GwnHugo Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 ik zit ook te denken over deze gitaar: ook een custom les paul dus, maar deze vind ik mooier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik ga misschien deze kopen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik heb net een bas gitaar set besteld om een beetje te leren bassen. Nu nog maar hopen dat hij aankomt . Mooi ding moechy! Ik ben niet zo van de metal meer hard rock, rock, blues en punk. Bedankt. En dan eindelijk degelijke foto's op de versterker na die is een beetje blur.[fotos] Mooi gitaartje heb je daar! *hebbenhebbenhebben* Bedankt . Iedereen zegt dat B.C Rich suckt. Nu vraag ik my af waar zij dit vandaan halen en waarom zij dit vinden. Dus als er mensen zijn die dit ook vinden gelieve even uit te leggen dank u. Ik ben er overigens zeer blij mee als eerste gitaar. Speelt heel nice en zalige donkere tonen. Ik ga misschien deze kopen: Nice gitaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Iedereen zegt dat B.C Rich suckt. Nu vraag ik my af waar zij dit vandaan halen en waarom zij dit vinden. Dus als er mensen zijn die dit ook vinden gelieve even uit te leggen dank u.Ik ben er overigens zeer blij mee als eerste gitaar. Speelt heel nice en zalige donkere tonen.[/color] B.C. rich suckt ook. Ten eerste is de kwaliteit gewoon niet goed. Ik weet niet of je ook op andere gitaren hebt gespeeld, maar als je op een Ibanez speelt merk je dat het toch veel betere kwaliteit is. Ook heeft jouw gitaar zoals je al hebt gezegd geen positiestippen. Bij B.C. Rich gaat het gewoon meer om het uiterlijk dan om de kwaliteit van de gitaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Dat is een mooie gitaar Hugo De Epiphone Black Beauty is echt een top gitaar, ik zou hem kopen als ik jou was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) een andere optie is deze gitaar: De fender stratocaster deluxe powerhouse deze vind ik ook wel vet, maar ik moet ze nog even uittesten. EDIT: als deze er is ga ik deze kopen. Mooiere kleuren vind ik. Bewerkt: 17 augustus 2009 door GwnHugo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Omar- Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Gewoon zo'n onbekend beginners merk. Ik heb eigenlijk nog nooit bass gespeeld dus ik heb maar een goedkoop starterset gekocht om later uit te gaan breiden naar betere bassen en amps als ik hem leuk vind tenminste! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik heb een mooiere versie van de black beauty gezien. Hij lijkt er tenminste wel heel veel op. Het gaat om de epiphone les paul custom ebony. Wat vinden jullie ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) De Black Beauty is mooier dan deze, want je hebt dan 3 humbuckers en dat geeft echt een geweldige sound (Ik heb zelf er eens mee gespeeld ) Ik zou zeggen test ze maar uit Dan weet je welke gitaar het mooiste geluid heeft Bewerkt: 17 augustus 2009 door Metal-Bullets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Iedereen zegt dat B.C Rich suckt. Nu vraag ik my af waar zij dit vandaan halen en waarom zij dit vinden. Dus als er mensen zijn die dit ook vinden gelieve even uit te leggen dank u.Ik ben er overigens zeer blij mee als eerste gitaar. Speelt heel nice en zalige donkere tonen.[/color] B.C. rich suckt ook. Ten eerste is de kwaliteit gewoon niet goed. Ik weet niet of je ook op andere gitaren hebt gespeeld, maar als je op een Ibanez speelt merk je dat het toch veel betere kwaliteit is. Ook heeft jouw gitaar zoals je al hebt gezegd geen positiestippen. Bij B.C. Rich gaat het gewoon meer om het uiterlijk dan om de kwaliteit van de gitaar. Ik vind hem helemaal niet sucken. Heb al op een Ibanez gespeeld. Ik moet wel toegeven dat de nek een beetje beter in de hand ligt. En wat die positiestippen betreft. Ik heb er wel. Maar ze staan op zijkant ipv in het midden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Iedereen zegt dat B.C Rich suckt. Nu vraag ik my af waar zij dit vandaan halen en waarom zij dit vinden. Dus als er mensen zijn die dit ook vinden gelieve even uit te leggen dank u.Ik ben er overigens zeer blij mee als eerste gitaar. Speelt heel nice en zalige donkere tonen.[/color] B.C. rich suckt ook. Ten eerste is de kwaliteit gewoon niet goed. Ik weet niet of je ook op andere gitaren hebt gespeeld, maar als je op een Ibanez speelt merk je dat het toch veel betere kwaliteit is. Ook heeft jouw gitaar zoals je al hebt gezegd geen positiestippen. Bij B.C. Rich gaat het gewoon meer om het uiterlijk dan om de kwaliteit van de gitaar. Ik vind hem helemaal niet sucken. Heb al op een Ibanez gespeeld. Ik moet wel toegeven dat de nek een beetje beter in de hand ligt. En wat die positiestippen betreft. Ik heb er wel. Maar ze staan op zijkant ipv in het midden. De meeste gitaren hebben het allebij, maar alleen op de zijkant is ook goed hoor. Alleen ik begreep van je dat er helemaal geen positiestippen waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Iedereen zegt dat B.C Rich suckt. Nu vraag ik my af waar zij dit vandaan halen en waarom zij dit vinden. Dus als er mensen zijn die dit ook vinden gelieve even uit te leggen dank u.Ik ben er overigens zeer blij mee als eerste gitaar. Speelt heel nice en zalige donkere tonen.[/color] B.C. rich suckt ook. Ten eerste is de kwaliteit gewoon niet goed. Ik weet niet of je ook op andere gitaren hebt gespeeld, maar als je op een Ibanez speelt merk je dat het toch veel betere kwaliteit is. Ook heeft jouw gitaar zoals je al hebt gezegd geen positiestippen. Bij B.C. Rich gaat het gewoon meer om het uiterlijk dan om de kwaliteit van de gitaar. Ik vind hem helemaal niet sucken. Heb al op een Ibanez gespeeld. Ik moet wel toegeven dat de nek een beetje beter in de hand ligt. En wat die positiestippen betreft. Ik heb er wel. Maar ze staan op zijkant ipv in het midden. De meeste gitaren hebben het allebij, maar alleen op de zijkant is ook goed hoor. Alleen ik begreep van je dat er helemaal geen positiestippen waren. Ja ik had ze eerst niet zien staan xD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Mijn broer heeft trouwens een basgitaar. Een Ibanez is het merk. Ik vind het een beetje een metal bass. Dat vindt hij zelf ook dus gaat hij een nieuwe kopen. Een thunderbird pro IV om precies te zijn. Zo ziet die basgitaar er uit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Coole bas gitaar ! Het is toch geweldig om een metal bas te hebben of is metal niet zijn smaak? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Coole bas gitaar !Het is toch geweldig om een metal bas te hebben of is metal niet zijn smaak? nee hij speelt meer rock. Dit is trouwens ook een vette gitaar: Een echte Gibson. Hij kost maar iets in de 600 euro en hij is cool Bewerkt: 18 augustus 2009 door GwnHugo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.