lexus123 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Voor degene die het nog niet wisten: Les Paul is overleden En de gitaar die ik het liefst zou willen over een x-aantal jaar als ik goed gitaar kan spelen, is een Gibson (of Epiphone) Explorer: KLIKJE Reageren
GwnHugo Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Voor degene die het nog niet wisten: Les Paul is overledenEn de gitaar die ik het liefst zou willen over een x-aantal jaar als ik goed gitaar kan spelen, is een Gibson (of Epiphone) Explorer: KLIKJE Dat les paul is overleden weet de gemiddelde gitarist wel. Ook is er al een topic over gemaakt. Hoe gaat het trouwens met gitaar spelen, want je was toch net begonnen? Ik zou trouwens liever een les paul willen dan een explorer. Ik vind de explorer een beetje teveel een showgitaar voor mij. Reageren
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Wie weet er nog een makkelijk nummer voor mij om te spelen? Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Gefeliciteerd met je aankoop wie heeft er iets gekocht? Ik dacht dat jij die Gibson had gekocht? Songs van Nirvana en Green Day zijn vaak easy als je een beginner bent Reageren
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Gefeliciteerd met je aankoop wie heeft er iets gekocht? Ik dacht dat jij die Gibson had gekocht? Songs van Nirvana en Green Day zijn vaak easy als je een beginner bent Kan je er ook eentje noemen? Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Voor degene die het nog niet wisten: Les Paul is overledenEn de gitaar die ik het liefst zou willen over een x-aantal jaar als ik goed gitaar kan spelen, is een Gibson (of Epiphone) Explorer: KLIKJE Dat les paul is overleden weet de gemiddelde gitarist wel. Ook is er al een topic over gemaakt. Hoe gaat het trouwens met gitaar spelen, want je was toch net begonnen? Ik zou trouwens liever een les paul willen dan een explorer. Ik vind de explorer een beetje teveel een showgitaar voor mij. Met gitaar spelen gaat het aardig goed. Kan nu een aantal akkoorden en 3 liedjes. Nummers die ik kan EN DIE IK CORRECTHOST AANDRAAD zijn: Smoke On The Water: Jackass Theme: Jackass Tabs Bad Moon Rising Gitaar Tabs Leren: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Come as you are van Nirvana is erg makkelijk en American Idiot van Green Day is ook makkelijk als je de Power chords onder de knie hebt. Smoke on the water raad ik niet aan, omdat het maar een riff is en geen heel liedje Bewerkt: 23 augustus 2009 door Metal-Bullets Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Come as you are van Nirvana is erg makkelijk en American Idiot van Green Day is ook makkelijk als je de Power chords onder de knie hebt.Smoke on the water raad ik niet aan, omdat het maar een riff is en geen heel liedje Boeiend! Ik heb m'n gitaar nu iets van 1½week en dan is het wel gewoon grappig als je dat ''al'' kan. Ik ga na de zomervakantie op gitaarles bij een man bij mij in de buurt, dus dan leer ik wel hele liedjes. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Smoke on the water is echt te simpel Zo'n beginner is CH toch niet? EDIT: Als je powerchords kan kan je een heel groot deel van de rock muziek al spelen. Nirvana smells like teen spirit, maar ook blink 182 - all the small things. Bewerkt: 23 augustus 2009 door GwnHugo Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik vind het wel boeiend ik wil liever een heel liedje spelen dan een riff maar inderdaad smoke on the water is echt easy Reageren
GwnHugo Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik wil trouwens eens een Hendrix nummer proberen. Welke kan ik het beste kiezen als eerste? Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Purple Haze vind ik redelijk makkelijk om te spelen Het zijn veel Hendrix akkoorden en dat is erg makkelijk. Bewerkt: 23 augustus 2009 door Metal-Bullets Reageren
GwnHugo Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Purple Haze vind ik redelijk makkelijk om te spelen ow ja ff niet aan gedacht p.s.Ah nee, krijg ik die gast van met het verlepte hoofd van nextlevelguitar weer Reageren
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik ga come as you are leren! Thx metal bullets!! en daarna all the small things! thx hugo! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik ga come as you are leren! Thx metal bullets!!en daarna all the small things! thx hugo! Het was eigenlijk meer als voorbeeld voor nummers met powerchords Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.