Jump to content

Het Stadion


The Peppers

Recommended Posts

Halloo :)

ik ben hier nieuw dus " Hallooo "

ik heb gtaIII al lang maar ik heb me altijd afgevraagd wat er in het stadion is ..

Ik heb het spel aan 10 keer uitgespeeld ofzo maar vliegen met een dodo kan ik niet en met een auto graak je niet over het het van het stadion :?

- * Zou er iemand me willen vertellen hoe je in het stadion komt

- * Of een filmpje maken zodat ik er naar kan kijken :):)

of gewoon alledrie :puh:

alvast bedankt :):)

Ceke_redhotchilipeppers69 ^_^

Halloo :)

ik ben hier nieuw dus " Hallooo "

ik heb gtaIII al lang maar ik heb me altijd afgevraagd wat er in het stadion is ..

Ik heb het spel aan 10 keer uitgespeeld ofzo maar vliegen met een dodo kan ik niet en met een auto graak je niet over het het van het stadion :?

- * Zou er iemand me willen vertellen hoe je in het stadion komt

- * Of een filmpje maken zodat ik er naar kan kijken :):)

of gewoon alledrie :puh:

alvast bedankt :):)

Ceke_redhotchilipeppers69 ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Halloo :)

ik ben hier nieuw dus " Hallooo "

ik heb gtaIII al lang maar ik heb me altijd afgevraagd wat er in het stadion is ..

Ik heb het spel aan 10 keer uitgespeeld ofzo maar vliegen met een dodo kan ik niet en met een auto graak je niet over het het van het stadion :?

- * Zou er iemand me willen vertellen hoe je in het stadion komt

- * Of een filmpje maken zodat ik er naar kan kijken :):)

of gewoon alledrie :puh:

alvast bedankt :):)

Ceke_redhotchilipeppers69 ^_^

Hallo ceke_redhotchilipeppers69, allereerst van Harte welkom op het forum :cya:

Om even op je vraag in te gaan: Er is helemaal niets in het stadion. Als je er graag heen wilt vliegen moet je eens een kijkje nemen in >DIT< topic, daar wordt door Bling en mij uitgelegd hoe je moet vloegen. Ik zal nu voor jou ook even een filmpje maken naar het stadion. Ik edit mn post een nieuw bericht zo.

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

- * Zou er iemand me willen vertellen hoe je in het stadion komt

- * Of een filmpje maken zodat ik er naar kan kijken :):)

Allereerst natuurlijk hartelijk welkom op het Forum :Y

Laat ik je gelijk even bekend maken met de Zoekfunctie, waarmee je praktisch gezien elk onderwerp dat al eerder op het Forum besproken is terug kunt vinden. Het stadion uit GTA III is namelijk al eens besproken, waardoor je met de Zoekfunctie één van die oude topics op kon zoeken om antwoord te krijgen op je vragen. Maar aangezien je nieuw bent kun je dit allemaal nog niet weten, dus ik zal je even verder helpen. ;)

Zoals je zelf al zegt kun je in het stadion komen met behulp van de Dodo, maar het is erg lastig om te vliegen in Liberty City, dus dat kost erg veel tijd om te doen. Mocht je dat wel graag willen, gebruik deze handleiding van 8-Ball dan eens:

Pak een dodo op het vliegveld en ga naar de startbaan, ga heel recht over de startbaan heen, kijk nu aan de zijkant, druk als je rijd op onder (pc num6) totdat je vonken ziet, als je los laat ga je de lucht in, je moet als de dodo als hij te ve omhoog is naar beneden drukken totdat hij weer recht is, even later gaat hij naar onderen en moet jij ook een halve seconde onderen in drukken dan gaat hij weer recht, even later gaat alles vanzelf. Maar als je heel snel stuurt ga je neerstorten. Probeer de Unique Jumps te vermijden en vlieg niet van de kaart af!

Als dat te moeilijk is, is de enige mogelijkheid die ik nog voor je kan verzinnen het gebruik van een hoog voertuig, waarmee je over de deuren springt. Of dat mogelijk is weet ik niet zeker, maar dat moet je dan maar even proberen. Een Flatbed of Coach lijkt me het beste voertuig om te gebruiken.

Veel succes ermee! ;)

Edit >> Ik zie dat je al had geprobeerd om met behulp van een voertuig het stadion binnen te komen, dus vergeet die optie maar :clown: De Dodo is dan het enige wat nog kan helpen als je het stadion van binnen met je eigen ogen wilt zien. Mocht je genoegen nemen met een filmpje, dan moet je nog even wachten op Bassiej26.

Edit @ hieronder >> 'Remember'? Je bent hier nieuw en hebt nog nergens gezegd dat je een PlayStation gebruikt hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, dat is ook gebeurd ;)

Ik ben naar de dodo gegaan, en daarna naar het stadion gevlogen. Daar heb ik mezelf laten neerstorten waardoor ik dus +/- 2m door het gras heen val. Je hebt wel even van het stadion kunnen 'genieten'. Verder wist je eigenlijk al wat er was, omdat je zei dat je het spel al een aantal keer uitgespeeld had, in the outro, na de laatste missie 'the exchange' zie je ook het stadion langs komen. ;)

Maar hier dus het filmpje :

>Klik< Hij is nog niet online maar hij komt eraan als ik YouTube moet geloven.. Hij staat officieel LIVE nu :)

[ Wat later, ik had wat problemen met het uploaden via google video, daarom is het YouTube geworden.. ]

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

jah oke ik em da spel uitgespeeld ma da is al 2 jaar gelede want ik em in die 2 jar Vice City en San Andree gespeeld , maar het stadion kwam toch niet in the outro ofwel :puh:

ciaooo

wolaaah bedank gast :)

Bewerkt: door ceke_redhotchilipeppers69
Link to comment
Delen op andere websites

ik speel PLAYSTATION remember :D

Dan heb je geluk! Met de playstation versie bestaat er namelijk een mogelijkheid om in het stadium te geraken met een auto! Je moet hiervoor helaas wel gebruik maken van enkele codes (één van deze codes is naar mijn weten alleen voor de ps2 beschikbaar, en daarom is deze mogelijkheid dus alleen mogelijk op de ps2). Ik zal hieronder eens uitleggen hoe dit precies in zijn werk gaat.

  • Neem een Esperanto als voertuig.
  • Gebruik de volgende code: R1, L1, R2, L1, , R1, R1, ▲ (Zeer veel grip op de weg).
  • Rij naar de parkeerplaats, die tegenover de trappen ligt die lijdt naar de ingang van het stadium(die dus dicht is).
  • Gebruik hierna de volgende code: ▲, ↑, →, ↓, □, R1, R2 (Slomere Gameplay --> Ps2 only).
  • Rij nu met de Esperato de trappen omhoog richting de linkerkant van het hek (poort). Als je ongeveer 3/4 van de trappen bent omhoog gereden druk je op L3, waardoor je auto omhoog zal springen. Als je een goede timing hebt zul je erin slagen om met de Esperanto de muur van het stadium te raken en erop tot stilstand komen.
  • Je kunt nu uit je wagen stappen, om vervolgens het stadium van de binnenkant te verkennen.

Hopelijk heb je wat aan deze tips. :)

@ Bericht hieronder: Die "L" wil zeggen "pijltje naar links". Dat was een foutje aan mijn kant, sorry daarvoor. Het staat nu wel goed. ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

wa wilt die L zegge ???????

L = Left (linkerschouderknop)

R = Right (rechterschouderknop)

Aangezien de PS2 twee schouderknoppen heeft aan elke kant gebruikt men dus L1 (linker bovenste schouderknop), R1 (rechter bovenste schouderknop) etc.

Er staat zowel 'L1' als 'L' (zonder 1 of 2 dus) in de cheat, ik denk dat daar onduidelijkheid over ontstaan is. ;)

[*] Gebruik de volgende code: R1, L1, R2, L1, L, R1, R1, ▲ (Zeer veel grip op de weg)

wa wilt die L zegge ???????

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...