Jump to content

Het Stadion


The Peppers

Recommended Posts

Nu snapek er niks meer van :puh:

Zoals ik in mijn edit al zei: Met die 'L' bedoel ik "pijltje naar links". Waarschijnlijk hebben VforV en Bassiej26 mijn edit niet gelezen en dus een verkeerd beeld gekregen van mijn antwoord.

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

The peppers, ik wil hier zeggen als wil leren vliegen met de Dodo je antwoord moet geven want ik heb een filmpje hoe je moet vliegen met de Dodo voor de Play Station 2 :)

Edit: Is het antwoord ja, antwoord op mijn bericht dan ja, en als je dat niet wil nee zegt.

Edit2: Let maar niet op mijn tiepfouten

Greetz, GTA Monster

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel willen leren vliegen met een DODO want ik bak er helemaal niets van :bonk:

ciao :cya:

Dit had ik al eerder in dit topic gepost:

Hallo ceke_redhotchilipeppers69, allereerst van Harte welkom op het forum :cya:

Om even op je vraag in te gaan: Er is helemaal niets in het stadion. Als je er graag heen wilt vliegen moet je eens een kijkje nemen in >DIT< topic, daar wordt door Bling en mij uitgelegd hoe je moet vloegen. Ik zal nu voor jou ook even een filmpje maken naar het stadion. Ik edit mn post een nieuw bericht zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn blik viel op dit topic, en het toeval wil dat ik juist een artikel op WikiGTA heb gezet over het stadion, inclusief screens van de binnenkant.

Het is, zoals eerder in dit topic aangetoond is, mogelijk om met de Dodo te vliegen, maar mijn twee cent is om die Dodo links te laten liggen en het luchtruim te kiezen met de Rhino. Hiervoor heb je de vliegende-auto's-cheat voor nodig (CHITTYCHITTYBB voor de PC, voor andere consoles moet je het even opzoeken) en een startbaan. Om op te stijgen draai je de loop van de Rhino naar achteren en vuur je achter elkaar door, terwijl je gas geeft en de toets voor 'Dodo Up' ingedrukt houdt. Zoals je ziet stijgt de Rhino op, en blijft hij in de lucht, zolang je maar blijft vuren. Je kunt sturen door voorzichtig op de controls voor links of rechts te tikken.

De lange weg aan de westkant van Staunton Island (Die onder de Staunton Lift Bridge loopt, richting het stadion), is ideaal om op te stijgen als je in het stadion wil komen. De weg licht pal voor het stadion, zodat je niet hoeft te sturen.

Zie voor meer info en screens het bovengenoemde artikel.

Link to comment
Delen op andere websites

je weet niet welke sport het andere team beoefent, maar dit is heel duidelijk hoor, voor het ene team is het rugby/american football en voor het andere hockey, waarom nu hockey ?omdat in gta lcs voor de ingang een hockeystick spawnt.zo simpel is het.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo duidelijk is het niet, want Rockstar spreekt zichzelf tegen op dit punt. Op de site heeft men het over voetbalteams, terwijl het veld overduidelijk een rugbyveld is. Wat betreft de hockeystick; daar moet een WikiGTAer in bezit van GTA LCS maar een keer naar kijken, dat zou ik niet weten. In ieder geval beoefenen de Cocks en Beavers dezelfde sport (dus of voetbal, of rugby), want ze spelen tegen elkaar. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...