GwnHugo Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Zo, na een lange dag gitaar spelen op school kan ik nu Clocks en Use Somebody. Nu nog even The Running Free oefenen. EDIT: Oops, Dubbelpostje. :$ deze is cool Reageren
Forumrunner Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik wil ook een gitaar kopen, maar van mijn vader mag hij niet meer dan 250 euro zijn. Alleen de gitaar. Versterker maakt niks uit. Maar heb ik dan ook wat? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) Ik wil ook een gitaar kopen, maar van mijn vader mag hij niet meer dan 250 euro zijn. Alleen de gitaar. Versterker maakt niks uit. Maar heb ik dan ook wat? Voor een beginnersgitaar is dat zat. EDIT: Hier hebben ze redelijk wat gitaren binnen 250 euro. Bewerkt: 12 september 2009 door Djmaddox Reageren
GwnHugo Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik wil ook een gitaar kopen, maar van mijn vader mag hij niet meer dan 250 euro zijn. Alleen de gitaar. Versterker maakt niks uit. Maar heb ik dan ook wat? welk genre speel je? Als het nog niet zo uitmaakt zou ik een stratocaster nemen, daar zijn haast alle genres op te spelen. Alleen als je metal speelt is zo'n B.C. Rich ofzo natuurlijk cooler. Reageren
moechy Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik wil ook een gitaar kopen, maar van mijn vader mag hij niet meer dan 250 euro zijn. Alleen de gitaar. Versterker maakt niks uit. Maar heb ik dan ook wat? welk genre speel je? Als het nog niet zo uitmaakt zou ik een stratocaster nemen, daar zijn haast alle genres op te spelen. Alleen als je metal speelt is zo'n B.C. Rich ofzo natuurlijk cooler. Ja heb er ook zo een. Alleen is de vorm niet echt handig om te leren spelen. De mijne toch niet. Maar heb me aangepast Reageren
GwnHugo Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik wil ook een gitaar kopen, maar van mijn vader mag hij niet meer dan 250 euro zijn. Alleen de gitaar. Versterker maakt niks uit. Maar heb ik dan ook wat? welk genre speel je? Als het nog niet zo uitmaakt zou ik een stratocaster nemen, daar zijn haast alle genres op te spelen. Alleen als je metal speelt is zo'n B.C. Rich ofzo natuurlijk cooler. Ja heb er ook zo een. Alleen is de vorm niet echt handig om te leren spelen. De mijne toch niet. Maar heb me aangepast Ja zelf ben ik ook niet zo'n fan van B.C. rich Maar voor 250 euro kan je een goed gitaartje kopen hoor. Reageren
moechy Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik wil ook een gitaar kopen, maar van mijn vader mag hij niet meer dan 250 euro zijn. Alleen de gitaar. Versterker maakt niks uit. Maar heb ik dan ook wat? welk genre speel je? Als het nog niet zo uitmaakt zou ik een stratocaster nemen, daar zijn haast alle genres op te spelen. Alleen als je metal speelt is zo'n B.C. Rich ofzo natuurlijk cooler. Ja heb er ook zo een. Alleen is de vorm niet echt handig om te leren spelen. De mijne toch niet. Maar heb me aangepast Ja zelf ben ik ook niet zo'n fan van B.C. rich Maar voor 250 euro kan je een goed gitaartje kopen hoor. Idd. Alhoewel de Ibanez GSA60 ook wel een aanrader is om mee te beginnen. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik wil ook een gitaar kopen, maar van mijn vader mag hij niet meer dan 250 euro zijn. Alleen de gitaar. Versterker maakt niks uit. Maar heb ik dan ook wat? welk genre speel je? Als het nog niet zo uitmaakt zou ik een stratocaster nemen, daar zijn haast alle genres op te spelen. Alleen als je metal speelt is zo'n B.C. Rich ofzo natuurlijk cooler. Ja heb er ook zo een. Alleen is de vorm niet echt handig om te leren spelen. De mijne toch niet. Maar heb me aangepast Ja zelf ben ik ook niet zo'n fan van B.C. rich Maar voor 250 euro kan je een goed gitaartje kopen hoor. Idd. Alhoewel de Ibanez GSA60 ook wel een aanrader is om mee te beginnen. Ja, dat is wel een ok gitaar om te beginnen. Zeker als je meer metal bent is hij wel cool. Ibanez heeft ook best oke geluid. Als je iets anders wilt moet je bij squier kijken. Epiphone is voor die prijs ruk kwaliteit. Reageren
moechy Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik wil ook een gitaar kopen, maar van mijn vader mag hij niet meer dan 250 euro zijn. Alleen de gitaar. Versterker maakt niks uit. Maar heb ik dan ook wat? welk genre speel je? Als het nog niet zo uitmaakt zou ik een stratocaster nemen, daar zijn haast alle genres op te spelen. Alleen als je metal speelt is zo'n B.C. Rich ofzo natuurlijk cooler. Ja heb er ook zo een. Alleen is de vorm niet echt handig om te leren spelen. De mijne toch niet. Maar heb me aangepast Ja zelf ben ik ook niet zo'n fan van B.C. rich Maar voor 250 euro kan je een goed gitaartje kopen hoor. Idd. Alhoewel de Ibanez GSA60 ook wel een aanrader is om mee te beginnen. Ja, dat is wel een ok gitaar om te beginnen. Zeker als je meer metal bent is hij wel cool. Ibanez heeft ook best oke geluid. Als je iets anders wilt moet je bij squier kijken. Epiphone is voor die prijs ruk kwaliteit. Kheb nog alt spijt dat ik geen ibanez gekocht heb. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Ik heb een Ibanez uit de 'middenklasse' en er na 2-3 jaar ook nog geen spijt van. Prima gitaar als de handmade ietsje te gevoelig is om mee te nemen Reageren
GwnHugo Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Ik ga zaterdag naar rock palace in den haag. Echt vette winkel Reageren
lexus123 Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Zo, zaterdag ochtend (morgen) om half 9 heb ik gitaarles! 12 Euro per les. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Zo, zaterdag ochtend (morgen) om half 9 heb ik gitaarles! 12 Euro per les. Lekkere tijd. Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Ik heb van 3.30 to 4.30 les . Voor 10 euro per les . Ik hou wel van Greenday . En jullie ? Reageren
lexus123 Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Ik heb van 3.30 to 4.30 les . Voor 10 euro per les . Ik hou wel van Greenday . En jullie ? Ja en het schijnt dat die nummers heel makkelijk te spelen zijn. Ik heb trouwens maar een half uurtje les in een groepje van 4 man. Bewerkt: 18 september 2009 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.