Jump to content

Welke GTA is tot nu toe echt de beste


Karaev

Welke GTA?  

377 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke vind je beste tot nu toe

    • GTA Vice City Stories
      31
    • GTA Liberty City Stories
      32
    • GTA San Andreas
      115
    • GTA ViceCity
      51
    • GTA III
      10
    • GTA IV
      111


Recommended Posts

Als ik moet kiezen wat de beste gta is gaat het tussen gta vice city en gta san andreas. Deze 2 gta's zijn echt top, maar ik ga toch voor san andreas omwille van zijn mogelijkheden (daten,gym,...), Missies en storyline. Als ik zou moeten kiezen welke stad de beste is zou ik toch vice city kiezen, deze stad is veel kleurrijker en leuker dan san andreas. Maar al bij al blijft gta san andreas de beste gta, en dat komt dan voornamelijk door z'n vele mogelijkheden...

GTA: Vice City: 9,2/10

GTA: San Andreas: 9,3/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    3

  • GTA-The-Best

    3

  • stano666

    3

  • aznstryker

    2

Gta San Andreas. Zoals Xclusive al zei, je kan er alles zwemmen, vliegen in vliegtuigen, je kan vriendinnen 'krijgen' daar kan je mee daten, etc. Dan kan bij de andere GTA's niet. En SA is ook veel groter. Kortom: In SA is gewoon meer te doen dan bijv in VCS. :Y

Gr,

Michiel23 :sigaar:

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA vice city stories het beste.

Om dit hoogstandje op een handheld te krijgen, geweldig niet? :D

Ik vind deze de beste omdat je hier gewoon veel meer nieuwe mogelijkheden hebt; zwemmen (was wel al bij SA), Fire Copter, air ambulance, beach patrol,...

San Andreas was ook wel fijn, maar een beetje te groot.

Daarom vind ik GTA vice city stories de beste. (Klein maar fijn)

Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

gta san!, daar kun je egt lkkr vet cool stunten man. en al helemaal met cheatdevice (ook al doe ik niet aan die iligale toestand :puh: )

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt totnogtoe GTA2 nog altijd het beste.

Goede sweer, goede multi-player, mooie steden, lage systeemeisen, leuke missies, veel leuke mogelijkheden en als een van de (in verhouding) steeds minder wordende GTA's ook op de PC (Rockstar laat met GTA Advance, LCS en VCS laten de PC totaal in de steek... Zeer triest).

Wat mij betreft is het vanaf GTA2 geen een GTA gelukt om al het bovenstaande in zich te hebben, ookal komt Grand Theft Auto III daar wel aardig dicht bij in de buurt. (Helaas alleen geen multi-player, op geen een versie!)

Dus omdat er geen GTA Classics / GTA Advance instaan heb ik maar voor GTA III gekozen.

En ja, ik heb alle GTA's (behalve GTA: Liberty City Stories, maar die koop ik binnenkort).

Dus Rockstar, laat alsjeblieft weer die magie en orginaliteit van vroeger herleven... :-(

Groeten, GTA2 Gamer.

Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

mijne:

1.san andreas(lkkr stunten)

2.gta vice city stories(gwn leuk)

3.gta III(met dat ghost town leukt me wel geheimzinnig :bonk: )

4.liberty city stories(gwn leuk)

5.gta ......um ja :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik vind ze ook allemaal vet (vanaf gta 3) , ik vind sa nog het best..

maar er komt in oktober een gta 4 uit...nog mooier :7

Ik vindt totnogtoe GTA2 nog altijd het beste.

Goede sweer, goede multi-player, mooie steden, lage systeemeisen, leuke missies, veel leuke mogelijkheden en als een van de (in verhouding) steeds minder wordende GTA's ook op de PC (Rockstar laat met GTA Advance, LCS en VCS laten de PC totaal in de steek... Zeer triest).

Wat mij betreft is het vanaf GTA2 geen een GTA gelukt om al het bovenstaande in zich te hebben, ookal komt Grand Theft Auto III daar wel aardig dicht bij in de buurt. (Helaas alleen geen multi-player, op geen een versie!)

Dus omdat er geen GTA Classics / GTA Advance instaan heb ik maar voor GTA III gekozen.

En ja, ik heb alle GTA's (behalve GTA: Liberty City Stories, maar die koop ik binnenkort).

Dus Rockstar, laat alsjeblieft weer die magie en orginaliteit van vroeger herleven... :-(

Groeten, GTA2 Gamer.

gta2 is slecht!!!

en gta sa heeft wel multiplayer! _O_

www.sa-mp.nl

als je dat download zit jij te multiplayeren met gta sa

>>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten! Als je nog iets toe wilt voegen kan dat met de EDIT knop. Bij deze samengevoegd! ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...