Jump to content

GTA Advance


DenkaanHenk

GTA Advance  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. Nog kopen ? (zie bericht)

    • Ja
      15
    • Nee
      8


Recommended Posts

Hey mensen zouden jullie GTA Advance nog kopen als je.

Een Gameboy Advance hebt.

Genoeg geld om het te kopen hebt.

Van Liberty City houd.

En houd van onderweg te gamen.

Ik heb even een poll gemaakt om het even te checken dan hoef ik de post niet bij elkaar op te tellen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het kopen ja, als ik de kans kreeg, aangezien deze GTA zeer zeldzaam is en je hem moeilijk kan vinden. Waarschijnlijk kost hij ook niet zoveel meer vandaag. Je moet niet verwachten dat het een spel is als Liberty City Stories, maar het is wel een leuke game omdat er een leuke storyline aanwezig is en als portable GTA is deze het zeker waard om in je GBA/NDS- en GTA collectie te staan. Dit is een leuke GTA voor onderweg. Zelfs als je niet onderweg bent ofzo maar 's avonds voor het slapen nog wat GTA wilt spelen is deze ook leuk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan Ik GTA Advance nog kopen dan ?

Verkoopt Intertoys het ?

Vandaag de dag zul je het haast niet meer vinden in de winkels. Ik heb het driemaal gezien, sinds zijn release in 2004. De eerste keer in de Game Mania (toen hij net uit was), de tweede keer bij Dixons (toen hij net uit was) en de derde keer (ongeveer twee maanden geleden) opnieuw bij Game Mania, bij de tweedehands games. Je bent dus spijtig genoeg genoodzaakt om hem te bestellen via internet, wat ik ook niet graag doe. Misschien kan je nog een exemplaar vinden in een speelgoedwinkel, of in de tweedehandsafdeling van een gameswinkel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dan echt een betrouwbare site die dat verkoopt ?

Ik krijg hem liever van een bedrijf of winkel opgestuurt.

Ik heb even gezocht op Internet en met wat moeite heb ik toch enig resulaat gekregen. Ik weet niet of je de site Ebay kent, dat is net zoiets als Marktplaats en Speurders.nl wat je waarschijnlijk wel kent. Op Ebay heb ik GTA Advance te koop gezien en wel hier. Enig probleem is dat het uit Duitsland is maar het word naar heel Europa verzonden en je zult hem dus niet hoeven te gaan ophalen. De prijs bedraagt is 17,90 en dat is een normale prijs voor GTA Advance hoewel je hem soms wat goedkoper ziet. Op dit moment zijn er nog 3 exemplaren van het product beschikbaar dus je zult snel moeten zijn! Helaas zul je je wel eerst moeten registreren op Ebay maar dat is op alle Online winkels. Helaas heb ik verder echt geen resulaat kunnen krijgen aangezien het een moeilijk te verkrijgen game is. Ik wens je er veel succes mee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb eerst een Nintendo DS Lite gekocht, en vervolgens via eBay GTA Advance in m'n bezit gekregen, zulk soort plekken zijn denk ik ook de enigen waaar je ze nog een beetje kunt krijgen, Advance kwam tegelijk uit met SA, en toen was Advance dus helemaal niet zo in trek, ook al omdat het weer van bovenaf was, en er was nooit echt marketing voor, en zo heel veel zijn er niet van gemaakt. Maar ik zou het zéker doen, het verhaal is echt gigantisch mooi, naar mijn mening de beste storyline uit de hele GTA-Serie, zeker kopen, altijd doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...