De Stofzuiger Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 *tekst* wat voor een gitaar is dat als ik vragen mag ? welke fabrikant ? Sorry, maar ik heb echt geen idee, er staat boven op PARRO7 of PARR07 Versterker is een PG-01. Het is een PARROT,dus met een T ipv van een 7. Het is een les paul,voor zover ik kan zien zonder een carved top,ook heeft hij een andere routing(2 potmeters+1 switch i.p.v. 4 potmeters+1 switch, en de zit switch op een andere plek.)namelijk die van een les paul jr. maar dan met een switch(dat is een les paul die ook niet carved is,maar de junior heeft de switch op een andere plek.). Maar in tegenstelling tot de les paul jr. heeft deze net als een gewone les paul 2 humbuckers i.p.v. 1 p-90 singlecoil. Dit is een gewone Gibson Les Paul: Dit is een Gibson Les Paul jr.: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 *tekst* wat voor een gitaar is dat als ik vragen mag ? welke fabrikant ? Sorry, maar ik heb echt geen idee, er staat boven op PARRO7 of PARR07 Versterker is een PG-01. Het is een PARROT,dus met een T ipv van een 7. Het is een les paul,voor zover ik kan zien zonder een carved top,ook heeft hij een andere routing(2 potmeters+1 switch i.p.v. 4 potmeters+1 switch, en de zit switch op een andere plek.)namelijk die van een les paul jr. maar dan met een switch(dat is een les paul die ook niet carved is,maar de junior heeft de switch op een andere plek.). Maar in tegenstelling tot de les paul jr. heeft deze net als een gewone les paul 2 humbuckers i.p.v. 1 p-90 singlecoil. Dit is een gewone Gibson Les Paul: *plaatje* Dit is een Gibson Les Paul jr.: *Plaatje* Bedankt, nu kan er wat meer over vinden!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Ik zal mijn gitaar dan ook wel even posten. Het is een linkshandige fender stratocaster met daarnaast mijn vox versterker. Met daarboven een stukje van mijn Beatles poster reacties zijn welkom Bewerkt: 23 februari 2009 door PowerPats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Is dat een vox buizen/lampen verserker? En is dat een Fender u.s.a.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 een Fender USA Strat Deluxe met een vox Da5 Classic zonder buis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Nice! Vox vind ik zelf het beste merk amp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 ja vind ik ook, lekker veel effecten en styles en de Beatles gebruikten ook vox dus vond het wel leuk om ook zo een vox te hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Maar sowieso vind ik de klank van Britse versterkers zoals Orange's,Marshalls en Vox'en veel mooier dan een Amerikaanse zoals een Line 6 of Peavey en dergelijke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Mijn: Epiphone Les Paul Special Model II Vintage Sunburst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ajaco Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 CorrectHost mooie gitaar ! ik ben een beginnende elektrische gitaar (heb anderhalve jaar akoustische gitaar gespeeld) Zelf heb ik een zwart witte squier. en ik heb een mooi filmpje die de meeste mensen vast hebben gezien maar toch, deze gast is goed .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 En dit is mijn Les Paul : Stickers zelf gemaakt. Maar nee, ik heb geen echte gitaar, hoewel sommige mensen hier wel echt ontzettend mooie hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Dit is mijn gitaar: Een simpele Squier Stratocaster. Binnenkort wil ik een nieuwe gitaar,ook weer een Stratocaster maar dan een Fender of één uit losse onderdelen samengesteld.(De foto's zijn slecht want ze zijn met mijn mobieltje gemaakt.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 hmm een strat vind ik eigenlijk de mooiste gitaar die er is. heb het niet zo op de uiterlijk van een gibson gitaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2009 hmm een strat vind ik eigenlijk de mooiste gitaar die er is. heb het niet zo op de uiterlijk van een gibson gitaar Een stratocaster vind ik meer een rockgitaar. Ik heb zelf een Yamaha EG120, net een Fender, maar ben momenteel aan het sparen voor een Jackson. <3 metal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2009 Volgende maand krijg ik deze gitaar en ik ga er dan een Marshall versterker bij kopen : Billie Joe Armstrong Les Paul Junior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.