Jump to content

The Guitar

Ice Banana

Recommended Posts

Ik heb even een vraagje een hammer on is toch dat je met je vingers een snaar aantikt zonder dat je de snaar zelf aanslaat ?

Maar hoe werkt dit dan.

17h20

als er bijv 17 hammer 20 staat moet ik dan de 17de fret aanslaan en dan gelijk hetzelfde doen met de 20ste zonder de snaar te hebben aangeslagen met je strumhand. dat is het toch eigenlijk ?

Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

268

• GwnHugo

193

• NickyHendriks

103

• StijnGTA

74

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgende maand krijg ik deze gitaar en ik ga er dan een Marshall versterker bij kopen :dans: :

Billie Joe Armstrong Les Paul Junior

*Plaatje*

_O_ Dat zijn zulke gave gitaren. Dat p90 element klinkt geweldig,echt een goede keuze :tu: .

Delen op andere websites

Ik wilde mijn elektrische gitaar meenemen naar Australië, maar denk niet dat dat gaat lukken. Nou wil ik wel gaan oefenen in down under, maar weet iemand wat een gitaar huren kost, en of er eventueel andere mogelijkheden zijn om in Australië goedkoop gitaar te kunnen spelen? Zo nodig op een akoestische, ik ben nog aan het leren :)

Delen op andere websites

Ik wilde mijn elektrische gitaar meenemen naar Australië, maar denk niet dat dat gaat lukken. Nou wil ik wel gaan oefenen in down under, maar weet iemand wat een gitaar huren kost, en of er eventueel andere mogelijkheden zijn om in Australië goedkoop gitaar te kunnen spelen? Zo nodig op een akoestische, ik ben nog aan het leren :)

Waarom gaat dat denk je niet lukken? Kan je je gitaar niet gewoon in een flightcase/gitaarkoffer doen de spanning van de snaren halen(anders kan de neck/neckpocket/headstok breken) en hem net als gewone koffers op die band zetten? En ik meen ook dat (sommige vliegtuigen) een speciale kast hebben voor oversized handbagage.

Delen op andere websites

Waarom gaat dat denk je niet lukken? Kan je je gitaar niet gewoon in een flightcase/gitaarkoffer doen de spanning van de snaren halen(anders kan de neck/neckpocket/headstok breken) en hem net als gewone koffers op die band zetten? En ik meen ook dat (sommige vliegtuigen) een speciale kast hebben voor oversized handbagage.

Ik kan hem niet mee nemen, omdat ik al aan het maximum aantal bagage zit :7

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Euhhmm... ik heb net een gitaar, zie paar pagina's terug, en ik kan nog niet echt liedjes spelen.

Wie weet makkelijke liedjes voor beginners, die gewoon helemaal makkelijk zijn, dus niet alleen intro, maar helemaal!

Alvast bedankt!

@Edit, ik kan nu The Simpsons theme spelen :D

Bewerkt: door Twister24
Delen op andere websites

nirvana-come as you are

is een makkelijk liedje en ook een leuke

|----------------------------------------|

|---------0---0---------2---2---2------|

|-0-0-1-2---2---2-2-1-0---0---0---0-|

en dan heb ik het over dit stukje

Bewerkt: door PowerPats
Delen op andere websites

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...