Jump to content

Zal ik speciaal voor GTA-LCS en VCS een PSP kopen?


DJ-JoeY

Zal ik speciaal voor GTA-LCS en VCS een PSP kopen?  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. Zal ik speciaal voor GTA-LCS en VCS een PSP kopen?

    • Ja , wel als je een echte fan bent
      35
    • Ja , als je veel reist
      10
    • Nee wacht maar gewoon op een PC versie
      6
  2. 2. Welke GTA eerst kopen als ik dan een PSP heb! ?

    • Vice City Stories
      33
    • Liberty City Stories
      18


Recommended Posts

Dit probleem hebben wel meer mensen, hier even mijn raad. Als je de spellen echt leuk en goed vind en je weet dat je ze veel gaat spelen is het zeker wel de moeite waard om een PSP ervoor te kopen. Je hebt 2 topgames, en je hebt er normaalgesproken meer dan 3 maanden plezier aan allebei als je voor de 100% gaat. Als je denkt dat het wel goeie spellen zijn, maar dat ze nou ook alweer niet zo goed zijn, dan zou ik het logischerwijs niet doen. Aan een PSP met Vice City Stories en Liberty City Stories ben je minimaal 200 euro kwijt als je hem tweedehands koopt, nieuw zelfs 300 euro. Je moet het echt voor jezelf beslissen of je ze leuk genoeg vind, ik heb ze allebei uitgespeeld en ik vind het topgames, en ik heb er erg veel plezier aan gehad en het is een PSP zeker wel waard vind ik. Daarnaast kan je natuurlijk ook nog andere spellen kopen voor je PSP, maar voor deze 2 games zou ik hem ook kopen als je ze echt leuk vind. En misschien komt San Andreas Stories ook in de toekomst, dan zou ik hem al helemaal kopen voor 3 Gta's.

Ik zou eerst beginnen met Liberty City Stories, hier heb je minder functies dan bij Vice City Stories en hij kan dus tegenvallen als je eerst Vice City Stories koopt. Niet dat het geen leuk spel is, maar je vind bijna nooit de oudere versie echt super leuk als je de nieuwere versie hebt gespeeld met heel veel verbeteringen.

Hopelijk heb je hier wat aan :sigaar:

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toen er op dit forum zoon hype rond GTA:VCS was een PSP aangeschaft. Eigenlijk speciaal voor de GTA's, natuurlijk met in mijn achterhoofd dat er veel meer spellen voor de PSP waren, en de PSP gewoon veel mogelijkheden biedt. Dus als je het geld hebt, en je kan het goed missen, zou ik hem zeker aanschaffen voor de GTA-reeks. Verder is het ook zonde van je geld als je het niet leuk vind ofzo, dus probeer het eerst een keer bij een vriend ofzo, of in een winkel waar een PSP bespeelbaar is. Als je het dan echt leuk vind moet je je eigenlijk ook even afvragen of het niet snel gaat vervelen. Dan is het ook wel zonde. Maar als je een doorzetter :engel: bent en je wil GTA gewoon voor 100% uitspelen, wat bij GTAVCS toch echt een stuk moeilijker is dan een willekeurige andere GTA op de PC (imo) dan moet je het zeker doen. Natuurlijk moet je de forumleden niet jou beslissingen laten maken en als de meerderheid 'JA' stemt moet je niet gelijk blindelings een PSP met VCS gaan halen. Denk er nog eens goed overna en bekijk je potomonaille (hoe schijf je dat ??) eens goed. Maak vooral geen overhaaste beslissing. En uiteindelijk moet je het allemaal zelf besslissen. Reis je veel? Dan is het leuker denk ik. Want als je niet veer reist dan speel ik liever op de PC dan op de PSP. Maargoed succes met je besluit en maak de juiste keuze voor jou!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een dillemma.

Ik zou de psp kopen als je veel reist of een echte fan bent.

Ik heb ook speciaal voor de GTA serie een psp gekocht, en ik heb er nog steeds geen spijt van.

Ik zou misschien eerst nog even afwachten of rockstar spellen voor de psp blijft maken, want als het bij deze 2 games stopt is het nogal geldverkwisting om speciaal daarvoor een psp te kopen.

Maar volgens mij zal rocktar wel games blijven maken.

Verder zou ik eerst lcs kopen en dan pas vcs, omdat lcs van mindere kwaliteit is dan vcs en als je lcs als tweede koopt het nog wel eens zou kunnen tegenvallen. Maar die keuze is natuurlijk volledig aan jou.

edit: M4X heeft hetzelfde over de games gezegd, sorry, dat had ik niet door.

Jorair

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Precies , maar ik denk dat rockstar het afsluit bij San Andreas Stories , en dan verder gaat op de Next gen ;) maar ja ik denk tog dat ik er 1 ga kopen want ik vindt he took wel leuk andere game's te doen als ik bijvoorbeeld bij m'n oma op de bank zit :engel::puh:

Bewerkt: door DJ-JoeY
Link to comment
Delen op andere websites

als je een echte fan bent dan zou ik zeker een psp kopen met vice city stories want het is het zeker waart

k zou vcs eerst kopen want ik vind die vetter maar als je het echt puur voor het verhaal doet zou ik lcs ook kopen

conclusie: ja je moet een psp kopen (ook als je het niet voor gta doet want je kan natuurlijk ook nog andere vette spelle voor je psp kopen)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zal ik dat zeker doen. Ik ga ze net als jou ook allebei kopen. Als ik jou was zal ik eerst de PSP kopen en dan GTA LCS. Daarna GTA VCS, of natuurlijk allebei. Als je een echte GTA-fan ben, zal ik ze echt wel állebei kopen. Of je reist of niet, is het al harstikke leuk om ze te kopen. Ik reis alleen in de vakanties, dus niet erg veel, maar ik vind thuis gamen met een PSP in mijn hand al heel erg leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hum . Ik kan niet voor jou beslissen. Die keuze en het geld licht voorledig bIj je zelf maar . Liberty city stories is een erg leuk spel . Die missie's zijn leuk om, er in de vakantie mee door te komen . Of sávond op de bank . Het spel is groot en je vermaakt je er erg aan . Vice city stories Kom je heel veel te ontdekken . Het is een fantastisch spel . Heel groot . Ontzettend mooi . En zat speel vermaak . Natuurlijk hoef je niet alleen een psp te kopen voor gta . Er zijn nog zat andere leuke spellen waar jij je vast en zeker kostelijk mee kan vermaken . Ook kun jij je vast wel vermaKen met het aantal films . Dat je bij de meeste winkels voor 9 euro al kan krijgen . Of dit voor jou genoeg redens zijn om hem te kopen : Geen idee . Maar ik hoop het wel want ik heb het gedaan . En ben er nog steeds tevreden mee :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Speciial_marc.5 :

Hum . Ik kan niet voor jou beslissen. Die keuze en het geld licht voorledig bIj je zelf maar . Liberty city stories is een erg leuk spel . Die missie's zijn leuk om, er in de vakantie mee door te komen . Of sávond op de bank . Het spel is groot en je vermaakt je er erg aan . Vice city stories Kom je heel veel te ontdekken . Het is een fantastisch spel . Heel groot . Ontzettend mooi . En zat speel vermaak . Natuurlijk hoef je niet alleen een psp te kopen voor gta . Er zijn nog zat andere leuke spellen waar jij je vast en zeker kostelijk mee kan vermaken . Ook kun jij je vast wel vermaKen met het aantal films . Dat je bij de meeste winkels voor 9 euro al kan krijgen . Of dit voor jou genoeg redens zijn om hem te kopen : Geen idee . Maar ik hoop het wel want ik heb het gedaan . En ben er nog steeds tevreden mee

________________________________________________________

Reactie op : Speciial_marc.5

Jazeker , maar weetje ik vraag gewoon hulp van de REAL gamers :D en inderdaad ik en me brow Lil.Romio zatten een beetje te chillen en toen schoot ons in de kop om een PSP te gaan kopen :puh:

________________________________________________________

Mastermind :

Ik kan het je zeker aanraden als je echte fan bent

(heb ik ook trouwens gedaan)

en als je de psp koopt koop er dan meteen vcs en lcs bij

conclusie: een zekere aanrader

________________________________________________________

Reactie op mastermind :

Jazeker ik kreeg het idee eigelijk om een PSP te kopen toen VCS uit kwam ik speel namelijk VC al 4 jaar :sigaar:

Mischien is dit handig voor anderen :engel::puh: :

Favorite GTA : Vice City

Favorite Console : PSP ( Ik speel altijd in Media Markt :D^_^^_^:clown: )

Favorite Hoofdcaracter : Toni Cipriani

Favorite GTA op een console :puh: : VCS , of LCS :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hard stikke veel aan een psp. Heb er zelf ook 1, maar als je het alleen maar vor 2 spellen doet moet je het niet doen. Je kan nog veel meer leuke spellen kopen. Maar ik zou het toch wel doen als ik jou was, en dan zou ik eerst VCS kopen mischien later Liberty.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...