordat zijn health op is. Neem een snel voertuig en begeef je zo snel mogelijk naar de Yunk Yard. Bij de ingang kun je een goede harde aanloop nemen en de blokkade rammen, of ervoor kiezen de auto vanaf een afstand op te blazen en de gangsters onschadelijk te maken. Binnen de muren van de Junk Yard wemelt het van Diaz' mannen, dus wees op je hoede. Gebruik de sniper voor de schutters bovenop de gebouwen en machies, en de M4 voor alles dat in de buurt staat. Lance wordt in een loods achteraan de Junk Yard vastgehouden. Om hem te bevrijden moet je alle gangsters in de loods omleggen en naar Lance toelopen.

Lance legt uit dat hij geprobeert heeft Diaz te vermoorden, maar dat zijn opzet mislukte. Diaz weet nu dat ze hem willen vermoorden, dus ze zullen snel moeten zijn. Maar eerst zal Lance naar een ziekenhuis moeten.

Wanneer je op weg gaat naar het ziekenhuis in DowntTown, zullen een aantal Comets de achtervolging inzetten. Naast de loods staat een Sentinel, en naast de ingang van de Junk Yard staat een Trashmaster. Beide voertuigen zijn bruikbaar voor de rit naar het ziekenhuis. De Sentinel is snel genoeg om je achtervolgers voor te blijven, en met de Trashmaster word je niet gemakkelijk van de weg geramd. De weg is eenvoudig: Ga aan het einde van de inrit linksaf, houd dan rechts aan totdat je op de lange weg bent en volg die weg totaan Ammu-Nation. Ga daar linksaf en je ziet de marker voor je. Lance stapt uit, en de missie is gehaald.

Tips van WikiGTA

  • De kogelvrije Admiral uit de missie Guardian Angels is heel erg geschikt voor deze missie. Wanneer je deze wagen gebruikt, kun je in één keer door de blokkade rammen en naar de loods rijden, zonder je om de schutters druk te maken. De enige gangsters die je dan om hoeft te leggen, zijn diegenen in de loods.
  • Wanneer je de kogelvrije Admiral niet hebt, kun je beter voor een snel voertuig gaan, zoals een PCJ 600. Hiermee kun je niet door de blokkade rijden, maar je bespaart wel veel tijd in de tocht naar de Yunk Yard.
  • Wanneer je Lance naar het ziekenhuis brengt, kun je er ook voor kiezen achterlangs te gaan, in plaats van over de weg. Je rijdt dan via het strandje naar het ziekenhuis, en hebt weinig last van de Comets.
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ik deze missie uitspeel, gaat als volgt:

Ik ga in een helicopter naar de malibu club toe, parkeer hem ernaast en loop naar binnen. zo gauw ik weer buitensta, klim ik in de heli en vlieg naar de schroothoop toe. ik parkeer de heli (als je de kaart bekijkt) in de rechterbovenhoek, aan de noord-ooster kant van de schroothoop (wel binnen de muren) dan sluip ik naar de loods, iedereen afmaken daar, lance bevrijden. daarna klim ik in de vuilniswagen. die is lekker zwaar dus word je niet gauw door die comets ondersteboven gereden. heel rustig naar het ziekenhuis rijden en klaar

als het je nog niet lukt, kun je ook je savegame in het savegame aanvraag forum psten

dat lukt mij ook niet, de heli ontploft dan, ik kan geen savegame plaatsen het is op de xbox, wiki had ik al gezien. Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

FF een vraagje, hoe komt het dat de heli ontploft? word die neer geschoten? ikzelf zet hem altijd achter een berg vuilnis.. hij knalt wel overal tegen aan, maar dan stap ik ewoon snel uit, de heli verdwijnt toch wel..

Link to comment
Delen op andere websites

FF een vraagje, hoe komt het dat de heli ontploft? word die neer geschoten? ikzelf zet hem altijd achter een berg vuilnis.. hij knalt wel overal tegen aan, maar dan stap ik ewoon snel uit, de heli verdwijnt toch wel..
Hij word altijd uit de lucht geknald.
Link to comment
Delen op andere websites

Vlieg je dan over de vuilnisbelt zelf? Ikzelf vlieg er altijd omheen, en zet hem dan in die hoek neer.. Er is ook nog nooit 1 kogel bij mij tegen de helicopter zelf gekomen.
ik ook eromheen, maar ik word wel neergeschoten, waar land je dan?
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een simple kaartje gemaakt, waar de belangrijkste dingen opstaan. De mannen van Diaz worden met gele puntjes aangegeven (precieze locatie weet ik ook niet, omdat ze altijd op je af komen gerent) maar waar ik altijd land, zijn geen ventjes, dus kun je veilig landen.

naamloosfy0.jpg

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een mooie gelegenheid om mijn eigen eerste post te quoten: :D:puh:

Naast de loods waarin Lance op de elektrische stoel zat, staat en Sentinel en als je daarin wegrijdt kun je die kneuzen die achter je aan komen wel kwijt rijden

Maar nu serieus:

Je kunt het beste al voordat je de missie begint een heli klaarzetten voor de Malibu. Vlieg daarna heeeel snel naar de vuilnisbelt. Land in een afgelegen hoekje naast de loods waar Lance in zit. Doe dit snel en soepel, zodat je geen schade oploopt. Je hebt al een minigun zei je. Schiet nu iedereen die je ziet of denkt te zien neer. Dit deel moet met een minigun niet zo'n probleem zijn. Nu bevrijdt je Lance. Pak een wagen van die ergens geparkeerd staat. Bij het wegrijden is het belangrijk dat je volgas helemaal over de rechterstoep rijdt. Dan zullen de mannen van Diaz je niet kunnen rammen. Als je ze eenmaal voor bent is, het niet zo moeilijk om weg te blijven van ze. Rijd naar het ziekenhuis, en je hebt de missie gehaald.

Andere manier: Land met de helicopter op het dak van de loods. Schiet alles met een zwaar geweer of sniper neer. Bevrijd Lance. Spring nu via de Sentinel naast de loods op het dak van de loods, waar je helicopter nog staat. Land met je heli op de grond, zodat Lance in kan stappen. Vlieg nu naar het ziekenhuis, en je hebt de missie gehaald.

Succes ermee nog! :)

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Er kan maar 1 persoon in de heli, het was me namelijk wel 1x gelukt om de heli heel te houden, maar als ik instap blijft hij gewoon staan.

Nee hoor. Er kunnen er wel 3 in! (Maverick) of 2 (VCN Maverick). Land gewoon naast Lance, stap uit, ga naast hem staan en stap weer in. Nu zal Lance wél instappen. Gewoon in en uitstappen, en dan 'reageert' Lance wel op je. Mocht het echt totaal helemaal :puh: niet lukken, dan kun je ook altijd nog de auto pakken natuurlijk. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er kan maar 1 persoon in de heli, het was me namelijk wel 1x gelukt om de heli heel te houden, maar als ik instap blijft hij gewoon staan.

Nee hoor. Er kunnen er wel 3 in! (Maverick) of 2 (VCN Maverick). Land gewoon naast Lance, stap uit, ga naast hem staan en stap weer in. Nu zal Lance wél instappen. Gewoon in en uitstappen, en dan 'reageert' Lance wel op je. Mocht het echt totaal helemaal :puh: niet lukken, dan kun je ook altijd nog de auto pakken natuurlijk. ;)

ik deed het met een hunter, dat zal het probleem zijn, morgen nogeens proberen...
Link to comment
Delen op andere websites

met een hunter kan er inderdaad maar 1 persoon bij in. Het is wel zo dat je met een hunter kan schieten (raketten en machinegeweer) dit is alleen niet zo accuraat, dus zul je snel missen. het beste is toch om met een maverick te gaan. als je namelijk met een vcn maverick gaat, die heeft geen zogenaamde "hellingsstop" dus kun je er weinig vaart mee maken. een maverick is te verkrijgen vanaf het dak van de hyman condo, wel pas nadat je hem hebt gekocht. enne, gebruik mijn kaartje eens voor de landingsplaats van de heli, misschien dat het je dan lukt :)

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...