Jump to content

Zal ik speciaal voor GTA-LCS en VCS een PSP kopen?


DJ-JoeY

Zal ik speciaal voor GTA-LCS en VCS een PSP kopen?  

53 leden hebben gestemd

  1. 1. Zal ik speciaal voor GTA-LCS en VCS een PSP kopen?

    • Ja , wel als je een echte fan bent
      35
    • Ja , als je veel reist
      10
    • Nee wacht maar gewoon op een PC versie
      6
  2. 2. Welke GTA eerst kopen als ik dan een PSP heb! ?

    • Vice City Stories
      33
    • Liberty City Stories
      18


Recommended Posts

Ik heb ook een PSP gekocht (zodra hij in Europa gereleased werd, 1 september 2005), speciaal voor LCS. Dit had ik gedaan omdat ik een slechte PC had die geen GTA aankon, hoger dan GTA2. Ik wou ook eens een 3D GTA spelen. Later heb ik dan toch een PC gekocht om de volledige trilogy te kunnen spelen. Als ik jou was zou ik eerst LCS kopen, en als je hem hebt uitgespeeld VCS. Ik zeg dit uit ervaring. Ik had GTA Vice City ook samen gekocht met GTA San Andreas. Na even GTA VC gespeeld te hebben wou ik natuurlijk meteen die 'geweldige game waar iedereen over spreekt' eens gaan verkennen. Dit had ik beter niet gedaan want ik vind GTA Vice City niet zo leuk, door de grote gelijkenis met GTA III, en de slechtere graphics en gameplay, vergeleken met GTA San Andreas.

Conclusie: Koop een PSP, met LCS. Voor VCS heb je nog genoeg tijd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste vriend

Een PSP (PlayStation Portbale) is een echte aanrader het is geen geldverspilling dat kan ik jou wel vertellen bovendien als je op reis gaat kan je het zo meenemen heel handig en je kan het beste voor de PSP (PlayStation Portable) GrandTheftAuto ViceCityStories kopen dat schijnt een echte topper te zijn en het is een hele goede titel voor de PSP (PlayStatio Portable) kijk LCS ( Liberty City Stories) dat schijnt nogaal een saai spel te zijn... je kan er weinig als ik het zo hoor in Vice City kan je het meest dus neem VC maar is veel leuker hele leuke missies en leuke voertuigen nieuwe dingen .. veel succes met kiezen :cya:

-----------------------------

xmas800km0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook speciaal voor GTA VCS een PSP gekocht.

Ik heb GTA LCS op de PS2 maar toen ik hoorde dat GTA VCS exclusief naar de PSP kwam heb ik een PSP gehaald.

En een psp is ook handig als bijv. mp3 speler, mp4 speler(filmpjes dus) fotoviewer.

En binnenkort komen er ook nieuwe dingen voor de PSP zoals Navigatie en een Fotocamera.

En welk spel je eerst koopt moet je natuurlijk zelf weten maar ik zou(net als mensen hierboven) eerst GTA LCS doen omdat als je eerst GTA VCS doet GTA LCS tegenvalt.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga in januari de PSP kopen, ongeveer als ik jarig ben, ongeveer 4 januari. Ik koop zelf gelijk een 2GB memorystick voor de muziek en natuurlijk voor Liberty City Stories en Vice City Stories, die ik zelf heel belangrijk vind. Ook kun je misschien een spel die er veel op lijkt nog kopen: Scarface: The World Is Yours. Maar om speciaal een PSP te kopen voor de nieuwste twee GTA's zou ik zeker doen, daarvoor heb ik ook de PS2 veroorloofd: GTA3, Vice City en San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het beter niet kunt doen (tenzij je erg veel geld hebt of je echt de grootste fan ter wereld bent), omdat, als je de psp toch alleen voor LCS en VCS koopt, €350 wel erg veel geld is. Ik had de mijne ook eerst alleen voor LCS gekocht en kreeg er later spijt van. Nu heb ik er een paar andere spellen bij en gebruik ik em ook als mp3 speler (af en toe) en nou heb ik er ook geen spijt meer van. Je moet er echt goed over na denken als je alleen een psp wil kopen voor 2 spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik Wil iedereen graag bedanken voor het stemmen en comentaar , dit topic mag gesloten worden mijn besluit is geworden er een te gaan kopen :)

>>> Door SummerBase: Uw wens is mijn bevel, verder wil ik je namens iedereen die je geholpen heeft feliciteren met je toekomstige PSP. :D<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...