Metal-Bullets Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Geen thnx Zombie van The Cranberries is ook een aanrader Reageren
GwnHugo Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik heb purple haze er nu eigenlijk al best in zitten. Nu ga ik denk ik sweet child o mine leren. Reageren
Exoit Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik ga come as you are leren! Thx metal bullets!!en daarna all the small things! thx hugo! Het was eigenlijk meer als voorbeeld voor nummers met powerchords Oh maar hij is wel vet en ga hem leren xD Reageren
moechy Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Waar kan je powertabs leren? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Waar kan je powertabs leren? powerchords? EDIT: Wat is na purple haze een goed nummer van jimi hendrix om te leren? Bewerkt: 25 augustus 2009 door GwnHugo Reageren
Exoit Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Thx voor die vid hij is wel hulpzaam! Wie heeft er nog een nummer voor mij om te spelen? Reageren
Platypus Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 EDIT: Wat is na purple haze een goed nummer van jimi hendrix om te leren? Hey Joe Reageren
GwnHugo Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 EDIT: Wat is na purple haze een goed nummer van jimi hendrix om te leren? Hey Joe ok thnx ik ga hem proberen! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 EDIT: Wat is na purple haze een goed nummer van jimi hendrix om te leren? Hey Joe Dat lied ''steunt'' toch op het E akkoord? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 EDIT: Wat is na purple haze een goed nummer van jimi hendrix om te leren? Hey Joe Dat lied ''steunt'' toch op het E akkoord? zou best wel eens kunnen. Alleen dat is nou niet het allerbelangrijkste wat je moet weten. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Jongens! Ik zoek een goede gitaar versterker!! brand maar los!! Op budget: Roland Cube x15 of 30 (afhankelijk van hoeveel watt je wilt) Als je ong. 500 euro hebt te besteden - Peavey Valveking! peavy >>> Door Jowx: Posten met wat meer inhoud doet geen pijn, echt niet.. <<< Ehh sorry, maar wat voor versterkers van Peavey heb jij gebruikt? De Valveking is een buizenversterker met een geweldige prijs/kwaliteitverhouding, en knappe jij als je voor 500 euro een gelijkwaardige versterker vind Reageren
GwnHugo Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Jongens! Ik zoek een goede gitaar versterker!! brand maar los!! Op budget: Roland Cube x15 of 30 (afhankelijk van hoeveel watt je wilt) Als je ong. 500 euro hebt te besteden - Peavey Valveking! peavy >>> Door Jowx: Posten met wat meer inhoud doet geen pijn, echt niet.. <<< Ehh sorry, maar wat voor versterkers van Peavey heb jij gebruikt? De Valveking is een buizenversterker met een geweldige prijs/kwaliteitverhouding, en knappe jij als je voor 500 euro een gelijkwaardige versterker vind daar hoef je bij marshall of fender niet ver voor te zoeken Reageren
jellemuis Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 wie speelde of speel klassike gitaar ik heb al 4 jaar een gitaar een akoestische maar heb er nooit tijd en zin voor gehad om het te leren maar binnenkort ga ik het zoiezo leren want bij mij in de klas gaan we dit jaar leren gitaar spelen en natuurlijk doet iedereen mee ne dan is het natuurlijk leuk als je er net ff beter in bent dan de rest van de klas XD Reageren
moechy Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 wie speelde of speel klassike gitaar ik heb al 4 jaar een gitaar een akoestische maar heb er nooit tijd en zin voor gehad om het te leren maar binnenkort ga ik het zoiezo leren want bij mij in de klas gaan we dit jaar leren gitaar spelen en natuurlijk doet iedereen mee ne dan is het natuurlijk leuk als je er net ff beter in bent dan de rest van de klas XD Gitaar moet je voor jezelf doen omdat jet leuk vind niet om beter te zijn. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 wie speelde of speel klassike gitaar ik heb al 4 jaar een gitaar een akoestische maar heb er nooit tijd en zin voor gehad om het te leren maar binnenkort ga ik het zoiezo leren want bij mij in de klas gaan we dit jaar leren gitaar spelen en natuurlijk doet iedereen mee ne dan is het natuurlijk leuk als je er net ff beter in bent dan de rest van de klas XD Gitaar moet je voor jezelf doen omdat jet leuk vind niet om beter te zijn. ja ik denk ook niet dat je het dan volhoud. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.