Jump to content

The Guitar


Ice Banana

Recommended Posts

*tekst*

wat voor een gitaar is dat als ik vragen mag ? welke fabrikant ?

Sorry, maar ik heb echt geen idee, er staat boven op PARRO7 of PARR07

Versterker is een PG-01.

Het is een PARROT,dus met een T ipv van een 7. Het is een les paul,voor zover ik kan zien zonder een carved top,ook heeft hij een andere routing(2 potmeters+1 switch i.p.v. 4 potmeters+1 switch, en de zit switch op een andere plek.)namelijk die van een les paul jr. maar dan met een switch(dat is een les paul die ook niet carved is,maar de junior heeft de switch op een andere plek.). Maar in tegenstelling tot de les paul jr. heeft deze net als een gewone les paul 2 humbuckers i.p.v. 1 p-90 singlecoil.

Dit is een gewone Gibson Les Paul:

1207010888_gibson.jpg

Dit is een Gibson Les Paul jr.:

1955-les-paul-junior.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    268

  • GwnHugo

    193

  • NickyHendriks

    103

  • StijnGTA

    74

Top Posters In This Topic

Posted Images

*tekst*

wat voor een gitaar is dat als ik vragen mag ? welke fabrikant ?

Sorry, maar ik heb echt geen idee, er staat boven op PARRO7 of PARR07

Versterker is een PG-01.

Het is een PARROT,dus met een T ipv van een 7. Het is een les paul,voor zover ik kan zien zonder een carved top,ook heeft hij een andere routing(2 potmeters+1 switch i.p.v. 4 potmeters+1 switch, en de zit switch op een andere plek.)namelijk die van een les paul jr. maar dan met een switch(dat is een les paul die ook niet carved is,maar de junior heeft de switch op een andere plek.). Maar in tegenstelling tot de les paul jr. heeft deze net als een gewone les paul 2 humbuckers i.p.v. 1 p-90 singlecoil.

Dit is een gewone Gibson Les Paul:

*plaatje*

Dit is een Gibson Les Paul jr.:

*Plaatje*

Bedankt, nu kan er wat meer over vinden!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal mijn gitaar dan ook wel even posten. Het is een linkshandige fender stratocaster met daarnaast mijn vox versterker. Met daarboven een stukje van mijn Beatles poster :7

reacties zijn welkom ^_^

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

CorrectHost mooie gitaar ! :puh:

ik ben een beginnende elektrische gitaar (heb anderhalve jaar akoustische gitaar gespeeld)

Zelf heb ik een zwart witte squier.

en ik heb een mooi filmpje die de meeste mensen vast hebben gezien ;) maar toch, deze gast is goed ..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is mijn gitaar:

st1.jpg

st2.jpg

st3.jpg

Een simpele Squier Stratocaster. Binnenkort wil ik een nieuwe gitaar,ook weer een Stratocaster maar dan een Fender of één uit losse onderdelen samengesteld.(De foto's zijn slecht want ze zijn met mijn mobieltje gemaakt.)

Link to comment
Delen op andere websites

hmm een strat vind ik eigenlijk de mooiste gitaar die er is. heb het niet zo op de uiterlijk van een gibson gitaar

Een stratocaster vind ik meer een rockgitaar. Ik heb zelf een Yamaha EG120, net een Fender, maar ben momenteel aan het sparen voor een Jackson. :) <3 metal

rhoads_24.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...