Jump to content

Welke GTA is tot nu toe echt de beste

Welke GTA?  

377 leden hebben gestemd

1. 1. Welke vind je beste tot nu toe

• GTA Vice City Stories
      31
    • GTA Liberty City Stories
      32
    • GTA San Andreas
      115
    • GTA ViceCity
      51
    • GTA III
      10
    • GTA IV
      111

Recommended Posts

• Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

3

• GTA-The-Best

3

• stano666

3

• aznstryker

2

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Gta vcs vind ik het leukst.

Omdat ik geen ander heb.

Gta sa heb ik wel is bij me neef gespeelt.

Edit:

Gta2 heb ik vroeger gehad op me oude pc.

Edit:

Sa vind k het leukst

Vcs vind ik saai worden

Bewerkt: door zaahed
Geplaatst:

Ik vond GTA SA het leukst.

Daar had je de meeste ruimte en je kon er veel doen. :dans:

Echt leuk dus :dans:

:cya::cya::cya: Don Stracci

Geplaatst:

k kon moeilijk kieze,maar k heb toch gekozen voor SA omdat je daar het meeste kunt,leuke missies,de gangwars :tu: ,enz..

VCS komt op de 2de plaats,ook heel leuk,sfeer is geweldig,empire building ook fun,alleen zijn er iets minder dingen mogelijk dan in SA

en de laatste gta,die op mijn favoriet-lijst staat is LCS, mafia!! 8) ,leuke missies,alleen korte missies en de graphics zijn niet zo mooi als in VCS en SA

greetz :cya:

Geplaatst:

Ik heb een lijstje

Sa 9,8 je kan alles in gta sa maar ik heb nooit zin om hem uit te spelen ben nu met dat graffiti geen zin in

Vcs 9.5 Altijd mooi weer zwemmen kan vliegen ja redelijk

Lcs 9.45 grotere map voor de psp dan vcs

vc 8.7 is bijna hetzelfde als vcs maar wel minder leuk

III 8.5 ik heb hem niet maar familie wel en is wel redelijk

2 6.7 egt een retro game

londen 5.7 niks an

grand theft auto MIJN GROTE TROTS ik heb bijna alle gta's en deze ook ben ik trots op :puh: 8.5 omdat ik er trots op ben :}

jaloers dat ik ze bijna alle gta's heb ?[/font]

ohja en deze ook nog IV JA VET AL GERESERVEERD DAT EEENE PACKET VOOR DE ps3

JA LIJP

Geplaatst:

Ik heb alle GTA's gespeeld waaronder GTA III, vice city en san andreas illegaal (JA er zijn mensen die het toegeven en gta sa heb ik dubbel waaronder een illegaal en een ander legaa euh vraag me niet waaroml)

GTA SA: 9,8/10 (gewoon goed) :D

GTA VCS: 9,2/10 (heeft een unieke gameplay) :tu:

GTA VC: 8,7 (story mode is goed) ^_^

GTA LCS: 7,8 (er missen dingen die een gta echt kan uniek maken) :Y

GTA III: 6,3 (valt tegen geen wapen sets, motors en weinig mini missions maar was wel de aller eerste 3d pov gta) :N

GTA II: 6.0 (RETRO maar leuk voor een tijdje) :bonk:

GTA I: 5,7 (Gewoon GTA) :zz:

CONCLUSIE: YEAH GTA GTA ik hou van GTA een van de best groeiende games ooit 0_00_00_00_0

PS: ik hou van emoticons :engel::engel: en wees niet boos op mijn commentaar :cya::cya::cya:

Geplaatst:

gta san andreas dude ja kan er alles in doen + het is een zeer groot speel gebied :tu: deze is werkelijk de beste gta tot nu toe geen twijfel mogelijk _O_

Geplaatst:
Beste mensen als hier al een topic over bestaat mijn excusses dan ik heb hem toch even gemaakt om jullie meningen te weten, en te weten welke GTA echt de beste is of die jullie het beste vinden

dus je kan stemmen en schrijf a.u.b. erbij waarom je het vind :cya::cya:

ik vind gta san andreas tot nu echt de beste, omdat je kan zwemmen onderwater, gwn zwemmen, vliegen in vliegtuigen, betere gameplay, auto's tunen en er is een opdracht dat je naar LC kan! met andere woorden het spek is helemaal te gek!!! NADEEL: als je em hebt uitgespeelt is na 2 dagen niks meer aan:(

Geplaatst:

San andreas natuurlijk :tu: het spel is uitgebreid, en groot en er zitten veel mogenlijk heden in om te doen :tu:

Geplaatst:

ik vind tot nu toe gta sandandreas het beste omdat je daar veel meer kunt dan in de gta spellen

Geplaatst:

1. SA want die had zo veel ruimte, veel dingen te doen, leuke cheats en multiplayer, humor, goede radiozenders en de beste storyline tot nu toe

2. GTA VC, coole wapens, humor en mooie storyline

3. GTA VCS, Mooier Vice City en leuke en goed bedachte missies

4. GTA LCS, Veel missie!

5. GTA III, Vernieuwend maar geen goede storyline en Claude kan niet praten

Geplaatst:

Bij mij staat San Andreas nog op #1, maar mischien verandered dat als IV uitkomt. ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...