Jump to content

Death row, hoe te doen?


Dx11

Recommended Posts

met een hunter kan er inderdaad maar 1 persoon bij in. Het is wel zo dat je met een hunter kan schieten (raketten en machinegeweer) dit is alleen niet zo accuraat, dus zul je snel missen. het beste is toch om met een maverick te gaan. als je namelijk met een vcn maverick gaat, die heeft geen zogenaamde "hellingsstop" dus kun je er weinig vaart mee maken. een maverick is te verkrijgen vanaf het dak van de hyman condo, wel pas nadat je hem hebt gekocht. enne, gebruik mijn kaartje eens voor de landingsplaats van de heli, misschien dat het je dan lukt :)
ik heb die inderdaad al gekocht echt fijn zon prive heli :puh: maarja wat is nou precies het verschil tussen de normale en de vcn maverick? ik heb alleen gemerkt dat die vcn makkelijker stuurt enz... toch?
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dx11

    12

  • Proximitus

    6

  • Flying Dutchman

    2

  • Koen729

    2

Nou ja, de vcn maverick overhelt te veel als je naar voren stuurt.. althans, dat is geloof ik bij de vcn.. kan ook de politie heli zijn. Maar in de maverick kan je radio luisteren, terwijl dit bij de vcn neit zo is.. en zonder muziek kan ik niet leven :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Met de helikopter is alleen maar moeilijk doen, pak gewoon die auto en negeer die gassies van Diaz... werkt altijd :clown:

Dat werkt bijna nooit tenzij je de kogelvrije Admiral van Diaz gebruikt. Maar dan moet je toch nog uitstappen om die gasten in die loods waar Lance zit neer te schieten. Met elke andere auto die niet kogelvrij is werkt het gewoon niet. Die auto zal overhoop worden geschoten door de mannen van Diaz. Zij bezitten Krugers en Uzi's. Het beste is om een M4 en een machinegeweer mee te nemen. Als je de kogelvrije auto van Diaz niet bezit, dan moet je goed en snel kunnen schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de helikopter is alleen maar moeilijk doen, pak gewoon die auto en negeer die gassies van Diaz... werkt altijd :clown:

Dat werkt bijna nooit tenzij je de kogelvrije Admiral van Diaz gebruikt. Maar dan moet je toch nog uitstappen om die gasten in die loods waar Lance zit neer te schieten. Met elke andere auto die niet kogelvrij is werkt het gewoon niet. Die auto zal overhoop worden geschoten door de mannen van Diaz. Zij bezitten Krugers en Uzi's. Het beste is om een M4 en een machinegeweer mee te nemen. Als je de kogelvrije auto van Diaz niet bezit, dan moet je goed en snel kunnen schieten.

Ik had het ook over het teruggaan :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

:*D

met een hunter kan er inderdaad maar 1 persoon bij in. Het is wel zo dat je met een hunter kan schieten (raketten en machinegeweer) dit is alleen niet zo accuraat, dus zul je snel missen. het beste is toch om met een maverick te gaan. als je namelijk met een vcn maverick gaat, die heeft geen zogenaamde "hellingsstop" dus kun je er weinig vaart mee maken. een maverick is te verkrijgen vanaf het dak van de hyman condo, wel pas nadat je hem hebt gekocht. enne, gebruik mijn kaartje eens voor de landingsplaats van de heli, misschien dat het je dan lukt :)

Je Kan ooK Nog De Sea Sparrow* Gebruike,

Hij iS 2 Pers. & Er Zit MachineGun Op.. :*D

( Als je niet Weet waar de Sea Sparrow Staat;

http://nl.wikigta.org/index.php/Sea_Sparro...TA_Vice_City%29 )

Maar iC Doe Het Altijd ZO:

ik pak jat een heli en dan ga ik naar de malibu,

daar stap ik uit, praat met paul, ga weer in de heli,

vlieg dan naar de vuilnisbelt, parkeer de heli voor het oprit van de schroothoop,

en doe een Tankcode (Code = PANZER). En rij vervolgens naar de blokkade, rij ertegenaan. ''weg blokkade''

dan rij ik naar de loods, stap uit, knal iedereen neer, bevrijd lance.

ik ga dan in de tank met lance, rij vervolgens naar het ziekenhuis, en klaar is kees.

MISSION PASSED

:muur: ik Hoop dat dit je helpt :muur:

^_^ GrtJs _MouSer_ ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

:*D

met een hunter kan er inderdaad maar 1 persoon bij in. Het is wel zo dat je met een hunter kan schieten (raketten en machinegeweer) dit is alleen niet zo accuraat, dus zul je snel missen. het beste is toch om met een maverick te gaan. als je namelijk met een vcn maverick gaat, die heeft geen zogenaamde "hellingsstop" dus kun je er weinig vaart mee maken. een maverick is te verkrijgen vanaf het dak van de hyman condo, wel pas nadat je hem hebt gekocht. enne, gebruik mijn kaartje eens voor de landingsplaats van de heli, misschien dat het je dan lukt :)

Je Kan ooK Nog De Sea Sparrow* Gebruike,

Hij iS 2 Pers. & Er Zit MachineGun Op.. :*D

( Als je niet Weet waar de Sea Sparrow Staat;

http://nl.wikigta.org/index.php/Sea_Sparro...TA_Vice_City%29 )

Maar iC Doe Het Altijd ZO:

ik pak jat een heli en dan ga ik naar de malibu,

daar stap ik uit, praat met paul, ga weer in de heli,

vlieg dan naar de vuilnisbelt, parkeer de heli voor het oprit van de schroothoop,

en doe een Tankcode (Code = PANZER). En rij vervolgens naar de blokkade, rij ertegenaan. ''weg blokkade''

dan rij ik naar de loods, stap uit, knal iedereen neer, bevrijd lance.

ik ga dan in de tank met lance, rij vervolgens naar het ziekenhuis, en klaar is kees.

MISSION PASSED

:muur: ik Hoop dat dit je helpt :muur:

^_^ GrtJs _MouSer_ ^_^

ik cheat niet, maar ik zal het eens met die sea sparrow doen, wist niet dat die een gun heeft :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de Tank dan niet wil gebruiken, dan moet je een snelle car pakken Bijv. De Cheeta.

Net voor de Blokkade Spring je uit je car, die botst dan tegen de blokkade, dan drukt de auto de andere auto's een stuk weg, die auto's rijden dan over die mannetjes.

en Dan Verder gaan..

Mouser 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik bij die blokkade kom gebruik in mijn auto altijd als bunker. Ik parkeer hem overdwars op de weg. en dan ga ik er achter zitten. Als ik ga schieten ga ik naast de auto staan. Als mijn auto gaat fikken dan sprint ik naar een steegje bij een gebouw. En zo 'sluip' ik naar die luitjes toe. De rest is gewoon 'lopen lopen schieten niet schuilen anders kom je tijd tekort'. Dan bevrijd ik lance en pak de sentinel die naast de loods staat. (De vuilniswagen schiet ik altijd kapot omdat die altijd wat mannekes meeneemt.) Als ik dan uit de dumpbelt kom dan sla ik meteen rechtsaf, ga over die vage brug en ga via wat steegjes weer op de weg. Dan ga ik via het Cafe under the tree naar het ziekenhuis in Downtown. (Het cafe vind je bij die brug naar de golfbaan. Een dikke omweg neem ik dus. Maar het schudt (als je het goed doet) die Diazgastjes wel af.

Veel mensen rijden ook via Starfish Island naar de vuilnisbelt. Maar ik rij via de golfbaan. Dit is volgens mij korter.

Helikopter is bij mij altijd weg als ik dat tussenfilmpje heb gehad :S

Link to comment
Delen op andere websites

Deze missie vond ik de laatste keer dat ik GTA VC uitspeelde echt simpel...

Pak de kogelvrije Admiral van Diaz, beuk overal doorheen, rij de gassies in de loods dood, bevrijd Lance, en wegwezen...

Ik heb ook nu weer de kogelvrije Admiral bewaard, dus zodra ik die missie kan doen zal ik er niet veel problemen mee hebben denk ik :)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze missie vond ik de laatste keer dat ik GTA VC uitspeelde echt simpel...

Pak de kogelvrije Admiral van Diaz, beuk overal doorheen, rij de gassies in de loods dood, bevrijd Lance, en wegwezen...

Ik heb ook nu weer de kogelvrije Admiral bewaard, dus zodra ik die missie kan doen zal ik er niet veel problemen mee hebben denk ik :)

Ja dat gaat nu dus nietmeer ik ben daar al ver voorbij, is dat de enige kogelvrije auto?
Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt gezegd dat de Sabre Turbo in "The Driver" ook kogelvrij is, maar die missie kan je nog niet spelen :N

Ik zou het dan idd proberen met een heli te doen, en van het geld wat je nog hebt een paar sterke wapens kopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is me gelukt mensen! topic kan dicht, heb ook gelijk rub out gedaan en heb nu de villa! echt cool, nu probeer ik die missie van binnen 5 minuten, nog niet gelukt maar komt nog wel... hoe het me trouwens gelukt is? via het filmpje op stuckgamer, deed het precies op diezelfde manier en toen lukte het wel, echtwel fijne site!

>>> Door Dutchy3010: Als iemand geholpen is, is dat natuurlijk fijn. Maar dat wilt niet gelijk betekenen dat er een slotje op moet, want andere mensen kunnen aan dit topic ook nog wat hebben :).<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ja ik heb dus al 13x death row geprobeerd, ik heb een lazer sniper en een minigun en 150 health en 150 armor het ligt er ook niet aan dat ik doodga, maar het is zo dat meestal net als ik aankom bij dat gebouw waar lance inzit, dat hij dood gaat, net een paar seconden voordat ik bij hem ben, ik ga meestal met een helicopter er naar toe dus je zou denken dat ik genoeg tijd heb, weet iemand nog alternatieve manieren voor deze missie?

spawn gewoon een rino tank voor je de scrap yard binnengaat

cheat:o o l1 o o o l1 l2 r1 t o t :tu:

gta007

>>> Door NandroDavids: In de post boven je is al aangegeven dat de missie door DX11 is gehaald, dus is je post niet meer nodig. Volgende keer graag op letten ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb dus al 13x death row geprobeerd, ik heb een lazer sniper en een minigun en 150 health en 150 armor het ligt er ook niet aan dat ik doodga, maar het is zo dat meestal net als ik aankom bij dat gebouw waar lance inzit, dat hij dood gaat, net een paar seconden voordat ik bij hem ben, ik ga meestal met een helicopter er naar toe dus je zou denken dat ik genoeg tijd heb, weet iemand nog alternatieve manieren voor deze missie?

spawn gewoon een rino tank voor je de scrap yard binnengaat

cheat:o o l1 o o o l1 l2 r1 t o t :tu:

gta007

>>> Door NandroDavids: In de post boven je is al aangegeven dat de missie door DX11 is gehaald, dus is je post niet meer nodig. Volgende keer graag op letten ;)<<<

het zou inderdaad fijn zijn als iedereen de topics door leest voordat je iets post, ik krijg ook vaak berichten van post je savegame maar ofz, terwijl ik toch altijd zeg dat ik het op de xbox heb, en nu krijg ik ook een cheat voor de ps2, dus ookal zou ik willen cheaten, wat ik niet doe, had ik daar nog niks aan, maarja misschien is het beter om dit topic nu te laten rusten...
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...